• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Всички имаме коли, нали ?
nikolov333 - майстор
Разпояването и запояването на диодния блок е трудно заради бързото топлоотдаване и не е за любители.. На моя алтернатор при първата смяна на диодния блок във фирмения сервиз на Хюндай, не бяха го запоили добре и в последствие изби статора .
iliya_i - майстор
Карам коли над 30 години. За това време съм сменил 6 коли. Сманял съм четки, колектори, регулатори. Ама диоди - никога.
Та при това положение в което си, дали не е по-добре вместо този алтернатор, ако не са четки или регулатор, направо да се потърси друг, читав от моргите? :? Срещат се блъснати коли, ако модела не е много екзотичен.
А и не е ясно, каво те насочи, да търсиш проблема точно в диодите.
preslav - майстор
https://i1.wp.com/mlab.org.ua/images/st ... cuit_2.png
Според мен един от трите малки диоди е прекъснал, но е възможно и това, което казва Козл - забравил съм вече как бяха закрепени корпусите на диодите по японските динама, може би наистина да бяха запоени, на българо/руските бяха запресовани в радиаторите.
kr1100 - майстор
Ламята - хвърли един поглед на 1 магазин на ул Дякович почти точно с/у изхода на автобус. паркинг." Франсизк...: продават рециклирани заводско алтернатори , стартери и ....части
ZMeyGorianin - майстор
Тюх - язък - вчера бях във Варна :sad: А иначе от три години живея на 100 км. от там :partyman:
ZMeyGorianin - майстор
вт май 19, 2020 10:03 amMamaMy написа:
Забравил си, че освен между корпуса на генератора и двигателя, трябва да измериш и връзката между купето и корпуса на двигателя. Най-добре при работещ двигател и незареждащ генератор да измериш напрежението между купето и корпуса на генератора. Тези съпротивления дето си ги мерил лъжат много и въобще не са верни.
Мерих го - даде някакви 1.9mV
kozl - майстор
ср май 20, 2020 6:28 ampreslav написа:
Изображение
По тази схема ако се смени ламбето с LED ко шъ стане :?
А с изгоряла ламба в таблото къв е ефекта :?
Ама доколко си спомням бях купил за 20 лв. по-мощен генератор за дъртата кола като основно гледах окачването му, а се оказа, че е само с една входна клема за ламбата в таблото, за разлика от действащия де си беше с две (като по схемата), и се отказах от подмяна.
Hoвoceлckи - майстор
вт май 19, 2020 7:51 pmiliya_i написа:
...
Та при това положение в което си, дали не е по-добре вместо този алтернатор, ако не са четки или регулатор, направо да се потърси друг, читав от моргите? :? Срещат се блъснати коли, ако модела не е много екзотичен.
А и не е ясно, каво те насочи, да търсиш проблема точно в диодите.
+1! Още в началото на темата го споделям (цъкни). Колата още си се движи с него без никакви проблеми.
Andri01 - майстор
Първоначалното напрежение за възбуждане се подава през лампата на таблото. Ако тя изгори-не би трябвало генератора да задейства. Освен ако има някакъв остатъчен магнетизъм. При двупроводната схема-лампата се явява само индикатор ,възбуждането е от втория проводник/ плюса от ключа/. И тогава червата на платката са по други вътре. :) :partyman:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Алтернатора не зарежда.." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: