Всички имаме коли, нали ?
nikito_sv - специалист
Колеги случи се нещо с климатика.Както си работеше и от духалките вътре се чуваше съскане предполагам ми изпусна фреона от някъде.Ходих на майстор и след надуване на системата установи че няма от никъде пробив нито радиатор нито връзки.Стигна до заключението че е от семерината на компресора.... Та въпроса ми е ако е от там не би ли трябвало ако я надуе да изпусне и от там или когато не работи затваря системата до някъде... аз съм в шок ... ако някой знае нека помогне... инъче 30лв семерина 70лв фреон и работата ще ми излязат 140лв. СЪВЕТВАЙТЕ МЕ МОЛЯ ВИ...Ако някой е имал подобен проблем нека сподели мнението си.
gnt69 - майстор
nikito_sv написа:
Колеги случи се нещо с климатика.Както си работеше и от духалките вътре се чуваше съскане предполагам ми изпусна фреона от някъде.Ходих на майстор и след надуване на системата установи че няма от никъде пробив нито радиатор нито връзки.Стигна до заключението че е от семерината на компресора.... Та въпроса ми е ако е от там не би ли трябвало ако я надуе да изпусне и от там или когато не работи затваря системата до някъде... аз съм в шок ... ако някой знае нека помогне... инъче 30лв семерина 70лв фреон и работата ще ми излязат 140лв. СЪВЕТВАЙТЕ МЕ МОЛЯ ВИ...Ако някой е имал подобен проблем нека сподели мнението си.
Е сега работи ли или не ще. :partyman:
nikito_sv - специалист
Е сега работи ли или не ще. :partyman:[/quote]



Не работи да го цензура във вятъра...
nikito_sv - специалист
Някой да разбира от това и да даде идея или съвет има ли?
Делян - специалист
Проблема с климатика не е нещо, което може да го решиш на улицата, пред блока. Необходимо е оборудване, вакуумира се, следи се налягането, ако трябва се използва УВ лампа.
Ти можеш да огледаш само за мазни петна по радиатора отпред, по дехидратора, по компресора, където се сетиш. Но това би трябвало да го е сторил майстора. Ако ти изпусне вътре в купето, би трябвало да е замирисало здраво на фреон.
Та, единия ти вариант е да отидеш при майстора и да направи каквото е преценил. А като спре да духа пак след седмица, правиш рекламация, докато го оправи.
Или търсиш по-добър сервиз с модерна климатична станция.
nikito_sv - специалист
Делян написа:
Проблема с климатика не е нещо, което може да го решиш на улицата, пред блока. Необходимо е оборудване, вакуумира се, следи се налягането, ако трябва се използва УВ лампа.
Ти можеш да огледаш само за мазни петна по радиатора отпред, по дехидратора, по компресора, където се сетиш. Но това би трябвало да го е сторил майстора. Ако ти изпусне вътре в купето, би трябвало да е замирисало здраво на фреон.
Та, единия ти вариант е да отидеш при майстора и да направи каквото е преценил. А като спре да духа пак след седмица, правиш рекламация, докато го оправи.
Или търсиш по-добър сервиз с модерна климатична станция.


Нямале миризма на фреон.Не че знам какво представлява но не усетих нищо странно.То майстора каза че от семерината било но ме интересува дали ако се надуее изтърве и от там.защото като я наду нямаше изпускане на налягането от никъде.става така.... сисгемата ти държи ама ти изпуска от семерина на компресора. Нещо аз ли не мога да схвана или ме мята по асмите...
geordgeo - специалист
А майсторът за колко време "наду" системата? Защото си иска време за тази проверка. В момента на проверката налягането може и да е било добре, но след половин час да спадне... Интересно ми е той как е разбрал, че фреонът е излетял точно от семеринга на компресора? Поради липса на следи на други места или...?
nikito_sv - специалист
geordgeo написа:
А майсторът за колко време "наду" системата? Защото си иска време за тази проверка. В момента на проверката налягането може и да е било добре, но след половин час да спадне... Интересно ми е той как е разбрал, че фреонът е излетял точно от семеринга на компресора? Поради липса на следи на други места или...?


Ами общо взето като наду системата стоя може би около 20 мин не повече.и пръска с някаква помпичка,по мой наблюдения вода и пенливо нешо предполагам веро или някаква друга течност.Пръска по радиатора,пръска по свързващите части и така 20 мин....пръска чака пръска чака...и това беше.накрая направи заключение...амии системата не изпуска ама кажи какво точно си чул... и му казвам както работеше и започна да съска странно от духалките вътре.... спрях го спря и да съска ... пуснах го пак и пак съскаше докъто не спря да духа студено и това беше.... каза човека че не е от системата а от семеринга на компресора.... та се чудя не е ли затворен кръг и като надуе не трябва ли да изпусне и от там...колкото до вреона не опита дори да източи да види какво поне има вътре.казва няма и това е... 690гр ми е системата иска 70 лв.жез да збае дали има поне 100гр вътре
geordgeo - специалист
Майсторът щом има машинката за пълнене на климатици, не му е проблем да източи фреонът от системата, да го премери колко грама е останал и ако е сигурен, че всичко е наред да го зареди до пълния обем. Но щом ти си чул съскането, явно има пропуск някъде на кофти място (вътрешния радиатор на климатика например) и той не е могъл да го засече, да не говорим, че без оцветител много е възможно да пропусне пробива. На моята кола преди няколко години така ми изчезваше фреона, но ставаше бавно и с едно допълване изкарвах лятото (две години така я карах). После реших да демонтирам всичко и да огледам за пробиви и се оказа, че външния радиатор е на решето, австрийка карам все пак, купих си нов радиатор и дехидратор, монтирах си ги и... се родих. Просто си мисля, че при теб пробива явно ще да е по-голям, щом толкова бързо ти е излетял фреона... Пожелавам ти късмет с ремонта!
nikito_sv - специалист
geordgeo написа:
Майсторът щом има машинката за пълнене на климатици, не му е проблем да източи фреонът от системата, да го премери колко грама е останал и ако е сигурен, че всичко е наред да го зареди до пълния обем. Но щом ти си чул съскането, явно има пропуск някъде на кофти място (вътрешния радиатор на климатика например) и той не е могъл да го засече, да не говорим, че без оцветител много е възможно да пропусне пробива. На моята кола преди няколко години така ми изчезваше фреона, но ставаше бавно и с едно допълване изкарвах лятото (две години така я карах). После реших да демонтирам всичко и да огледам за пробиви и се оказа, че външния радиатор е на решето, австрийка карам все пак, купих си нов радиатор и
дехидратор, монтирах си ги и... се родих. Просто си мисля, че при теб пробива явно ще да е по-голям, щом толкова бързо ти е излетял фреона... Пожелавам ти късмет с ремонта!

Аз най се чудя как така стана.действително за може би 2,3 мин се случи отказването да духа топло.но как така няма да го отчете с надуването тоя пробив.почвам да се чудя дали няма нещо друго като проблем а не пробив.макар че всичко се основава на фреона ... шантава работа

Тема "Проблем с климатика на Vectra C 2.2 dti" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: