Всички имаме коли, нали ?
sinfon - специалист
Andri01 написа:
А има ли нещо в което да не "знаещ"?
Точно това съм го изпитвал лично като идиот, който го е счупил. А като знаеш повече, защо питаш?
Да видиш случайно механизма на шибедаха, който е като червяк? Аз съм забелязал, че дори при здрав шибедах двете части не вървят съвсем перфектно равномерно. И ако левия без гумичката се чупи, то десния без гумичката се заключва нормално. :)
А моят Пасат шибедах няма. И по-добре. Честно. Много проблеми. Иначе честит голф. Жалко, че аз не можах да намеря нещо читаво толкова време.
Andri01 - майстор
"...Точно това съм го изпитвал лично като идиот, който го е счупил... " .Е,с този довод вече наистина ме убеди. :lol: :lol: :prayer:
sinfon - специалист
Andri01 написа:
"...Точно това съм го изпитвал лично като идиот, който го е счупил... " .Е,с този довод вече наистина ме убеди. :lol: :lol: :prayer:
Е, дали не знам как ТОЧНО се чупи?! :finga: А сега сериозно - ако питаш мен, проблема е в червяка и разминаване. Както казах, моя го свалих, ремонтирах го. Гледах и на един приятел. Виждах как десният водач се заключва, докато левият не иска, без да има гумичка. Разминават се.
Junak - майстор
Andri01 написа:
Така е не каза защо левия че чупи в повечето случаи!?
Левият водач винаги се натоварва повече, особено ако водача на МПС-то го тегли "наляво" :-D
Andri01 - майстор
Ее,ади сега!Не може всички водачи на "гоУф",на "пасатко" да сме от партията "БСП-лява България". Или май и името вече не е такова!? :?
zz_stefanov - майстор
:supz: :partyman: :prost:
Честита стотна.
stoianov_n - специалист
Пък мен днес не ме пускат да влезна във форума. :? Пък така ме напъва да се бъзикам от сутринта. :-D Ама вече ми мина.
Chefo77 - майстор
profesionalist_wood написа:
Познавате ли го лично че го защитавате?Ако не,замълчете си. Аз си го знам.
Аз ако не го познавах лично, нямаше да говоря толкова уверено. Всеки си има трески за дялане. Ето, и Велси ме е насирал неведнъж, но това не означава, че ще го оплюя, когато е прав.
А ти познаваш ли го?
profesionalist_wood - майстор
crez написа:
profesionalist_wood написа:
Познавате ли го лично че го защитавате?Ако не,замълчете си. Аз си го знам.
ДА, познаваме го лично,много си е читаво момчето, че с нещо ни ти е угодил лично на теб това е друга работа. И аз съм имал някой преркания с него,но това не означава тотално отричане и обиди към хората пишещи в другия форум. Колега,без да се обиждате,но Вие сте човек считаш че всички трабва да се съобразяват с Вашато мниние. Запомнете едно важно нещо, човек с такъв характер не може да бъде ръководител,водач, той е сам по себе си. Извинявайте още веднъж,
Оу Извинявай. :)

Имах предвид другия....Не сте ме разбрали,ама както и да е. За Тани,не ми пука изобщо за него.(за мен официално не съществува) Започна да се яде с мен преди години за в темата за Хамъра че едва ли не съм бил чифуто-масон,илюминат и рептил да да пусня такава тема с горивата.....сигурно съм агент на ЛУКОЙЛ ако не ме лъже паметта :lol: Толкова го беше страх да не падне ГЕРБ на протестите ,че ме яде за увиснатите на уличните лампи по цариградско шосе :lol: Никой не съм карал да се съобразяват с мен. Ама щом така мислите нека да е така

Извинявайте още веднъж :)
kr1100 - майстор
Andri01 написа:
На шибидака се чупи левия водач!? И колкото хора съм питал,никой не може да каже защо !Аз имам една теория за това като причина,но е малко в сферата на фантастика ..
Имах мътен спомен за левия / отдавна се разделих с него/ , но не писах. На Гоуфо не се счупи докато беше у нас.
Може би има връзка със посоката на задвижване при отваряне. Не съм се задълбочавал.
Поне Голф 3 е супер здрав в сравнение с недоносчето голф 4. При 4 ката бензиновите двигатели са недомислени и боклук. Маслояди, 1,4и 1,6 с алум блок и никасилово покритие. Отделно проблемите с микретата в бравите,късане на нитове при АКL a и окотена ск. кутия.

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: