Всички имаме коли, нали ?
DMN - майстор
Е, а де, сякаш съм пророкувал с отварянето на темата....

https://www.24chasa.bg/novini/article/6918542

Както каза Чефо - всичко е "Мижи да те лажем" и то не само в България...
kr1100 - майстор
[quote=DMN
Не се споменава, щото такъв разход на масло няма вече :) . Имаше и то много голям, но след смяната на сегментите преди няколко години, масло вече не бута, от смяна до смяна на маслото не доливам и грам, щото няма нужда. А този двигател по принцип е известен с този проблем - кофти сегменти и горене на масло след определени километри.
[/quote]

:-D Блаженни са вярващите, които сами си вярват,че няма разход на масло.. Това е алуминиев блок с покритие на стените никасил. Покритието отдавна е свалено. Това е планирано остаряванеб в духа счупи - купи ново.
DMN - майстор
kr1100 написа:
Блаженни са вярващите, които сами си вярват,че няма разход на масло
Ами блажени са невярващите, на които как да обясня, че преди смяната на сегментите, този двигател ми гореше по един литър масло на 800-1000км. пробег. А сега от смяна до смяна на маслото(10000 км.) не доливам въобще. Ако 50-100гр. масло за доливане ги правиш на въпрос....Аз не съм доливал и толкова, проблемът си е твой - невярвай си :) .
Antonii - майстор
Нема да се плашите.
На Порше 911 от 2010година му дават допустим разход на масло по 1 литър на 1000км.
Така, че споко.
DMN - майстор
Аз съм абсолютно спокоен :) Знам колко разход на масло съм имал преди(винаги имаше литър масло "Елф" в багажника и доливах редовно). Карам пак със същото масло, с малката разлика, че тубичката с маслото не знам къде е, а нивото на маслото в двигателя не се променя :) .


Добре де, нали се пишете за големи автомобилни майстори тука нЕкои(с дигитален никнейм).
Ми ха коментирайте тази снимка, прясна ,прясна от днес - ремонт на климатика на колата на приятел в сервиз.
Добре бе, как може човек да си нареди инструментите върху акумулатора, и да се води "майстор"?
Който е виждал акумулатор ще се ориентира по снимката, въпреки не много доброто качество.

Прикачен файл

DSC_0157.JPG
kozl - майстор
Тоя мастор не е срещал акмулатори с оловни мостове отгоре м-у клетките. А некои от сегашните акумулатори имат капачки на клемите. А
в други автомобиле акумулаторите са опаковани. Та що да не си реди инструментите :?
И аз съм го правил. А като се има в предвид, че на дъртото пежо акумулатора беше 100 Ah, бая инструмент събираше. А и имаше капачки на клемите.
DMN - майстор
kozl, не знам дали си видял внимателно на снимката, но този акумулатор няма капачки на клемите, а единият от инструментите("тресчотката") е опрян на едната клема на акумулатора. Не ми се мисли къде ли щеше да постави гаечния ключ, който държеше в ръката си, щото на другата клема има място :-D
Дали ще стане беля или не, но за мен това най-малкото говори за немърливост в този случай.
Както и да е :) .
Важното е да вярвате, че колата ви не гори масло и тя наистина няма да гори, това вярата е голяма работа :-D . Пък най-вярвайте на сервизните майстори.
Chefo77 - майстор
Е Фиатката ми почти не гори, какво. Ако сумирам какво изтича и го извадя от налятото, получавам почти източеното, с някаква минимална разлика :)
DMN - майстор
Chefo77 написа:
Е Фиатката ми почти не гори, какво.
Ами според едно мнение на специалист по-горе - значи имаш силна вяра :-D .
kozl - майстор
вт юни 19, 2018 7:26 amDMN написа:
kozl, не знам дали си видял внимателно на снимката, но този акумулатор няма капачки на клемите, а единият от инструментите("тресчотката") е опрян на едната клема на акумулатора.
Видел, не видел, това е въпрос на навик. За това дадох пример със старите незалети акумулатори, де често святкаха искри от инструменти в-у тех.
За лапане на масло:
Ладичката на 24000 почна да лапа яко по 1л на 1000 км. Ма не само го гореше ами се показа масло през аспуха. В сервизите искаха да я вземат за основен ремонт, но намерих майстор да ми смени уплътнителите на клапаните с такива от Пежо 403 и ладата спря да яде масло.
Пежото 305Д и то дигна разхода на масло и интересното е , че с Валволин лапаше 2 пъти повече отколкото с Тотал :? И там имаше ремонт с подмяна на втулките около клапаните, защото този двигател няма гумени уплътнители там.
На 306Д не се налага да се долива от смяна до смяна.
Но съм видял на два пъти дизелова кола да се форсира с обороти на макс и да работи на масло при пробив на маслото в смукателните пътища за въздух. Як пушек е, направо димна завеса - нищо се не види. След такъв случай, най-често двигателя е брак.

Тема "За вредните автомобилни газове, сажди и т.н..." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: