Всички имаме коли, нали ?
keymaker - специалист
Издокарай се и се пробвай ,не се знае . ;)
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
keymaker написа:
Издокарай се и се пробвай ,не се знае . ;)
:roll:
MamaMy - майстор
Във VW форума се подвизаваше един майстор на карбуратори. Хвалеха го, че бил добър специалист. И не е стар :wink: .
Не се отчайвай от карбуратора. Това въпреки мнението на съвременните шофьори е почти вечно. За да доживее до днешно време сигурно има някакви положителни качества. Всички соц. коли бяха с карбуратори и повечето си докарваха почти без ремонт по тях по 40 годинки. Нека се похвали някой инжекцион с такъв живот при почти никаква поддръжка, скапани или дори липсващи въздушни филтри и горива с почти цялата менделеева таблица вътре.. Карбуратора в общи линии му няма нищо. Скапват се гуми и маркучи около него. Има карбуратори почти без никакви гумени елементи. Те са и от най-надеждните. За икономичност не говорим обаче. Жигуловия карбуратор беше от тях. Той е точно копие на модел на Вебер. Полския Фиат също е с такъв карбуратор. За времето си бяха от най-добрите коли на пазара и са се доказали в боя.
BlackBox - специалист
MamaMy написа:
Не се отчайвай от карбуратора. Това въпреки мнението на съвременните шофьори е почти вечно. За да доживее до днешно време сигурно има някакви положителни качества.
Карбураторите на VW не са като на Lada. Има термоампули и всякакви подобни неща. За карбураторите на Пиербург 2Е.. има толкова много отрицателни мнения. На инжекциона не му пречи въздушен филтър, пречи на самия двигател. И на моя Пасат моноинжекцията е почти толкова стара колкото на n_a карбуратора. Карбураторът е калпава технология, защото иска настройка и никога не можеш да докараш нормален разход. Отиваш в планината - нова настройка..И ако има някакви компенсации - те са механични и трудно се ремонтират.
Моноинжекцията има дюза, която се командва от компютър. Той прави повече корекции, дава по-добър разход.
Дюзи се продават, така че това не е проблем.
preslav - майстор
BlackBox написа:
MamaMy написа:
Не се отчайвай от карбуратора. Това въпреки мнението на съвременните шофьори е почти вечно. За да доживее до днешно време сигурно има някакви положителни качества.
Карбураторите на VW не са като на Lada. Има термоампули и всякакви подобни неща. За карбураторите на Пиербург 2Е.. има толкова много отрицателни мнения. На инжекциона не му пречи въздушен филтър, пречи на самия двигател. И на моя Пасат моноинжекцията е почти толкова стара колкото на n_a карбуратора. Карбураторът е калпава технология, защото иска настройка и никога не можеш да докараш нормален разход. Отиваш в планината - нова настройка..И ако има някакви компенсации - те са механични и трудно се ремонтират.
Моноинжекцията има дюза, която се командва от компютър. Той прави повече корекции, дава по-добър разход.
Дюзи се продават, така че това не е проблем.
Прав си!
kr1100 - майстор
n_a написа:
Би ли ми посочил на снимката, кое е стъпковия мотор?
Няма такъв - с карбуратор е. .

@"Жигуловия карбуратор беше от тях. Той е точно копие на модел на Вебер. Полския Фиат също е с такъв карбуратор."
2101/3 да , но после е Озон и вече не е същия при 125Р.Има си и "гумички" - ускорителна помпа, вакумна мембрана за 2ра клапа.

@"Карбураторите на VW не са като на Lada. Има термоампули и всякакви подобни неща. За карбураторите на Пиербург 2Е.. има толкова много отрицателни мнения."
Имат си и таралеж нагревател, ацитирания карбуратор е ....
gogo7777 - майстор
Преди да си разбъзикам карбуратора, аз бих проверил и механиката около жилото на газта. Разни пружинки и втулки.....бих смазал тук там с масло от комар :wink:
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
gogo7777 написа:
.....бих смазал тук там с масло от комар :wink:
:-D
kr1100 - майстор
@ "Колата е подарена, необгрижена и гори пренебрежимо малко. "
Да като е на метан - да икономично е , ама в кг хич.не е. Сама ли си вярваш или някой ти каза :-D Пасат бензин да гори малко , VW бензин и да гори малко :-D :?
Да не съм имал Б3 /1,8 АВS/и 2xБ4 2l АDY i AGG/ все комбита и на LPG та да не знам.
И сегашния ми АDY - VW 7М не се оплаква от липса на апетит
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
kr1100 написа:
...
Да като е на метан - да икономично е , ама в кг хич.не е. Сама ли си вярваш или някой ти каза ....
Русе-София-Русе на два пъти ми е 60лв, натоварена. На фона на другите ми коли, по 7л бензин или нафта на 100км, на мен си ми е пренебрежимо малко. Това, преди тези проблеми с оборотите. Пък и с тях

Тема "Стар стар пасат" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: