вт юни 19, 2018 7:26 amDMN написа: kozl, не знам дали си видял внимателно на снимката, но този акумулатор няма капачки на клемите, а единият от инструментите("тресчотката") е опрян на едната клема на акумулатора..Да но е на минусовата клема, така ,че споко.
Този алуминиев блок е с повърхностно покритие от никасил в микрони. .
Никасиловото покритие пада след голям пробег, а новите сегменти допълнително правят "шлайф" на покритието .
За да не ти гори масло , Голфа трябва да е на малък пробег -под 150 000км или караш само градско без високи обороти над 3000 об/мин.
Опъни я на магистрала с 130-140 км /ч постоянна скорост поне 100 км пробег .
Ето ти инфо за ремонт на алуминиев блок :
intertruck.biz/wp-content/uploads/2012/02/ks_50003947-26_web.pdf
Във VW форума много от хората с 1,4 и 1,6 алуминиеви блокове се оплакват,че след смяна на сегменти разхода на масло намалява за кратко време / пробег/.