Първо докато замислях кога и как да сменям акумулатора на Пасатко първо му светна ламба за зареждане. И както си вървеше започнаха да светват де що имаше ламби по таблото. И докато таблото изгряваше двигателя угасна и Пасатко опусте на пато. Работата отече като за пътна помощ до сервиз. Оказа се скинат пистов ремик. Причината бе заменена с друг компресор за климата. И пътуването продължи но......
Ламбата за ламбда сондата па светна и колата в сериза отново отседна. Диагностика с комп реши ей тоя чарк да се подмени:
ел-циркул-помпа_Пасат.jpg (70.54 KиБ) Видяна 2832 пъти
Това било ел.циркулационна помпа. първоначално го помислих за клапан, но като го отворих и видох що е.
Как да проверя дали работи
Ротора е постоянен магнит. В буксата има три пина. Вероятно:
1. В корпуса има соленоиди и електроника, които създават въртящо магнитно поле от постоянния ток. Нещо подобно като компютърните вентилатори. Третия пин е за контрол на оборотите или изход за следене на работното състояние на помпата
2. Но не изключвам и вероятността в корпуса да има само соленоиди, а променлив ток създаден от външна платка да създава въртящо електромагнитно поле.
При проверка с оммер, не отчетох съпротивление <1000 ома. Или всите соленоиди са прекъснали или 2 точка я драскам
Та като му тръгне на Пасатко по сервизи и не сака да държи пътя, се към сервиз го влече
Ламбата за ламбда сондата па светна и колата в сериза отново отседна. Диагностика с комп реши ей тоя чарк да се подмени:
Прикачен файл:
ел-циркул-помпа_Пасат.jpg (70.54 KиБ) Видяна 2832 пъти
Как да проверя дали работи
Ротора е постоянен магнит. В буксата има три пина. Вероятно:
1. В корпуса има соленоиди и електроника, които създават въртящо магнитно поле от постоянния ток. Нещо подобно като компютърните вентилатори. Третия пин е за контрол на оборотите или изход за следене на работното състояние на помпата
2. Но не изключвам и вероятността в корпуса да има само соленоиди, а променлив ток създаден от външна платка да създава въртящо електромагнитно поле.
При проверка с оммер, не отчетох съпротивление <1000 ома. Или всите соленоиди са прекъснали или 2 точка я драскам
Та като му тръгне на Пасатко по сервизи и не сака да държи пътя, се към сервиз го влече
Последна промяна от kozl на ср мар 15, 2017 7:08 am, променено общо 1 път.