Всички сте прави!
Обикновено прегряват стари коли или "нов внос". С други думи коли пипани от някой повече или по-малко технически грамотен.
Ако е сменена капачката на разширителния съд с такава без клапън, никой не може да каже на какво налягане работи охладителната система. Ако тече от някое уплътнение и вместо охладителна течност има вода, двигателя може да прегрее и под 100 градуса.
Преди няколко месеца, може би да има и година, бях споделил как се криви глава на двигател с хубаво масло - пълна синтетика.
Купува си гъзарчето BMW "нов внос" и понеже е мечтаната кола започва да я глези, без да се замисли, че колата е на 15-16 години. Отива на магазина и купува "най-доброто". Сипва пълната синтетика, а тя промива всички отлагания от обикновеното масло, което западняка е сипвал, защото за него това е било кола заминаваща за скрап. И като се отдели някоя люспица и запуши някъде по-финните маслопроводи и на това място започва прегряване от увеличеното триене. Иначе охладителната система работи нормално, но не може да се справи с тази изванредна ситуация. Всичко това се случва докато се радват на колата и я пробват колко върви, как върти гуми и блокира диференциала, въобще дрифчета и дръпки. И докато се усетят едва се добират до сервиза, където колата преседява 2-3 месеца, защото ремонта на двигател на BMW не е от най-ефтините.
Обикновено прегряват стари коли или "нов внос". С други думи коли пипани от някой повече или по-малко технически грамотен.
Ако е сменена капачката на разширителния съд с такава без клапън, никой не може да каже на какво налягане работи охладителната система. Ако тече от някое уплътнение и вместо охладителна течност има вода, двигателя може да прегрее и под 100 градуса.
Преди няколко месеца, може би да има и година, бях споделил как се криви глава на двигател с хубаво масло - пълна синтетика.
Купува си гъзарчето BMW "нов внос" и понеже е мечтаната кола започва да я глези, без да се замисли, че колата е на 15-16 години. Отива на магазина и купува "най-доброто". Сипва пълната синтетика, а тя промива всички отлагания от обикновеното масло, което западняка е сипвал, защото за него това е било кола заминаваща за скрап. И като се отдели някоя люспица и запуши някъде по-финните маслопроводи и на това място започва прегряване от увеличеното триене. Иначе охладителната система работи нормално, но не може да се справи с тази изванредна ситуация. Всичко това се случва докато се радват на колата и я пробват колко върви, как върти гуми и блокира диференциала, въобще дрифчета и дръпки. И докато се усетят едва се добират до сервиза, където колата преседява 2-3 месеца, защото ремонта на двигател на BMW не е от най-ефтините.