Майстора ти закачи ли ти колата изобщо на машина? Или просто я наду с компресор?! Малко несериозно ми се вижда да не източи фреона, за да се ориентира какво има вътре, и след това да вакуумира.
Между другото, надуването на системата се прилага в краен случай, защото въздуха под налягане вътре може да кондензира и водата да запуши дехидратора. А след това задължително се вакуумира.
А ти пробва ли на следващия ден например дали не е тръгнал климатика? Често се случва в тези горещини, като караш на "надут" климатик дълго време, на LOW, радиатора вътре да заскрежи и да спре притока на студен въздух. Може свистенето да е идвало от това. Лекува се като пуснеш парното да духа топло и да стопи скрежа. А от дренажа изтичат 2-3 л вода. Пак казвам, фреона мирише много натрапчиво и би трябвало да го усетиш, ако ти е изпуснал вътре в купето.
Между другото, надуването на системата се прилага в краен случай, защото въздуха под налягане вътре може да кондензира и водата да запуши дехидратора. А след това задължително се вакуумира.
А ти пробва ли на следващия ден например дали не е тръгнал климатика? Често се случва в тези горещини, като караш на "надут" климатик дълго време, на LOW, радиатора вътре да заскрежи и да спре притока на студен въздух. Може свистенето да е идвало от това. Лекува се като пуснеш парното да духа топло и да стопи скрежа. А от дренажа изтичат 2-3 л вода. Пак казвам, фреона мирише много натрапчиво и би трябвало да го усетиш, ако ти е изпуснал вътре в купето.