• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
BlackBox - специалист
iliya_i написа:
До колкото си спомням, накъде на 53 страница си монтира клапана на "газа" така, че като дадеш на контакт той отваря. За това няма ППХ. Другите Пасатковци може да имат, но неговият няма!
На контакт не отваря за дълго. Използвал съм управлението на бензиновата помпа от компютъра чрез релето. Там съм си закачил проводниче и още едно реле. Така даваш контакт, пръска малко газ и спира газта, ако не е запалена колата, защото бензиновият компютър гаси помпата, ако не хване сигнал за обороти - т.е не върти двигателя.
preslav написа:
Тук някъде е ключът за бараката, но предпочитам да си доразвиеш темата сам. Ако нещо запецнеш ще попиташ - ще е по-полезно вместо да раздаваш акъл.
И ти къде предлагаш да закача управлението на газовите клапани? През бавно, мудно реле към управлението на бензиновия инжектор ли? Това е безумно. Докато прецъка релето и ще ми хълца колата постоянно.
-----
п.п Даже ме е страх да пробвам да се спускам с висока скорост по надолнище с изгасен двигател. Не стига, че я има, я няма спирачки, ами може и да се заключи волана. Вие философствайте, аз не съм самоубиец.
preslav - майстор
BlackBox написа:
preslav написа:
Тук някъде е ключът за бараката, но предпочитам да си доразвиеш темата сам. Ако нещо запецнеш ще попиташ - ще е по-полезно вместо да раздаваш акъл.
И ти къде предлагаш да закача управлението на газовите клапани? През бавно, мудно реле към управлението на бензиновия инжектор ли? Това е безумно. Докато прецъка релето и ще ми хълца колата постоянно.
Запази определенията за себе си и давай с предположенията - знаеш ли как се играе на "топло"? За сега е хладно, но си горе-долу в посоката.
BlackBox - специалист
preslav написа:
Запази определенията за себе си и давай с предположенията - знаеш ли как се играе на "топло"? За сега е хладно, но си горе-долу в посоката.
Като смяташ, че знаеш - сподели. Няма да правим 100 мнения да спорим. Само да кажа - копчето ми е за вакумен изпарител, не е електронно.
preslav - майстор
BlackBox написа:
preslav написа:
Запази определенията за себе си и давай с предположенията - знаеш ли как се играе на "топло"? За сега е хладно, но си горе-долу в посоката.
Като смяташ, че знаеш - сподели. Няма да правим 100 мнения да спорим. Само да кажа - копчето ми е за вакумен изпарител, не е електронно.
Аз не споря - опитвам се да ти подскажа, нали форума е именуван "помисли сам".
BlackBox - специалист
preslav написа:
Аз не споря - опитвам се да ти подскажа, нали форума е именуван "помисли сам".
Аз не виждам начин. 3-те клапана са над 2А товар.
montoya - майстор
preslav написа:
vrangelov написа:
Така да бъде!
В Нова Зеландия технологията на паркиране е: маневрираш и спираш, изтегляш ръчната, гасиш двигателя и поставяш на скорост, сваляш коланите - ако не спазиш тези неща, в тази последователност, те късат на изпита. На новите автобуси Соларис, ръчната се дърпа автоматично при отваряне на която и да е врата. Нямам обяснение защо на всички автомобили, които познавам ръчната е на задните колела - предно-приводни, задни такива, 4Х4, автоматици, ръгачки. Нямам и обяснение на това защо в последно време се появиха автомобили, които не са с механична ръчна спирачка. За камиони и автобуси отдавна не следя тенденциите, но и те блокират само водещите колела.
На ситроен С5 или поне на първите модели ръчната спирачка е на предните колела
preslav - майстор
BlackBox написа:
preslav написа:
Аз не споря - опитвам се да ти подскажа, нали форума е именуван "помисли сам".
Аз не виждам начин. 3-те клапана са над 2А товар.
При това индуктивен.
radius - майстор
Може би на всички хидр. ситроeни ръчната е отпред - BX, XM, CX, Xantia. С цел по-качествено аварийно спиране ( че спир. им система е част от хидравличната за окачването).
BlackBox - специалист
preslav написа:
При това индуктивен.
Добре. Попитах, не отговори. Явно нищо не знаеш, само се правиш на интересен.
Лек ден, от сега нататък по темата те игнорирам.
stoianov_n - специалист
vrangelov написа:
Докато се смятам за добър шофьор, никога не бих изгасил мотора на автомобила в движение. Ако иска да прегрява, ако иска да гръмне.
=D> =D>
Е тва е най вярно казаната приказка в цялата тема.
И аз съм така, НИКОГА не гася мотора в движение.Така и не разбрах някой защо го гасят, за икономия ли, да се правят на гъзари ли.. :? Виждам, че има хора, които изобщо не са наясно с нещата, пък тръгнали да карат коли..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Шофиране на автомобил без хидравлика" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: