Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
nikolovvd написа:
Така говорите, защото не знаете кой кара. А водача е 12 годишната ми дъщеря. :) .
Значи ся те изпявам пред полицията и те грози затвор и глоба. Преотстъпване на автомобил на неправоспособен водач.
nikolovvd - майстор
Кракът й не стига до края. :lol:
gogo7777 - майстор
А 1000лв за обслужване давам, само ако ми го правят стриптизьорки. И масло за 100лв тубата
Ааааа тогава и аз давам....монтьорките наливат скъпо тънко масло и от ръчен става автоматик...ъъ лоста :)
toolegittoquit - майстор
Virtex написа:
Малко се отклонявате от темата и започвате пак да обсъждате неща, предразполагащи спам и заяждане ( кой колко е дал за поддръжка, особено toolegittoquit )...
Идеята ми е, че няма значение колко си дал за поддръжка. И да си сменил всички части на колата, цялата кола да си сменил, няма нито една причина утре нещо дребно да се счупи и да те остави на пътя.
Някаква глупост като едно болтче или пластмаска на жило на скоростите. Примерно аз ако нямах болче резервно и ключе, щях да стоя, да се моля някой да спре и да махам, за да ми услужи с едно болтче.
nikolovvd - майстор
toolegittoquit написа:
nikolovvd написа:
Така говорите, защото не знаете кой кара. А водача е 12 годишната ми дъщеря. :) .
Значи ся те изпявам пред полицията и те грози затвор и глоба. Преотстъпване на автомобил на неправоспособен водач.
Когато човек говори или пише, трябва да си е написал домашното, т.е. да е събрал нужната му информация, за да има мнението му стойност. В противен случай се превръща в празнодумец!
Уроците по кормуване се провеждат на самолетна писта дълга 4 км, която е частна собственост и КАТ нямат никакви правомощия там. Толкова по тази тема.
zz_stefanov - майстор
Да тинки, но на по новите за разлика от 30 годишните, вероятността да се случи нещо е по малка. Ти просто омаловажаваш това на което е на другите. Сега като си назобал много клиенти и си позагладил косъма (както гледам) и смениш пасатко, ще запееш друго, и няма да ти е за сефте :lol:
Последна промяна от zz_stefanov на вт май 30, 2017 3:53 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Ти като ще махаш.....презервативи имаш ли в колата....
Не ми се налага да махам? За това е и темата? Кой какво носи и как го закрепя.
За да не се стига до неприятни ситуации.
Защо да даваш 100лв на пътна помощ(или повече), заради дреболия и липса на предвидливост?
zz_stefanov написа:
Да тинки, но на по новите за разлика от 30 годишните, вероятността да се случи нещо е по малка. Ти просто омаловажаваш това на което е на другите. Сега като си назобал много клиенти и си позагладил косъма (както гледам) и смениш пасатко ще запееш друго, и няма да ти е за сефте
Всъщност вероятността да се случи нещо е по-голяма. Защото са зависими от много повече електроника, която е и с ниско качество, за разлика от тая на по-старите коли. :) Аз не мога да разбера примерно защо на Пасат-а, на Голф3 не му гори компютъра 20-30 години, а пък на Зафира се цепи платката от буксата, горят транзистори и инсталацията се изпича. Или пък на някоя друга..О, да - защото са гениални. Сложили едни компютъра върху двигателя, други направили модул който се пълни с вода.. Та така!
Нова стара кола не е по-надеждна от стара стара кола. Това е моето мнение. :partyman:
Последна промяна от toolegittoquit на вт май 30, 2017 3:56 pm, променено общо 1 път.
nikolovvd - майстор
Що се отнася до подмяната на частите и консумативите, не трябва да забравяме, че става дума за японски части, които се поръчват в оторизиран сервиз, сменят се от обучени хора и се дава гаранция на ВСИЧКО.
Компонентите в автомобила си имат експлоатационен срок и се сменят на километри или години, а не когато се счупи нещо, защото никога не се чупи само едно, а се получава верига от събития, които могат да доведат до опасни последици.
А и да не забравя! Специално за тинки!
Двигателя е с верига, а скоростната кутия не се управлява нито с лостове, нито с въжета, нито с вериги.
Последна промяна от nikolovvd на вт май 30, 2017 4:02 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
nikolovvd написа:
Компонентите в автомобила си имат експлоатационен срок и се сменят на километри или години, а не когато се счупи нещо, защото никога не се чупи само едно, а се получава верига от събития, които могат да доведат до опасни последици..
За 10 годишна кола - оторизиран сервиз!? :? Извинявай, ама знаеш че гаранцията е пожелателна. Колко хора са страдали от официални сервизи/представители и е било за тяхна сметка?
Всички коли с ръчна скоростна кутия имат жила или лостове. Това са едно 70% от колите в България. В случая твоят случай е частен.
Компонентите в автомобила имат експлоатационен срок? Кое има експлоатационен срок? Ти профилактично ли си сменяш всички гарнитури на колата? Профилактично си подменяш диференциала, дроселовата клапа, маркучите, казанчето за антифриза и прочие?
Има редица компоненти, които не се обслужват, но от друга страна ти не знаеш колко време ще изкарат.
А има случаи, в които дори и да смениш нещо, то може да се окаже с някакъв фабричен недостатък, невидим на пръв поглед, но да доведе до проблеми.
Независимо какво си сменил и как си сменил, нищо не ти гарантира че нещо няма да се счупи.
Гост - специалист
toolegittoquit написа:
Къде е удоволствието от карането, ако не усещаш как при всяка смяна на предавка двигателят дръпва и ускоряваш все по-бързо? :cool:
Иначе автоматикът има едно безспорно предимство. По-лесен е за каране в града и е по-лесен за каране от жени.
Разбира ти на тебе главата. Кога си се качвал на автоматик, та взе да знаеш? Натискай пасаткото да дрънчи всичко из багажника и това е. Ясно е , че на нова кола няма да се качиш, хеле пък на автоматик.

Тема "Поддръжката на автомобили в оторизирани сервизи, части и други" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: