• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
petkomz - специалист
DundyTheCroc написа:
Кой каза Фокус комби :-D
+1 Ъхъ, имам такъв в момента, 6,5 градско, 5,2 на дълго. По ходовата част за 3 години са сменени 1 шарнир, 1 биалетка и задни амортисьори (които си бяха изпуснали още като я купих). С верига и един малък ангренажен ремък, който заедно с ролката излиза около 70 лв. Сменяването беше за 30 мин (от специалист разбиращ си от работата). Само не отговаря на изискването за електрониката! :?
kr1100 - майстор
pipilica написа:
ОК
За сега на 1-во място май е Пасат комби, железния кон май така му викаха или беше работливия Ханс.
Sharan/Alchambra МК1 2l ADY -115 к.с. Ако е за фирма по ДДС - 7 местен. 5 тв седалки се свалят без инструмент за нула време- пренасянето отнема повече време. Стаава идеален пикапИН. ADY е с макс въртящ момент на 2400 об/ мин. Гори с 0,5л повече от Пасат Б4 АDY/AGG - но при тях въртящия момент е на 3200 /2600 об./мин. , а обема на поемания товар е в пъти повече. ГИ ,че е с пластмасов см. колектор.
Дизел не ти препоръчвам,че са милионници, с неработещи печки и турбини за ремонт.
cat - специалист
Изображение
Ето ви работен пикап дето не му се късат гредите от 10 торби цимент
pipilica - майстор
Нещо си объркал качването и няма картинка.
p.v.x - майстор
cat написа:
Изображение
Ето ви работен пикап дето не му се късат гредите от 10 торби цимент
Форд-Торнео.....Изображение
DundyTheCroc - майстор
Торнеото не 10, 20 торби цимент носи, товарил съм служебно такова над тон и после газ по завоите на Стара Планина. Истинската кола за товарене трябва да е с лентови ресори, а не с торсиони като разни френски мацки :-D
cat - специалист
Май му даваха 1 тон полезен товар на Торнеото ,а относно торсионите доста може да поспорим има къде по тежки машини на такова окачване.
bulhomes2 - майстор
Товаря веднъж едно Рено Рапид (на торсиони) с 1,2-1,3 тона. Не можа да излезе от София. Много мощно се скъсаха и двата торсиона. Брато докара ремаркето (с лентови ресори) - никакви грижи.
kozl - майстор
Дъртото пежо 305Д комби е на пружини. В 306 пружините са заместени с торсиони. Сега имам Партнер Типи, отово задния мост е с пружини. Окачването е опростено спрямо 305 комби (ситроен С15), но и возията е като каруца. Преди ми се тръскаше портофейла за смяна на лагери в задния мост, сега ще се тръскам аз. Няма я вече френската возия.
DundyTheCroc - майстор
Окачването на баничарката трябва да е здраво и да носи на товарене, а не да е комфортно ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Избор на работно комби" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: