Всички имаме коли, нали ?
kral666 - помощник
Тъй като съм на работа остава ми време само за уикенда да поработя с колата.
До тогава се радвам за нови мнения и начини , това със секача ми звучи възможен начин.
Страх ме е само с чукането да не повредя и водната помпа , защото перката е прикрепена към нея.
Относно да пиша в БМВ форум ? Какво значение има не става въпрос за колата , а и "направисисам" отговаря за моя проблем.
Гост - специалист
Ама, разбира се- не става въпрос за колата.
Тя, колата си е ОК. Една гайка там, болт или каквато е там бурма...

То и аз като сменях задни амортисьори- проблеми с колата нямах никакви- само един болт, ама всъщност май се оказа винт- не искаше да излезе, после като го навивах- се скъса. Та- такива ми ти проблеми- не са свързани с колата, а с някакви ръждясали крепежни елементи.
kral666 - помощник
lyubohar написа:
Колега новоселски,ако теб не те дразнят неграмотниците това си е твой проблем.
И не говори добре за теб.
Освен,че е неграмотен питащия и не знае какво значат болтове,гайки и т.н.изобщо
не му е минало през акъла да се замисли на коя страна се върти тази перка и по тази причина да се сети,
че болта може да е с обратна резба.Например при педалите на велосипедите.
Ама затова се иска акъл.Поне да беше запитал по подходящ начин.
Премиерът в оставка беше казал нещо за материала.
В това е прав за съжаление.
Не приемам в 21 век човек да е неграмотен.
А Вие си пишете каквото си искате.
Гледам,че и друг се кефи на неграмотноста.
Прочетете 5 реда по назад.

По въпроса-какъв ъглошлайф.Какъв секач ще разцепи тази гайка?
Вероятно там няма да влезе и ръка.
Може би с дремел и диамантен диск.Ама надали у Вас ви се намират такива инструменти.

Добре , че си имаш по-скъпа машинка и хайде веднага да се хвалим =D> .
Казваш , че си нормален грамотен? И стане ли въпрос за твоите грешки казваш, че са ти извинени, защото си ги учил преди 60 години ?
На мен ми се налага да говоря 3 езика на ден , при първият ми пост писах на бързо без да съм превключил от единият език към другия.
Щом казваш , че си "дърт" извинен си. Това е моето възпитание да уважа старите хора.
pit55 - помощник
Майсторе, ти как разбра че уной нящо (гайка е все пак) превърта? Ти перката ли въртиш или гайката? Ако е гайката с кой номер ключ я "таковаш"? Тя е с обратна резба (развива се на дясно) и за да тръгне се удря със силен, рязък но ОТМЕРЕН удар с половин килограмов чук по ключа. Като удряш, пази пръстите, термостата и пластмасите около перката! Успех.

Внимавай, удря се по посока на отвиване, не по посока на оста! А най добре потърси в тубата " bmw cooling fan removal " и гледай някое клипче как се прави.
Hoвoceлckи - майстор
kral666 написа:
Относно да пиша в БМВ форум ? Какво значение има не става въпрос за колата , а и "направисисам" отговаря за моя проблем.
Става въпрос, че който кара такава кола има представа какъв достъп има. "Наизуст" препоръчах флекс и съответно бях освиркан, че няма място. Ако беше дал поне снимка, нямаше да се излагам :-D Споменава се виско муфа. При теб с такава ли е? Да не би това да е точно тя и това "превъртане" да не е изпортена резба, а да е нормално. Само допускам, гадая "от разказ по картинка" :-D
kral666 - помощник
pit55 написа:
Майсторе, ти как разбра че уной нящо (гайка е все пак) превърта? Ти перката ли въртиш или гайката? Ако е гайката с кой номер ключ я "таковаш"? Тя е с обратна резба (развива се на дясно) и за да тръгне се удря със силен, рязък но ОТМЕРЕН удар с половин килограмов чук по ключа. Като удряш, пази пръстите, термостата и пластмасите около перката! Успех.

Внимавай, удря се по посока на отвиване, не по посока на оста! А най добре потърси в тубата " bmw cooling fan removal " и гледай някое клипче как се прави.
Колега , Благодаря много добре си обяснил даже и клипове гледах по темата , но твърде късно...
С точен ключ съм напивах на ляво и то тръгна, въртях въртях известно време наляво докато усетя , че гайката си седи намясто после и на дясно въртях върти се свободно и на двете посоки сега , но на място... сигурно резбата превъртя...
kral666 - помощник
Hoвoceлckи написа:
kral666 написа:
Относно да пиша в БМВ форум ? Какво значение има не става въпрос за колата , а и "направисисам" отговаря за моя проблем.
Става въпрос, че който кара такава кола има представа какъв достъп има. "Наизуст" препоръчах флекс и съответно бях освиркан, че няма място. Ако беше дал поне снимка, нямаше да се излагам :-D Споменава се виско муфа. При теб с такава ли е? Да не би това да е точно тя и това "превъртане" да не е изпортена резба, а да е нормално. Само допускам, гадая "от разказ по картинка" :-D


https://www.youtube.com/watch?v=WvcZ3vqtG8c - ето и клип директно към болното място , хората са показали как лесничко става ама....
Hoвoceлckи - майстор
След 33-тата секунда показва един ключ "с дупки за болтове". Оставам с впечатлението, че с него хваща "контра"
Прикачен файл:
контриращ ключ.jpg
контриращ ключ.jpg (107.18 KиБ) Видяна 1552 пъти
Прикачен файл:
Контриращ ключ.jpg
Да не би "без тази контра да ти превърта"? В смисъл само да си мислиш, че си направил беля :? Само предполагам! Пак отиваме на препоръката да питаш колегите от специализирания форум.
kral666 - помощник
в клипа е друг модел кола моят е Е53 , в клипа контри директно от болтовете на водната помпа , при мен са направили вградена гайка "заварен на водната помпа" и двата са с ключ номер 32 , и с два ключа бях с единия контрих сигурен, съм че гайката превътя трябва ми начин да искарам перката... дори да го счупя перката пак става въпросът е да не направя повече поразии , като например да разваля с удар и водната помпа... за това пиша тук " направисам" :mrgreen:. Трябва ми остроумно , самоделно абе направо да побългарим ситуацията :mrgreen: . Сещам се за друг метод да разглобя директно водната помпа ще я изкарам с перката заедно и след това е лесно , флекс и всичко друго мога свободно да използвам. Проблемът, е че болтовете на водната помпа са в дълбоко без да изкарам перката не мога да ги достигна...

Тема "Проблем с един болт" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: