Всички имаме коли, нали ?
Доообре
:-)
n_a написа:Доообре :-)

Дай кода на двигателя от талона. Той е букви в номера на двигателя, посочен там.
wvwzzz31zje047507
Това е номера на рамата , тоя на двигателя започва с 2 или 3 букви (има вариант и първото да е цифра,ама едвали при теб ще е ) и после 5-6 цифри, цифрите не ни интересуват ама буквичките показват къде е заровено кучето ;)
Като разрових сега излизат 4 двигателя за таз каляска с 1.6 литров мотор . 1F; ABN; EZ; RF. Номера на мотора трябва да започва с някои от изброените цифо-буквени означения.
Последна промяна от keymaker на вт авг 29, 2017 9:59 am, променено общо 1 път.
Номерт на двигателя е вграден в номера на рамата.... Колко цифри трябва да е? Ще изрежа отпред излишното :-) грешноооо :shock:

Ето номер на двигател RF188606
n_a написа:Номерт на двигателя е вграден в номера на рамата.... Колко цифри трябва да е? Ще изрежа отпред излишното :-)


-------------------------------
закодиран е там. Обаче декодерите от 2-3г. насам са затегнати защото по тях може да се източи лична информация за собственика.
keymaker написа:
n_a написа:Номерт на двигателя е вграден в номера на рамата.... Колко цифри трябва да е? Ще изрежа отпред излишното :-)


-------------------------------
закодиран е там. Обаче декодерите от 2-3г. насам са затегнати защото по тях може да се източи лична информация за собственика.


Ееее, поправих е де :-D Писах ноемра на двигателя RF188606
Значи малко уточняващи въпроси:
1. Мембраните на изпарителя кога за последно са сменявани?
2. Кабели ,свещи , капачка на делко, палец. В какво състояние са?
3. Катализатора още ли е на колата или отдавна е махнат.Ако е махнат отпада като проблем.
4. въздушен филтър ? На газовите уредби е сериозен фактор.

Карбуратора е пиербург 2е2 може и 2е3 втория много малко майстори го разбират и ремонта на многото вакуумни сфери (заменят се с нови) излиза колкото половината ,че и повече от цената на цялата кола в момента.

Възможен дефект е повреден автоматичен смукач.
Доста често се случва при намаляване на охладителна течност въпросния смукач да не работи коректно (пробвай първо това не препълвай над макс.)
Ах ах .... Това е супер необгрижена кола. Преди 3 години смениха свещи и мнението бе, че нямало нужда... :lol: Кабели някакви са сменяни, маркучи някакви са сменяни. Но не всички. Катализатор, предполагам, не помни кога е имала, имала ли е изобщо? Делко и палец предполагам, пак тогава, преди 3 години... нямаше компресия и пипаха и тези неща. Въздушен филтър също. За тези 3 години, колата няма и 3000 км... Не губи охладителна течност. Какво става, като е пълна на макс? Не изтича ли от преливника?
По каталозите пише ,че излиза с катализатор. затова е с по сложен карбуратор. Ако е препълнена охладителната система ще изхвърли излишното количество ако капачката на казанчето е читава, ако не е може да спука маркуч, радиатор ( което се окаже по слабо , а на тая служба дето е навъртяла е малко на кантар работата) затова не е препоръчително да се правят опити.

Най ефтиния начин за момента е да свалиш капака на карбуратора и да огледаш всички тънки маркучета ако са захабени ,премери грубо колко дължина ще ти трябва и си вземи едно ( запомни къде влизат двата края) за мостра, по магазините за авточасти се продава на метър известен е още и като маркуч за обратна нафта.
Сменявай без да бързаш и един по един ,да няма после въпроси " сега тоя маркуч къде да го рърна"
Огледай и маркучите от изпарителя до карбуратора. Ако някой се е спукал или извадил може да ти прави подобни ядове, имай в предвид ,че метана не мирише и течовете могат да предизвикат животозастрашаващи инциденти.

Включи се в дискусията:

 Отговори   Нова тема Абонирай се

Сподели темата:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:

Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?

Върни се в “Автомобили”