vrangelov написа:Пожелавам ти безаварийно шофиране! Докато се смятам за добър шофьор, никога не бих изгасил мотора на автомобила в движение. Ако иска да прегрява, ако иска да гръмне. Ръчната отбягвам да я използвам в движение, ама като го правя е с цел да завъртя задницата на колата, а не да я накарам да намали. Между другото първата ми кола беше Москвич и мога да твърдя, че те и със запален двигател нямат много много спирачки, та камо ли пък с изгасен.Аз не се считам за много добър шофьор (все чупя скоростни кутии) - 1ва, 2ра, 3та, 4та и като включа на (R)али скоростната кутия се чупи.
Мит е, че Москвича няма спирачки, най-вече по отношение на ръчната - сигурно вече няма Москвичи, но въпросът е за майсторчетата, които натягаха жилата вместо да регулират ексцентриците, при това без да се налага сваляне на барабаните. Та въпросните майсторчета бързо-бързо започнаха да ремонтират новите коли (втора употреба) - ремонтите им са също така качествени и още по-опасни.
Иначе съм съгласен, че ръчната е само за паркинга, аварийни ситуации и да могат жените да карат на още една скорост.