• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13
Всички имаме коли, нали ?
Тая тема много скоро ще бие онази за пасатко.На бас на един форд . :-D
kozl написа:
А на мене ми е тъжно за 305-ия "боторник" :cry:
Убаво возеше - бавно и плавно. Дълбоко газеше, високо катереше........... :cry:

Какво стана?
toshetozaz написа:Тая тема много скоро ще бие онази за пасатко.На бас на един форд . :-D


Ааа, не така! Темата е пусната с конкретен въпрос и съществото И се изчерпа. Другата е тип "кажете, че не съм се прецакал въпреки всичко" и няма край. Няма и как да има, защото при автора прецакването е константа.
И аз да заостря вниманието ти към радиаторчето. Ей така, за всеки случай, още повече че капело в/у еърбег-модула. Ако ти и мирише на шарена сол в колата внимавай.
Не знам защо досега не съм имал тоя проблем на колите които карам. Но и обичам да не е много жега вътре. Климатик не пускам зимата, държа предимно на външен въздух, освен ако не е смрад и нямам потни джамове. Имало е редки случаи при някакви инверсии да се изпоти и дори замръзне отвътре, но много рядко.
Малко не баш по темата....Но си мисля, дали тази духалка, няма да върши работа, за отопляване на кафе автомат.... :?
Духалките не стават, не ми се дири сега, но рашките бяха тествали и затоплят едвам-едвам и то само там, където е въздушната струя. Локално загряване в студа може да доведе и до "пук"...
Вечер си подсушавай стелките да не остава много влага в колата. В един чорап гранули за котешка тоалетна и го слагаш на таблото под стъклото. Не съм го тествал, но помагало.
Като стана въпрос за Форд, Мондеото ми е правено за Гърция и няма подгряване на преден джам, за сметка на това дори на първо ниво на вентилатора всички прозорци в колата са сухи. Оказа се обаче, че подгряването на огледалата също е слабо, на Нисана направо изпарява водата, а тук само топи ако има лед.
п.п. Намерих темата
http://mysku.ru/blog/china-stores/47591.html
Най-подходящите са печките от Запорочец. :-D
А как ли е решен въпроса при Порше?
Некъде по мачовския форум четох, че 406-ците имат ел.нагреватели към 700W във вентилацията.
Ама 700 вата са 60А. Е на новите коли генераторите, от 150А ток не ги боли даже и на празен ход.
Но аз предпочитам нагреватели в антифриза - помагат и на двигателя. Ама големия проблем в загряването предполагам е в комън рейлите при дизелите. Аз с обикновения дизел след 3 км имах топло в колата.
Пасатко е с нагреватели в антифриза и като поработи пет минути и отвръща стъклото.
Здравейте! Аз да пратя едни ръкавици дарение за автора на темата, да не умре от студ?
Нова кола 1,6HDI трудно сгрева, подгрев нема - пращай и на мен, ама по-дебели, че тънки си имам.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Автомобили”