• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
preslav - майстор
vrangelov написа:
Пожелавам ти безаварийно шофиране! Докато се смятам за добър шофьор, никога не бих изгасил мотора на автомобила в движение. Ако иска да прегрява, ако иска да гръмне. Ръчната отбягвам да я използвам в движение, ама като го правя е с цел да завъртя задницата на колата, а не да я накарам да намали. Между другото първата ми кола беше Москвич и мога да твърдя, че те и със запален двигател нямат много много спирачки, та камо ли пък с изгасен.
Аз не се считам за много добър шофьор (все чупя скоростни кутии) - 1ва, 2ра, 3та, 4та и като включа на (R)али скоростната кутия се чупи.
Мит е, че Москвича няма спирачки, най-вече по отношение на ръчната - сигурно вече няма Москвичи, но въпросът е за майсторчетата, които натягаха жилата вместо да регулират ексцентриците, при това без да се налага сваляне на барабаните. Та въпросните майсторчета бързо-бързо започнаха да ремонтират новите коли (втора употреба) - ремонтите им са също така качествени и още по-опасни.
Иначе съм съгласен, че ръчната е само за паркинга, аварийни ситуации и да могат жените да карат на още една скорост.
Andri01 - майстор
Я стига сте спорили! Една кола за да върви и трябва единствено...клаксон!! Ето ви пример:

Прикачен файл

2017.06.20.jpg
Hoвoceлckи - майстор
vrangelov написа:
първата ми кола беше Москвич и мога да твърдя, че те и със запален двигател нямат много много спирачки, та камо ли пък с изгасен.
Мога да твърдя, че толкова си я поддържал! Москвича имаше трепач спирачки - 8 цилиндърчета! Ако не ги оставиш да клеясат при внезапно спиране би могъл да се преметнеш през глава :-D Сервото ми държеше вакуум за 3 спирания (Пижо сега - за 1). Включително и ръчна си имаше, но си трябваше мерак и ръчички. Ако са те поддържали в сервиз - напърно те разбирам :wink:
vrangelov написа:
като го правя е с цел да завъртя задницата на колата
Е подобни идиотщини никога не са ми минавали през главата. Все пак наистина може да ти трябва не само забрадка (против настръхване на косата) ... ако седнеш зад мен на Чезето и подкарам из горите :-D
vrangelov - специалист
@Новоселски,
Поддържал съм я, но тя толкова си можеше. Качвал съм се да карам и други поддържани, и те толкова си можеха(не можеха). Утрепали се бяха, да са трепач. Сигурен съм, че и твоят е бил същия, ама си забравил и затова сега така пишеш.
За мен идиотщина е някой да кара с изгасен двигател, за теб някой да върти колата на ръчна. Не съм казал, че го правя често, а че само с тази цел е оправдано да се използва ръчна в движение.
И CZ съм карал. Москвичите бяха малко недодялани, ама CZ-тата много.
Исках да обърна с едно CZ обратно на една улица и на първа без газ навих кормилото до край. То хубаво, ама някак си кожухът на жилото на газта излезнал от леглото си(там където влиза в карбуратора) и с тежестта си издърпал жилото на газта така, все едно съм подал до дупка газ... от тогава повече не искам да се качвам на CZ. Ще кажеш, че "инженерите" от CZ никога не са предполагали, че някой ще иска да направи остър завой с техния мотор.

@preslav,
Ръчната е главно за паркиране, но не само. Аз лично паркирам на първа. Най-често използвам ръчна, за да тръгвам при наклон. По този начин колата тръгва директно напред, без на този зад мен да му се изправя косъма.

Поздрави
preslav - майстор
vrangelov написа:
@preslav,
Ръчната е главно за паркиране, но не само. Аз лично паркирам на първа. Най-често използвам ръчна, за да тръгвам при наклон. По този начин колата тръгва директно напред, без на този зад мен да му се изправя косъма.

Поздрави
Искаш ли да не пускаме нова тема за какво се ползва ръчната, а да си побъбрим тук? Говорим не за заяждане, а за полезни съвети към онези дето могат да четат.
Примерно аз съм ползвал леко опъната ръчна, за да "мръдна" колата на косъм от съседната - на равно всякак става, ама ако си на баир, дори и лек?
preslav - майстор
vrangelov написа:
Така да бъде!
В Нова Зеландия технологията на паркиране е: маневрираш и спираш, изтегляш ръчната, гасиш двигателя и поставяш на скорост, сваляш коланите - ако не спазиш тези неща, в тази последователност, те късат на изпита. На новите автобуси Соларис, ръчната се дърпа автоматично при отваряне на която и да е врата. Нямам обяснение защо на всички автомобили, които познавам ръчната е на задните колела - предно-приводни, задни такива, 4Х4, автоматици, ръгачки. Нямам и обяснение на това защо в последно време се появиха автомобили, които не са с механична ръчна спирачка. За камиони и автобуси отдавна не следя тенденциите, но и те блокират само водещите колела.
BlackBox - специалист
preslav написа:
Момче, предупредих те (включително и на лични), престани да се изказваш неподготвен!
Можеш ли, ако обичаш, да ми кажеш на обикновена газова с плочка, без компютър, с обикновен изпарител как по-точно реализираш ППХ? Когато пуснеш клапаните на изпарителя, към плочката тръгва необходимото количество гориво за празен ход, настроено от двата винта на изпарителя.
Как по-точно в тази система се реализира принудителен празен ход?
Количеството гориво през байпаса/празен ход си върви. То зависи от вакума на двигателя и чувствителността на мембраните. Как по-точно горивото спира, когато двигателят смуче?
iliya_i - майстор
preslav написа:
BlackBox написа:
iliya_i написа:
На Пасатко дали е с ППХ?
На газ - не. Няма компютър, има един изпарител. Нищо не прекъсва горивото, то влиза с въздуха.
Момче, предупредих те (включително и на лични), престани да се изказваш неподготвен! Това, че ти не си виждал нещо не означава, че то не съществува, това, че на теб не ти достига капацитет да си направиш нещо, не означава, че и другите са на същия хал.
Не казвам, че аз не съм допускал грешки, но когато се усетя или ме усетят се извинявам, а ти продължаваш да ръсиш некомпетентност - сменил си 100 ника и още на втория ти пост някой те усеща и се обръща към теб с Тинки, от там останалите те вземат за мезе и поредната тема пада в канала.
Позапри се!
Не, бъркаш. Тук става въпрос конкретно за неговата кола "Пасатко" - имаше 100 стр. тема за нея.
До колкото си спомням, накъде на 53 страница си монтира клапана на "газа" така, че като дадеш на контакт той отваря. За това няма ППХ. Другите Пасатковци може да имат, но неговият няма!
preslav - майстор
BlackBox написа:
preslav написа:
Момче, предупредих те (включително и на лични), престани да се изказваш неподготвен!
Можеш ли, ако обичаш, да ми кажеш на обикновена газова с плочка, без компютър, с обикновен изпарител как по-точно реализираш ППХ? Когато пуснеш клапаните на изпарителя, към плочката тръгва необходимото количество гориво за празен ход, настроено от двата винта на изпарителя.
Как по-точно в тази система се реализира принудителен празен ход?
Количеството гориво през байпаса/празен ход си върви. То зависи от вакума на двигателя и чувствителността на мембраните. Как по-точно горивото спира, когато двигателят смуче?
Тук някъде е ключът за бараката, но предпочитам да си доразвиеш темата сам. Ако нещо запецнеш ще попиташ - ще е по-полезно вместо да раздаваш акъл.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Шофиране на автомобил без хидравлика" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: