• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20
Всички имаме коли, нали ?
lov - майстор
Чефо няма да се плашиш това си е детска болест на тоя фиат. Не че парното му е слабо а заради самото стъкло. Карам няколко коли и там положението е почти същото. На фията е малко по наклонено и като се запоти видимоста е по лоша. Пускаш вентилатора на мах и чакаш. Другото което е написал колегата е вярно. Спираш и отваряш джамовете да излезе максимално влагата от купето. Зимата слагам едни руски гумени стелки тип тава щото колкото и да се мъчиш сняг винаги се нанася. А те най лесно се чистят когато замръзнат.
При избора дето имам фията си го предпочитам да го карам зимата. Това дето се носят митове и легенди че не палел да го духат. Нямаше ме месец кат се прибрах беше най големия студ. Като тръгвах го зарязах без да намажа поне гумите с течен парафин и ключалките та се наложи да влизам и отварям през багажника. То и на другата кола беше почти същото, ама тя беше малко по на припек и по нова та успях по лесно да отворя и влезна вътре. запали си от раз оставиг го да поработи 15на минути докато изрина че да мога да излезна на отъпканото и айде в боя.
Иначе тези духалки стават само за парлама. Е затоплят малко но не е знае колко но с нищо не помагат за изпотяването. Бе две чаени свещи дават почти същото количество топлина.
Chefo77 - майстор
Ооо, Фиатът няма никакви други проблеми зимата. Не успях да закъсам никъде, а не съм го спрял в града. Пали от раз, висок и проходим е, спира си нормално, макар да е без АБС не съм позволил никъде да блокират колелата. Дръжките са много здрави, не като на повечето други коли да ме е страх да ги дръпна - конструкцията им е проста, но гениална. Не съм мазал уплътненията и леко позалепват, но пък са здрави.
lov - майстор
То за мазането на уплътненията нищо че знам че трябва да се направи ма едва вчера намерих време. Па на всичкото ме домързя да диря течния парафин и ги напръснах с едно силиконово масло което първо ми попадна пред очите. И тая заран никакви грижи. Никога не съм мислил че ще карам фият и имах същите предубеждения относно марката но така се случи. Взех го мома :) и сега е на 19 години разказах му играта щото ми беше товарно муле за всичките строежи та и ремарке влача щот му малко обема :lol: Врътнах му над 200 000км. и до сега от смяна до смяна не ми се е налагало да доливам масло. Нищо друго не е пипано освен обичайните консумативи.
Иначе с дръжките при мен е трагедия ама заради гуменото покритие дето е изгоряло от всякъде. Ма те не са и мислили че тая кола ще се язди толкова дълго и няма да види сушинка или сенчица. Не ми се разправя да ги сменям а и не си заслужава.Няма да го харизвам на никъде. Ще кара докато може още някоя година и после за скраб.
sinfon - специалист
Chefo77 написа:
Ооо, Фиатът няма никакви други проблеми зимата.
Здравей! А пък никоя бензинова кола няма проблеми зимата! И дори има парно! :-D
lov - майстор
Че кой ти кой ти е казал на тебе че карам дизел. :lol:
А дори и да е дизел като му е добре мотора и с качествено гориво също няма проблеми.
Да очаквам ли следващата тема вижте карам бензинов курник ама и той не запали след като се стопли времето. А в студеното палеше. :lol:
Chefo77 - майстор
sinfon написа:
Chefo77 написа:
Ооо, Фиатът няма никакви други проблеми зимата.
Здравей! А пък никоя бензинова кола няма проблеми зимата! И дори има парно! :-D
Освен Фордовете. И някои Фолксвагени. По-точно - твоите Фолксвагени. Мерси :lol: :lol:
Но общо взето си прав.
sinfon - специалист
Chefo77 написа:
Освен Фордовете. И някои Фолксвагени. По-точно - твоите Фолксвагени. Мерси..
Но общо взето си прав.
Здравей! На мен ми е топло, а ти си мисли как да си размразяваш стъклото. Проблема е, че е дизелова - и клечката дори да й драснеш, пак няма да тръгне да топли - няма да се запали... :? Аз проблем с парно на Форд бензинов съм нямал.
Chefo77 - майстор
Те на другите ти стигат проблемите. И другите проблеми ти стигат с тези коли :lol: :lol: :lol:
iliya_i - майстор
sinfon написа:
Chefo77 написа:
Освен Фордовете. И някои Фолксвагени. По-точно - твоите Фолксвагени. Мерси..
Но общо взето си прав.
Здравей! На мен ми е топло, а ти си мисли как да си размразяваш стъклото. Проблема е, че е дизелова - и клечката дори да й драснеш, пак няма да тръгне да топли - няма да се запали... :? Аз проблем с парно на Форд бензинов съм нямал.
Жеко, ти да не смени Пасатко с бензинов Форд? Хайде, темата за Пасатко е още жива. Пускай нова за Форда.
sinfon - специалист
iliya_i написа:
...
Здравей! Не знам за какво говориш. Моята кола(пу, пу да не й е уруки) пали перфектно и духа топло.
Не виждам и ника ми да е Жеко, не знам защо ме цитираш, а отговаряш с такъв ник.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20

Тема "Духалка, захранваща се от запалката - мнения" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: