Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
preslav написа:
Мога да изброя поне 10 елемента, които на 2 метра от вкъщи не можеш да смениш сам, камо ли на път, което обезсмисля носенето на сандък с инструменти, не случайно новите автомобили са с 5 ключа на кръст, останалото е тиксо и червило от чантата на жената.
При желание мога да сменя дори полуоска на пътя - ако я имам и ако имам инструменти. :)
Да, чувал съм понятието "умора на материалите". Но трябва да признаеш, че в по-новите автомобили от доста неща се пести. Например в Опел Зафира и Форд-овете има транзистори по помпите или проблеми с компютрите поради умишлено пестене - да спестят от някой метър кабел, да спестят от охлаждане... Имаше алуминиеви блокове със съмнително покритие от силумин, което като се изяде и сменяш половината двигател.
Има и по-нови автомобили с хронични проблеми с окачването и т.н и т.н
С това се опитвам да кажа, че по-старите автомобили не са за подценяване. И на новите се чупят най-различни датчици, турбини, маркучи за турбото, електронни дросели, моторчета на ръчната - всичко това струва доста пари.
Можеш да изброиш много неща навярно, но има много дребни, които могат да се оправят на пътя. Жила, маркучи, скоби, тройници и прочие. Най-вече дребни неща често създават проблеми.
zz_stefanov - майстор
ОФФ, защо затвориха пасаторската тема,
Тинки ти жена нямаш ли си?
DundyTheCroc - майстор
Откакто карам Мондеото най-ценни уреди за ремонт са ми лаптопа и китаеца с ELM :)
На Нисана компютър не ми трябваше, диагностика се правеше с кламер, а проблемите се отстраняваха хардуерно.
preslav - майстор
toolegittoquit написа:
preslav написа:
Мога да изброя поне 10 елемента, които на 2 метра от вкъщи не можеш да смениш сам, камо ли на път, което обезсмисля носенето на сандък с инструменти, не случайно новите автомобили са с 5 ключа на кръст, останалото е тиксо и червило от чантата на жената.
При желание мога да сменя дори полуоска на пътя - ако я имам и ако имам инструменти. :)
Да, чувал съм понятието "умора на материалите". Но трябва да признаеш, че в по-новите автомобили от доста неща се пести. Например в Опел Зафира и Форд-овете има транзистори по помпите или проблеми с компютрите поради умишлено пестене - да спестят от някой метър кабел, да спестят от охлаждане... Имаше алуминиеви блокове със съмнително покритие от силумин, което като се изяде и сменяш половината двигател.
Има и по-нови автомобили с хронични проблеми с окачването и т.н и т.н
С това се опитвам да кажа, че по-старите автомобили не са за подценяване. И на новите се чупят най-различни датчици, турбини, маркучи за турбото, електронни дросели, моторчета на ръчната - всичко това струва доста пари.
Можеш да изброиш много неща навярно, но има много дребни, които могат да се оправят на пътя. Жила, маркучи, скоби, тройници и прочие. Най-вече дребни неща често създават проблеми.
" - Мъжо, колата не пали, мисля, че е влязла вода в карбуратора.
- Че ти от кога започна да разбираш от карбуратори ма жена?
- Ами не знам, ама колата е в басейна."
На мен най-често проблемите ми са със скоростната кутия 1-ва, 2-ра, ... 5-та и когато включа на R-али кутията се скапва.
ivanovbg - майстор
Тия дни си закарах колата на електротехник.Гледах го,докато работи и разбрах,че кабелите се делят на два вида:
- "Май, че е тоя" и "Мама му да ....".

:partyman:

Тема "Поддръжката на автомобили в оторизирани сервизи, части и други" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: