Чефо няма да се плашиш това си е детска болест на тоя фиат. Не че парното му е слабо а заради самото стъкло. Карам няколко коли и там положението е почти същото. На фията е малко по наклонено и като се запоти видимоста е по лоша. Пускаш вентилатора на мах и чакаш. Другото което е написал колегата е вярно. Спираш и отваряш джамовете да излезе максимално влагата от купето. Зимата слагам едни руски гумени стелки тип тава щото колкото и да се мъчиш сняг винаги се нанася. А те най лесно се чистят когато замръзнат.
При избора дето имам фията си го предпочитам да го карам зимата. Това дето се носят митове и легенди че не палел да го духат. Нямаше ме месец кат се прибрах беше най големия студ. Като тръгвах го зарязах без да намажа поне гумите с течен парафин и ключалките та се наложи да влизам и отварям през багажника. То и на другата кола беше почти същото, ама тя беше малко по на припек и по нова та успях по лесно да отворя и влезна вътре. запали си от раз оставиг го да поработи 15на минути докато изрина че да мога да излезна на отъпканото и айде в боя.
Иначе тези духалки стават само за парлама. Е затоплят малко но не е знае колко но с нищо не помагат за изпотяването. Бе две чаени свещи дават почти същото количество топлина.
При избора дето имам фията си го предпочитам да го карам зимата. Това дето се носят митове и легенди че не палел да го духат. Нямаше ме месец кат се прибрах беше най големия студ. Като тръгвах го зарязах без да намажа поне гумите с течен парафин и ключалките та се наложи да влизам и отварям през багажника. То и на другата кола беше почти същото, ама тя беше малко по на припек и по нова та успях по лесно да отворя и влезна вътре. запали си от раз оставиг го да поработи 15на минути докато изрина че да мога да излезна на отъпканото и айде в боя.
Иначе тези духалки стават само за парлама. Е затоплят малко но не е знае колко но с нищо не помагат за изпотяването. Бе две чаени свещи дават почти същото количество топлина.