Дори Москвичите имаха тръба за вентилация на картерните газове свързана в пространството между филтърния елемент и дроселните клапи на карбуратора. Надали Бай Казак толкова е мислил за екологията преди 30-40-50 години - основната идея на тази вентилация е да се създава подналягане в картера, за да се облекчи работата на семерингите и гарнитурите. Гаражните доработки се правеха дори на нови автомобили "за по-сигурно", ама то какви ли не глупости са се правели, включая поставянето на въпросното дунапренче вместо маслоотделителя, който е фина стоманена мрежа и се мие, а не се сменя.
Увеличените картерни газове, а от там и омасляването на въздушния филтър е сигурен признак за издухани сегменти, а на такъв барутник катализатора му е последния проблем.
Увеличените картерни газове, а от там и омасляването на въздушния филтър е сигурен признак за издухани сегменти, а на такъв барутник катализатора му е последния проблем.