Всички имаме коли, нали ?
Колата има книга дебела колкото "Война и Мир" и в нея е описано какво се прави или подменя и на колко километра или години.
Да, обслужването в оторизиран сервиз е пожелателно, но предпочитам по колата да пипат обучени хора, от колкото някой да се учи на нея. Всяка година като сменям маслото на двигателя ми правят основен преглед на колата и ми казват къде има проблем. Така миналата година ми казаха, че левият шарнир е тръгнал. Другата седмица ще си поръчам носача, защото при мен носача и шарнира са едно цяло и не може да се смени само шарнира, и след месец като отида в сервиза той ще ме чака.
Относно проблемите на пътя, като се прибера ще ти снимам картата от Мицубиши, което важи за цяла Европа. При проблем звъня на телефона и до 30 минути пътна помощ пристига. Ако не могат да се справят с проблема се качвам на другото Мицубиши и си продължавам пътя. Имам право и на хотел за 3 дни.
Колата има книга дебела колкото "Война и Мир"

И Пасатко си има дебела книга, "След нас и потоп"
nikolovvd написа:...ми правят основен преглед на колата и ми казват къде има проблем.

Николов, прегледът не може да види всички проблеми. И прегледът зависи от съвестта на тоя, който преглежда.
Ми да ти можеш ли му вярва, то не е присъщо за теб :)
Такива като него ги срещам по няколко пъти на ден. С някакви стари дръгели (казано по видински), кото се напъват да ме изпреварут, като че ли сме на състезание. И ме изпреварват засилени с над 120-130, та цялата кола се разклаща.
А аз си карам нормално, дори на места в монтанско карам с 60-65 км/ч, защото пътя е ужасен и не ми се иска да си разбивам колата. Не знам защо така реагират. С някое гадже ли са, комплекси ли избиват, не ми е ясно, но са опасни най-вече за себе си.
Като дойде някой баир не смея да го доближа. Колата пуши като че ли е на въглища и зад нея мирише на масло. Кой знае после как се хвалят, че са държали еди какво си марка зад тях. :lol:
Бе комплексарщина голяма! :?
zz_stefanov написа:Ми да ти можеш ли му вярва, то не е присъщо за теб :)

Последният път когато си ПЛАТИХ за проверка, резултатът беше, че не ми беше казано или споменато въобще за проблем, поради който шенкелът може да се откъсне заедно с амортисьора и да се утрепя с колата. Добре, че при последвала СОБСТВЕНОРЪЧНА проверка открих проблема.
Вяра, казваш?
nikolovvd написа:Колата пуши като че ли е на въглища и зад нея мирише на масло. Кой знае после как се хвалят, че са държали еди какво си марка зад тях.

Това може да е някой дизел със свален катализатор и филтър за твърди частици, но не и моята кола.
А темата все пак е за инструменти. Разбрахме, че не носиш такива.
Абе ще ви сера на SKF-ите, преди 2 месеца имах късмета да бъда в покой, за да чуя как се сцепи обтегача и успях да изгася Ровъра преди пистовия ремък да влезе под ангренажа и да направи салата в мотора. Чисто нов обтяжен механизъм, INA, най-скъпия на пазара (нали, за да е най-сигурно). Член, за секунди щях да съм 1000+ назад...
Абе ще ви сера на......

А не е ли време да подмениш вече авто-парка? :lol:
Момчета и момичета, дами и господа, уважаеми съфорумци и народни представители - имам предвид не онези в Парламента, а представителите на Монтана, София, Перник, Кърджали, Варна, Разград, Добрич и всички други (някой да не се обиди)! Искаше ми се да не се обаждам по темата, ама аз и няма да се обаждам точно по нея, а ще се опитам да ви обърна внимание на нещо много важно, но останало някак в сянка покрай безсмислените спорове за калориите, които се изразходват с бутане на бригадирска количка. Ще използвам личен пример, за да не се засегне човекът, който със сигурност ще се припознае като лишен от всякакъв разсъдък.
Малка уговорка, която не трябва да се приема като оправдание - тогава бяхме на по 14-15 години.
Мой приятел открадна ключовете на семейната ЗАЗ-ка, всички бяхме сигурни, че той умее да шофира, знае знаците и правилата - баща шофьор, дядо шофьор (все професионални). Четири пресечки, ляв завой и в нас се вряза Жигулка, аз седнах на лоста за скорости, а ЗАЗката отиде на скраб. За съдилища, средни телесни повреди и т.н. няма да говоря - важното е, че нямаше жертви и най-голямата щета беше спукана вежда, на съпругата на дядото в Жигулито.
Питам се това 12 годишно момиченце какво прави зад волана, няма значение дали там има КАТ или не, въпросът е дали там има мозък или същият се е изпарил заедно с разредителя за боята на беседката?
Не искам да съм лош пророк, но това дете след някоя и друга година ще демонстрира възможностите на татьовия си автомобил някъде по пътищата на БГ, ще вози други деца, ще преминава през населени места където също има деца, но чувството за безнаказаност вече ще е част от начина му на съществуване.
Само за протокола ще кажа, че колата е дърта и гадна - моята на 6К оборота развива 320 MPH - не съм я мирисал отзад, но надали има аромат на теменужки.
Не се впетатлявай толкова. Всички "големи" бели, които съм правил като детиняк са свързани с коли. Ами тръпка си е.....И моята е по-пъргава от това Митсубиши, ама не се фаля.....още не и знам "характера" :wink:

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Автомобили”