Всички имаме коли, нали ?
Здравейте, отскоро имам Форд Ескорт. Двигателя е 1.6, 16v, пълна инжекция с монтирана обикновена АГУ. Наскоро ми направи два еднакви проблема.
Преди два дни я напълних до горе, защото имах пътуване и исках да я засека какъв разход ще даде. Сутринта, отивайки на работа я напълних, след това стигнах до работата си без проблем. Вечерта тръгвайки си я запалих на бензин и при форсирането за да обърне на газ изгасна. Няколко пъти опитах, все същото, пали на бензин и като обърне на газ, гасне. Отидох на майстор, той прави струва, смени ми електромагнитния клапан и колата запали. Каза, че нещо клапана и кабелите не работели както трябва.
На другият ден пътувах, минах 100км. без никакъв проблем. Днес сутринта отново я заредих до горе за да видя разхода. И след работа, пак същото - пали на бензин и като прехвърли на газ, гасне.
Някой има ли идея какъв е проблема?
Благодаря предварително!
montoya - майстор
Най вероятно при напълването до горе се задейства инерционния клапан вътре в сондата и трябва да се махне. Другиа вариант е слабо напрежение към клапаните и не от високото налягане да не може да ги отвори
Здравейте! Искам да отново да благодаря на отговорилите и да споделя, че колата се оправи някак от самосебе си!? Сутринта тръгнах да я карам на майстор и реших да я пробвам отново и тя просто си прехвърли на газ без никакъв проблем. Цял ден се държа прилично. Незнам какъв беше проблема, но повече няма да я пълня до горе. Казаха ми, че може би клапана на бутилката нещо не сработва и се получавало свръхзареждане или нещо от сорта. Може би ще трябва като я изпразня докрай, да я закарам да я отворят и да видим къде е проблема.
И още веднъж благодаря за отговорите.
lov - майстор
Другия път като ти направи този номер веднага спри и завий кранчето на бутилката което е на тръбата към изпарителя. Изчакай половин минута и почни да го развиваш много бавно като слушаш внимателно дали ще чуеш едно леко подрънкване и как газта почва да навлиза в тръбата. Но дори да не чуеш ако след това се оправи то значи че е инерциония клапан. То веднага ще ти кажат да го махнат но за пишман майсторите това е първото нещо което знаят. :lol:
kr1100 - майстор
danielnaskow написа:
имам Форд Ескорт. Двигателя е 1.6, 16v, пълна инжекция с монтирана обикновена АГУ.
А празна инжекция има ли ? :? Не знам на този Форд дали е с 4 едновременно пикаещи дюзи или е мултипойнт / разделно впръскване -предполагам ,че е второто/ А на второто обикновено АГУ е таралеж / трупане на грешки в компа/.
По проблема - предполагам, че си с т.н. евросонда - оттам ти е проблема.
Проблема може да се появи и при студ минус 12-15 гр и малко газ в бутилката.

Тема "Проблем с АГУ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: