нед сеп 22, 2019 5:57 pmben84 написа: Има ел. нагреватели монтирани фабрично в парното на разни дизели. Понеже дизела си тегав зимата за загряване.Значи формулата е тази (за сметките)? A=U.I.t => t= A/ U.I t = 500W / 12V x 40A = 1.04 h ?!
Има ефект от тях. Но те греят по няколко минути, само когато двигателя работи и докато "отвърне". Сети се защо.
Пример:
http://img.euroauto.ru/photo/parts/used ... 3592/1.jpg
500W на 12 волта да ти харчат 40 ампера... Грубо.
40Ач акумулатор ти дава 40А за един час. Ама това само на хартия. По-малко ще е.
Проблема е че този акумулатор ще изкара за два -три пъти (няма 1ч да грее) - но после какво правим - качваме го и зареждаме една нощ ...и една сутрин и вечер оставаме на "сухо"?
Сложно (нахално) ли става ако някак го включим да се зарежда към алтернатора, но без да пречи на основния (той нали не се зарежда непрестанно)?
варианта с две батерии (една оборотна ) също става но пак си е хамалогия и занимавка (мислене) че трябва да зареждаш през два дена.
(няма опция за 220Вт захранване до колата)
За печка намерих това, но не се знае на 12 или 220 е:
https://www.camper-rent.bg/%D0%B0%D0%BA ... 18x24x12cm