• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
preslav - майстор
BlackBox написа:
preslav написа:
При това индуктивен.
Добре. Попитах, не отговори. Явно нищо не знаеш, само се правиш на интересен.
Лек ден, от сега нататък по темата те игнорирам.
Мерси!
Теб татко ти не ти ли е казвал, че на каквото си постелеш, на такова си лягаш?
Hoвoceлckи - майстор
stoianov_n написа:
Виждам, че има хора, които изобщо не са наясно с нещата, пък тръгнали да карат коли..
Видя ли, че съм тръгнал да карам преди повече от 30 години. Безаварийно? Карал съм и джуган без хидравлика. Ти от колко време караш? След време може и на теб децата да ти се смеят: "този идиот пък управлява колата си сам, с волан" :-D
Гогато ми сипеш за 50 лева бензин, ще можеш да ми кажеш кога да си гася двигателя, докато мине през ауспуха. А ти можеш да си караш на 4-та, без да включваш 5-та (вярвай ми по-сугурно е). Пък и колко икономия ще на равиш ...
stoianov_n - специалист
Hoвoceлckи написа:
Видя ли, че съм тръгнал да карам преди повече от 30 години. Безаварийно? Карал съм и джуган без хидравлика. Ти от колко време караш? След време може и на теб децата да ти се смеят: "този идиот пък управлява колата си сам, с волан" :-D
Гогато ми сипеш за 50 лева бензин, ще можеш да ми кажеш кога да си гася двигателя, докато мине през ауспуха. А ти можеш да си караш на 4-та, без да включваш 5-та (вярвай ми по-сугурно е). Пък и колко икономия ще на равиш ...
Ами да ти кажа, ти не си шофьор, ТИ СИ КАРАЧ.Без да обиждам, просто това е категория хора.
Аз поне един път в седмицата минавам по един път с доста баири.Откакто го асфалтираха е ужас.Щото Бай Ганьо гледа да спести лев и гаси двигателя.Да ама пътя е от "новите" тесен и не изчислен правилно и като дойде по-голям завой и хоп в мантинелата или в друга кола.
Много пъти съм се разминавал на косъм с някой....с 30 годишен стаж и 30 годишна кола.Защо ли?Ами защото двигателя ми работи, хидравликата и спирачките също. :wink:
Аз карам от 20 години законно + още 10 не... :-D и пак казвам никога не гася двигателя.
djendov - специалист
За тези, които търсят как да спестят някой лев(много е актуално) и са попаднали на тази тема: НЕ ГАСЕТЕ ДВИГАТЕЛЯ В ДВИЖЕНИЕ!
Hoвoceлckи написа:
,,
Страхотно! Продължавай да се хвалиш с аварийните си 50 години стаж, колко гориво си спестил, благодарение на тарикатлъка, да изгасяш двигателя.
Някой хора не си дават сметка, че това се чете от всякакви идиоти. Утре ще му хрумне на някой такъв, да спести малко гориво, ще изгаси колата си и ще те засече на завоя. Дали има коли, при които се прави безпроблемно? Да...има. Ама тука израза "като му е толкоз акъла - да се трепи" не важи. Не важи, защото доста често, от простотиите на един - друг, невинен, прави погребение.

Ръчна на предните колела, освен на изброените Ситроени, има и на по-стари Субарота. Няма нищо общо със задвижването, причината е по-сложното устройство на завиващите колела. Просто по-трудно се реализира изпълнението. Ако завиваха задните, то тогава ръчната щеше да е на предните :)
Иначе не виждам много помощ от нея в движение. За мен аварийно спиране е 2-ра => 1-ва предавка. 10 пъти по-ефективно при коли с предно предаване. Който е учил физика, знае защо. Другите да се качат на коУеУото и да видят как се спира с предна и как със задна спирачка. Да, може да има поражения в скоростната кутия или двигателя, ама по-добре от болница или по-лошото...

Който не използва ръчна, а разчита само да остави колата на скорост при паркиране, просто не му е изскачал/избивал (или както се казва) скоростния лост. На мен ми се случи и вече или ползвам ръчна, или въртя малко волана към бордюра, че да няма къде да отиде.

Темата на Тинкито въобще не смятам да коментирам...Пресо се набута достатъчно :)
preslav - майстор
Аз малко го щадя Новоселски, че ми е симпатичен, ама според мен изгасването на двигателя по време на движение си е чиста проба авариен режим на управление на ракетата, т.е. гасейки умишлено маторя се влиза умишлено в авариен режим. Да не говорим за нещата и в един друг аспект - двигателят тъкмо влиза в температурен режим и го охлаждаме, после пак загряваме, после пак охлаждаме, че то при това положение камъкът се пука, камо ли някакво си желязо, да не говорим, че имаме комплект разнородни железа (чугун, стомана, алуминий и др.), освен това съвременните автомобили сами определят дали да дръпнат смукача или не, карайки вечно студен двигател реално не се реализира никаква икономия поради по-високата доза гориво (говорим за бензините), наред с всичко останало, механичното износване на двигателя се увеличава в пъти заради лошо мазане. Демек казано на чист бъгарски - каква е ползата от файдата, като няма кяр? Да казвам ли за съединителче, накладки, дискове? А какво да говорим за малко дъждец+прах, снежец, ледец?
BlackBox - специалист
preslav написа:
Теб татко ти не ти ли е казвал, че на каквото си постелеш, на такова си лягаш?
Ето, сам потвърди, че много не ги разбираш работите. Аз отдавна имам годините аз да съм татко, така че леко не ти ли е смешен въпроса? Човек, който твърди, че имало нещо и го е правил, после ме обявява за некадърник, който не може, а се оказва че той сам не знае какво говори. От тук и всички останали твои мнения по темата ги поставям под съмнение. Както казах - много не ги разбираш, но да се пъчиш знаеш?
profesionalist_wood - майстор
djendov написа:
За тези, които търсят как да спестят някой лев(много е актуално) и са попаднали на тази тема: НЕ ГАСЕТЕ ДВИГАТЕЛЯ В ДВИЖЕНИЕ!
Hoвoceлckи написа:
,,
Страхотно! Продължавай да се хвалиш с аварийните си 50 години стаж, колко гориво си спестил, благодарение на тарикатлъка, да изгасяш двигателя.
Някой хора не си дават сметка, че това се чете от всякакви идиоти. Утре ще му хрумне на някой такъв, да спести малко гориво, ще изгаси колата си и ще те засече на завоя. Дали има коли, при които се прави безпроблемно? Да...има. Ама тука израза "като му е толкоз акъла - да се трепи" не важи. Не важи, защото доста често, от простотиите на един - друг, невинен, прави погребение.

Ръчна на предните колела, освен на изброените Ситроени, има и на по-стари Субарота. Няма нищо общо със задвижването, причината е по-сложното устройство на завиващите колела. Просто по-трудно се реализира изпълнението. Ако завиваха задните, то тогава ръчната щеше да е на предните :)
Иначе не виждам много помощ от нея в движение. За мен аварийно спиране е 2-ра => 1-ва предавка. 10 пъти по-ефективно при коли с предно предаване. Който е учил физика, знае защо. Другите да се качат на коУеУото и да видят как се спира с предна и как със задна спирачка. Да, може да има поражения в скоростната кутия или двигателя, ама по-добре от болница или по-лошото...

Който не използва ръчна, а разчита само да остави колата на скорост при паркиране, просто не му е изскачал/избивал (или както се казва) скоростния лост. На мен ми се случи и вече или ползвам ръчна, или въртя малко волана към бордюра, че да няма къде да отиде.

Темата на Тинкито въобще не смятам да коментирам...Пресо се набута достатъчно :)
Веднага давам пример с един познат. Той кара мерцедес,засилва я до 120 км/ч и гаси двигателя и си кара по инерция да пести гориво. Дори преди да стигне града,спира до бензиностанция и подава...2-5 лева да зареди и газ до дупка :lol:

Правилно ли е? Прецаква ли се двигателя ? :lol:
gogo7777 - майстор
За тия с Москветата........
....Москвичите /осмаците/ придобиваха прилични спирачки, когато се премахнат О-пръстените в цилиндрите, в които се навиваха буталцата, а накладките се наваряваха. Недоразумението "гърбица" за ръчната се изхвърля.....и вече колата е със спирачки :-D
ben84 - специалист
profesionalist_wood написа:

Веднага давам пример с един познат. Той кара мерцедес,засилва я до 120 км/ч и гаси двигателя и си кара по инерция да пести гориво. Дори преди да стигне града,спира до бензиностанция и подава...2-5 лева да зареди и газ до дупка :lol:

Правилно ли е? Прецаква ли се двигателя ? :lol:
В идеалния случай количеството енергия необходимо да преместиш два тона на 5 километра за определено време би трябвало да бъде едно и също независимо дали го засилваш до 120км/ч и го пуснеш по инерция, или го местиш с постоянна скорост.
Обаче сме далеч от идеалния случай в тоя случай :-D
Двигателя е настроен така, че при определени обороти да бъде най-икономичен, сиреч с най-високо КПД.
ben84 - специалист
gogo7777 написа:
За тия с Москветата........
....Москвичите /осмаците/ придобиваха прилични спирачки, когато се премахнат О-пръстените в цилиндрите, в които се навиваха буталцата, а накладките се наваряваха. Недоразумението "гърбица" за ръчната се изхвърля.....и вече колата е със спирачки :-D
Всичко това щото майсторчетата не са знаели, че като навият буталото в пръстена трябва да върнат половин оборот, та буталото да има свободен ход. И че на "недоразумението" има една втулка, дека лесно се сплесква, като се пренатегне ексцентрика за регулиране на ръчната и изчезва необходимата хлабина. :axe:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Шофиране на автомобил без хидравлика" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: