Всички имаме коли, нали ?
ralev - специалист
Моля споделете мнение плюсове и минуси за моделите , интересува ме само бензинови версии. И по точно 2.0 -115к.с. или 1.8Т 150к.с за ВАГ двигатели и разновидностите на Форд 2.0 или
2.3 146к.с.
montoya - майстор
Евро ван, имат разлики във външния вид, двигателите са си бетон и двулитровите, ако на форда е този дето пише ztek двувалов 130 или 131 к.с беше. 1.8Т също е не лош мотор.
timo1 - специалист
Тия дето е изброил колегата нито едно не е от Евровановете,но нема значение.
Щом искаш бензин гледаи по голям мотор че ако му сложиш газ и малко кончета умират,иначе стари коли купуваме и всичко е на късмет.Имах 2 вана бензинови с уредби,вървяха си без проблем,натоварени яко.
ralev - специалист
Какви са тези еврованове, Фиат , Пежо, и Ситроен ли са такива
montoya - майстор
Ем, шарана, алхамбрата и галаксито са същото нещо като мачката, борчето и фята
Chefo77 - майстор
Официално не са.
Пак са интернационален продукт, но не са наречени "Еврованове".
kr1100 - майстор
На Галакси бензиновите мотори са фордови.

2л 115 к.с. бензин на Шаран и Алхамбра код на мотора АТМ - горят масло. Без делко са.За газ препоръчват уредба за смазване на клапаните. С 6 ст скоростна кутия и полуоски на VW ,демферен маховик .
С ГИ добре си върви 2л двигател.
1,8 Т мотор на VW -по-висок данък,предстоящ ремонт на турбото.с 2 ламда сонди са За 1,8Т и VR6 в гермнски сайтове има много обяви с неизправна скоростна кутия. Пукат бобини,гарнитура на капака на клапаните е проблоемна.
Kлиматичния радиатор / предния/ е сериозен проблем.Филтъра ев радиатора.Гниене на тръбата за високо налягане точно зад десния мигач.
При дизелите поради промяна на пъя в сравнение с предния модел другата тръба за ВН има много осъквания и се чупи малко след компресора. Сменя с маркуч
1 вата регистрация колко местна е /джамбазите свалят 6и7 седалки и щората/. Ако предни чистачки вървят на пресекулки с леко запиране - износени полиамидни втулки на ябълките на трапеца или силна корозия на осите за чистачките в алуминиевия корпус Сваля се целия трапец и се профилактира.
С двигател на VW - лесна диагностика с VagCom / VCDS/
П.П. Уж оправен проблема със снопвете на задните врати , но не е -пак има късане на проводници и наранена изолация., също и за задния капак /там няма промяна/
kuuuuuul - майстор
Моя Шарко е 1997г. 2л. ADY 115кс. с газ,върви добре(не е състезателен) вози превъзходно,товари много,евтина поддръжка,разход на вън 9-10(в чужбина пада до 8l) градско предполагам 12-13л.Идеален семеен автомобил за дълги пътувания.Има разбира се някои дребни недостатъци като всяка кола, но частите са евтини и моргите пълни.
kr1100 - майстор
kuuuuuul написа:
Моя Шарко е 1997г. 2л. ADY 115кс. с газ,върви добре(не е състезателен) вози превъзходно,товари много,евтина поддръжка,разход на вън 9-10(в чужбина пада до 8l) градско предполагам 12-13л.Идеален семеен автомобил за дълги пътувания.Има разбира се някои дребни недостатъци като всяка кола, но частите са евтини и моргите пълни.
Подкрепям горния пост / Идеален пикап -ин само с 2 седалки :-D
05,1998г.
П.П я свирни за евтини части -десен стоп външен/жълт червен/около 60лв и заден десен спирачен апарат/ леко сълзи от семеринга на остта за ръчна/

Предни газ Кайяба 105лв , лагер тампон на мак а 19 лв, тампон предна стаб щанга 2,5-2,80лв, заден тампон носач 12-13лв, фланец блок /радиатор за маркуча където е т.датчика 8-9л,тркалетки / биалетки 18,50 лв, накрайници АсМет -около 10 лв.десен дълъг 18-20;в
Бендиксa e по-скъп от тези на VW

Тема "Vw sharan v.s. Seat ahambra v.s. Ford galaxy бензин след 2001г." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: