• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
kozl - майстор
След като изчистих корпуса на помпата се показаха "+", "-" и "S". Проба на сухо с напрежение 12 волта от стабилизиран токоизправител със защита на 1,2А и ротора се врътна с голяма скорост и вибрации. Но все пак е на сухо. Сега се :? как да докопам същата букса и да я пробвам как ще преточва вода. И също какво трябва да има на "S"?
Това, че на сухо вибрира и тресе мисля, че не е фатално, защото имам аквариум с помпа с магнит на ротора и тя работи подобно на сухо. Вероятно лагеруването на ротора е разчетено да работи в течна среда пък о оборотите в течност ще са по-малки.
preslav - майстор
kozl написа:
След като изчистих корпуса на помпата се показаха "+", "-" и "S". Проба на сухо с напрежение 12 волта от стабилизиран токоизправител със защита на 1,2А и ротора се врътна с голяма скорост и вибрации. Но все пак е на сухо. Сега се :? как да докопам същата букса и да я пробвам как ще преточва вода. И също какво трябва да има на "S"?
Това, че на сухо вибрира и тресе мисля, че не е фатално, защото имам аквариум с помпа с магнит на ротора и тя работи подобно на сухо. Вероятно лагеруването на ротора е разчетено да работи в течна среда пък о оборотите в течност ще са по-малки.
Кофа с вода, маркуч на смукателната част и пак захранваш с 12-те волта, ако искаш да правиш някакви по-подробни замери се въоръжи със секундомер.
Предполагам имаш проблем не с помпата, а с буксата или окабеляването до нея. Буксата ще я почистиш внимателно, може и някакъв спрей да ползваш, но ако това не даде резултат ще трябва да проследяваш кабелите - там вече е играчка, но не е невъзможно.
kozl - майстор
Не ве. Пасатко е с нова помпа. Тая ми е за играчка. Ако не въртеше щях да разпарчелосам и да поствам снимки от чаркалъците. Но след като върти ми дойде идея да я пробвам като преносима водна помпа. За целта реших да питам за оригинална букса. То е ясно, че трябва да пообиколя авто моргите. Или да срежа корпуса на куплунга и да запоя жици на пиновете.
preslav - майстор
kozl написа:
Не ве. Пасатко е с нова помпа. Тая ми е за играчка. Ако не въртеше щях да разпарчелосам и да поствам снимки от чаркалъците. Но след като върти ми дойде идея да я пробвам като преносима водна помпа. За целта реших да питам за оригинална букса. То е ясно, че трябва да пообиколя авто моргите. Или да срежа корпуса на куплунга и да запоя жици на пиновете.
С моргите е по-добра идея, просто няма да ползваш третия проводник.
kozl - майстор
Вчера неволи с Пасатко. Как си карах от 3 на втора и загасна. Понечих да запаля - ни дума, ни вопъл, ни стон. Фаровете светят, таблото също, но не ще да върти стартер. И така неколко пъти, като вадих ключа, слагах и не ще. Със смъртфона почнах да търся телефони за платформа, да го извозват на некъде. Преди да звънна и проба запали Пасаткото.
Ко му стаа :?
То без натиснат съединител - същата реакция. Ама как компа разбира дали е натиснат съединителя :?
Понеже се троши помпата на съединителя и разглобвах, та значи педaла пластмасов, после към от педала към помпата буталото с пластмасов стержен, па там не съм забелязал от къде черпи инфо за натиснат съединител. Може би некъде по скоростната кутия има датчик :?
lyubohar - майстор
И моята Toyota се оказа,че без натиснат съединител не пали.
Като го натисна към края се чува едно тихо"цък".Явно има някакъв превключвател,
който дава сигнал на компютъра,че е натиснат.
Големи глезотии.Как сме карали старите коли не ми е ясно. :-D
Andri01 - майстор
Замърсени контакти на ключа,най-вероятно.Замърсена клема към релето на стартера,а и погледни дали не е разхлабена нещо или излязла малко. Имал съм подобен случай на "Голфа". :)
ky-kyy - майстор
Айййййййй, помислих че Тинки се е завърнал, да ни забавлява, а то......Уф, язък.....
preslav - майстор
пет дек 04, 2020 11:19 amkozl написа:
Вчера неволи с Пасатко. Как си карах от 3 на втора и загасна. Понечих да запаля - ни дума, ни вопъл, ни стон. Фаровете светят, таблото също, но не ще да върти стартер. И така неколко пъти, като вадих ключа, слагах и не ще. Със смъртфона почнах да търся телефони за платформа, да го извозват на некъде. Преди да звънна и проба запали Пасаткото.
Ко му стаа :?
То без натиснат съединител - същата реакция. Ама как компа разбира дали е натиснат съединителя :?
Понеже се троши помпата на съединителя и разглобвах, та значи педaла пластмасов, после към от педала към помпата буталото с пластмасов стержен, па там не съм забелязал от къде черпи инфо за натиснат съединител. Може би некъде по скоростната кутия има датчик :?
На мен ми се струва, че има два различни проблема, едно е от 3-та н а 2-ра да загасне, друго е да не пали от ненатиснат съединител или спирачка (в моя случай). При мен има датчик на педала на съединетеля (долен ляв цензура), на спирачката и още един в скоростната кутия, който отчита положението на неутрал.
kozl - майстор
Не знам какво е. Днес си пали и движи. Може нещо компа да е зациклил. На таблото никакви съобщения не излязоха и вчера па и днеска. Каквото и да е било сега работи. Дори и датчика на пeдала на съединителя да е като работи не намирам смисъл да го търся и проверявам.
А с компа не съм на ти и ич ме нема в общувката с него.
  • 1
  • 2

Тема "Друга тема за Пасатко" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: