iliya_i написа:До колкото си спомням, накъде на 53 страница си монтира клапана на "газа" така, че като дадеш на контакт той отваря. За това няма ППХ. Другите Пасатковци може да имат, но неговият няма!На контакт не отваря за дълго. Използвал съм управлението на бензиновата помпа от компютъра чрез релето. Там съм си закачил проводниче и още едно реле. Така даваш контакт, пръска малко газ и спира газта, ако не е запалена колата, защото бензиновият компютър гаси помпата, ако не хване сигнал за обороти - т.е не върти двигателя.
preslav написа:Тук някъде е ключът за бараката, но предпочитам да си доразвиеш темата сам. Ако нещо запецнеш ще попиташ - ще е по-полезно вместо да раздаваш акъл.И ти къде предлагаш да закача управлението на газовите клапани? През бавно, мудно реле към управлението на бензиновия инжектор ли? Това е безумно. Докато прецъка релето и ще ми хълца колата постоянно.
-----
п.п Даже ме е страх да пробвам да се спускам с висока скорост по надолнище с изгасен двигател. Не стига, че я има, я няма спирачки, ами може и да се заключи волана. Вие философствайте, аз не съм самоубиец.