DundyTheCroc написа:Кой каза Фокус комби+1 Ъхъ, имам такъв в момента, 6,5 градско, 5,2 на дълго. По ходовата част за 3 години са сменени 1 шарнир, 1 биалетка и задни амортисьори (които си бяха изпуснали още като я купих). С верига и един малък ангренажен ремък, който заедно с ролката излиза около 70 лв. Сменяването беше за 30 мин (от специалист разбиращ си от работата). Само не отговаря на изискването за електрониката!
pipilica написа:ОКSharan/Alchambra МК1 2l ADY -115 к.с. Ако е за фирма по ДДС - 7 местен. 5 тв седалки се свалят без инструмент за нула време- пренасянето отнема повече време. Стаава идеален пикапИН. ADY е с макс въртящ момент на 2400 об/ мин. Гори с 0,5л повече от Пасат Б4 АDY/AGG - но при тях въртящия момент е на 3200 /2600 об./мин. , а обема на поемания товар е в пъти повече. ГИ ,че е с пластмасов см. колектор.
За сега на 1-во място май е Пасат комби, железния кон май така му викаха или беше работливия Ханс.
Дизел не ти препоръчвам,че са милионници, с неработещи печки и турбини за ремонт.