Re: Стар стар пасат
Публикувано: вт авг 29, 2017 11:25 am
Пиши едно лично на Тинки,нали и той имаше пасат (това беше майтап).
Ако разширителния съд е пълен до горе,а не до обозначените места ,може да се случат следните неща.
1 Отваря клапана на капачката и освобождава налягането,с него и излишния антифриз.
2 Ако капачката е с неработещ клапан,надува в системата.Самите маркучи ако са нови и еластични,могат да поемат малко напрежение в тях.Обикновенно са стари и се пукат,в някои случаи може да издуха и грнитура на двигателя.
Аз бих се насочил към;
Погледни въздушния филтър,но едва ли е от него.
Виж капачката на делкото(да няма пробив),почисти четирите електрода и самия палец .
Погледни дали няма механични заяждания в механизма на карбуратора.Няма смисъл от настройки,защото няма логика,веднъж да се разместват-после да се оправят.
Изпарителя също може да си яде майната,но малко вероятно.
Както писаха по горе,стъпков мотор,вакумни магистрали.
Най добре е да я погледне човек който наистина си разбира от работата,ако и това не помогне,работата е за ходжа,поп,равин...........
Ако разширителния съд е пълен до горе,а не до обозначените места ,може да се случат следните неща.
1 Отваря клапана на капачката и освобождава налягането,с него и излишния антифриз.
2 Ако капачката е с неработещ клапан,надува в системата.Самите маркучи ако са нови и еластични,могат да поемат малко напрежение в тях.Обикновенно са стари и се пукат,в някои случаи може да издуха и грнитура на двигателя.
Аз бих се насочил към;
Погледни въздушния филтър,но едва ли е от него.
Виж капачката на делкото(да няма пробив),почисти четирите електрода и самия палец .
Погледни дали няма механични заяждания в механизма на карбуратора.Няма смисъл от настройки,защото няма логика,веднъж да се разместват-после да се оправят.
Изпарителя също може да си яде майната,но малко вероятно.
Както писаха по горе,стъпков мотор,вакумни магистрали.
Най добре е да я погледне човек който наистина си разбира от работата,ако и това не помогне,работата е за ходжа,поп,равин...........