Всички имаме коли, нали ?
mishuk - напреднал
нед юни 17, 2018 7:29 pmpreslav написа:
нед юни 17, 2018 6:23 pmkozl написа:
нед юни 17, 2018 3:46 pmmishuk написа:
Не е по темата но,какъв ти е пассата?
2,0 TDI 2008 г. доста трошлив или сервизите калпави.
Може и да греша, отдавна не ги следя тези неща, но май през 2008 народните коли все още са били с дюза-помпа, а не с common rail. Това не променя особено много процеса по управление на впръскването, но в известен смисъл го усложнява. Допускам, умишлено да не е заложено "задържането" на горивоподаването при тези автомобили, но се съмнявам, че това е пропуск на инженерите.
За сервизите и аз достигам до подобен извод, но това е положението, масово са пенкилери и масово се работи на принципа "проба-грешка" - мен са ме скопосвали приятели, но не от нежелание, а от незнание.
Мда,сравнението е некоректно.Първите команреил системи се появяват при фолксваген 2011 година. Дотогава всичко е помпа дюза. Въпреки това в момента карам 2литровия коман реил на vw и не съм забелязал този ефект. Може да е някакъв софтуерен ефект на пежо,или пък просто аз никога не съм заглеждал чак толкова. Ще се позагледам и ще споделя.
kozl - майстор
Прикачен файл:
WV_2-0_2008.jpg
На мен ми прилича на комън рейл за това и така го наричам :?
Има помпа, която се върти от ангр.ремък, има обща тръба към дюзите :roll:
mishuk - напреднал
нед юни 17, 2018 9:07 pmkozl написа:
WV_2-0_2008.jpg
На мен ми прилича на комън рейл за това и така го наричам :?
Има помпа, която се върти от ангр.ремък, има обща тръба към дюзите :roll:
Зависи все пак какво налягането от тази помпа. Със сигурност е помпа доза,само провери колко струва една дюза и ще ти се изясни.
tarlyo - специалист
Commonrail-a е точно система с отделна помпа и рейка, по която се движи нагнетеното гориво към дюзите. И е от 1995г. Помпа - дюза е когато всяка дюза сама нагнетява горивото за цилиндъра и е по-съвременна от другата.
Не съм запознат особено с дизелите, но би трябвало да е така.
mishuk - напреднал
Нямам желание да споря,който иска да си направи справка. Това че има тръбичка и помпа не го прави коман реил, и фолксваген НЕ произвеждат коман реил двигатели преди 2011 година.
preslav - майстор
нед юни 17, 2018 9:07 pmkozl написа:
WV_2-0_2008.jpg
На мен ми прилича на комън рейл за това и така го наричам :?
Има помпа, която се върти от ангр.ремък, има обща тръба към дюзите :roll:
На снимката ти не се виждат добре тези елементи:
Прикачен файл:
common rail.jpg
common rail.jpg (57.33 KиБ) Видяна 3028 пъти
но това не променя факта, че електрониката управлява двигателя, а педала за газта само регистрира твоето желание.
kozl - майстор
Почити същото е като на снимката (помпите съвпадат на изглед), но в общата тръба има още една малка тръба в десния край на снимката (към шофьора),коята се влива в тъбата в пътя на обратната нафта, а на снимката не се вижда цялата обща тръба, защото в-у тръбата минава пластмасова шина с кабелите за дюзите и подгревните свещи. Т.е. в голямата тръба влизат 6 малки метални тръби. 4 към дюзите, една директно от помпата и една се влива в пътя на обратната нафта. В двата края на общата тръбата има джажджи с букси, в които влизат кабели. А реших, че обратната нафта, защото се влива в тръба от помпата и по този път има и гумени маркучи, за разлика от помпата до дюзите, където всичко е само метални тръби.
Но стана ми интересно все пак какъв е този двигател, защото в сериза дето смениха два големи чарка по двигателя казаха, че е комън рейл, а не помпа дюза и че така било по-добре. Па не знам колко струва дюза, защото са оригиналните и не ми се е налагало да се интересувам от цената. Във вагинския форум пишеше, че концерна е започнал да ползва комън рейл от 2007 г., но и след тази година има произведени фолцвагени със система помпа дюза. Е тука една снимка от етикета в-у тръбата (нарочно е наопаки, както е положението в голяма снимка.
Прикачен файл:
C-R_2.jpg
C-R_2.jpg (74.94 KиБ) Видяна 3018 пъти
preslav - майстор
пон юни 18, 2018 6:05 amkozl написа:
Почити същото е като на снимката (помпите съвпадат на изглед), но в общата тръба има още една малка тръба в десния край на снимката (към шофьора),коята се влива в тъбата в пътя на обратната нафта, а на снимката не се вижда цялата обща тръба, защото в-у тръбата минава пластмасова шина с кабелите за дюзите и подгревните свещи. Т.е. в голямата тръба влизат 6 малки метални тръби. 4 към дюзите, една директно от помпата и една се влива в пътя на обратната нафта. В двата края на общата тръбата има джажджи с букси, в които влизат кабели. А реших, че обратната нафта, защото се влива в тръба от помпата и по този път има и гумени маркучи, за разлика от помпата до дюзите, където всичко е само метални тръби.
Но стана ми интересно все пак какъв е този двигател, защото в сериза дето смениха два големи чарка по двигателя казаха, че е комън рейл, а не помпа дюза и че така било по-добре. Па не знам колко струва дюза, защото са оригиналните и не ми се е налагало да се интересувам от цената. Във вагинския форум пишеше, че концерна е започнал да ползва комън рейл от 2007 г., но и след тази година има произведени фолцвагени със система помпа дюза. Е тука една снимка от етикета в-у тръбата (нарочно е наопаки, както е положението в голяма снимка.
C-R_2.jpg
Така както описваш нещата системата ти е common rail. Няма гаранция, че моторът не е сменян, но това е малко вероятно. По-скоро преди да минат окончателно на common rail, инженерите са тествали системата на ограничен брой автомобили и ти си попаднал на такъв пионерен автомобил. Попадал съм на информация, че новите системи на вагените най-напред се монтират на Шкода, Сеат и други дъщерни фирми и едва след като се докажат се въвеждат в серийните Оригинали. Нормално е в тестовия период да се променят конфигурации, да се променя софтуер и т.н. т.е. при теб да не се наблюдават ефекти, които са обичайни за същите автомобили произведени след 3 години.
Днес за пореден път се заслушах в звука на Шкодата, която си е Фолксваген Поло, има някъде пропуск в гърнетата и съвсем ясно се усеща кога горивоподаването е прекъснато окончателно - има закъснение от секунда-две между отнемането на газта и прекъсването на горивото. Шкодата е някъде 2005-7 година, а кой вариант на 3 цилиндров мотор на Поло е монтиран не се знае.
Според мен нямаш повод за притеснение в това отношение, но другите неща са си повод за рекламация - дали ще пишеш до производителя или до КЗП си е твое лично решение, аз бих извървял всичкия български път защото съм на мнение, че нашите институции трябва да бъдат принудени да работят - дължим го на децата си, не трябва да им оставяме в наследство същата кочина, в която сме сега и в нея ни мина живота.
kozl - майстор
Двигателя на Пасата требе да е оригиналния. Нямам данни да е сменян законно. Единствено при престоите в сервиз да е сменен нелегално без да разбера. Сега па и номера ли да търся де му е :?
Е снимка на двигател помпа-дюза. Има ли разлики?
И позачетох се във вагинския форум, от 2008 са почнали да слагат в пасатите комън рейл.
Прикачен файл:
EA188 2.0 TDI PD.jpg
EA188 2.0 TDI PD.jpg (44.15 KиБ) Видяна 2901 пъти


За Пежото - днес забелязах, че задържянето на газта работи, само когато колата е в движение. Т.е. като изключа от скорост в движение и леко вдигна оборотите с газта, като пусна педала за газ и оборотите остават колко са били за 1-2 сек.
При подаване на газ при спрял Партнер - няма такова задържане. Обаче пък на място с газ може да качвам стрелката на оборотите в забранена зона.

За пасата пък на място не може повече от 3000 об/мин. Но пък в движение и изключена скорост - може.
Ми ко да паиш - различен софтуер :irre2:
stoianov_n - специалист
нед юни 17, 2018 12:01 amfbr написа:
На полицейските OPEL-и ASTRA G бензин голям зор е тръгването на баир без ръчна. При рязко подаване на газ, има едно позамисляне на мотора, и колата вече е тръгнала назад. Обща болест.
Айде да не подвеждаме хората.Щото Астра Г има 6 бензинови мотора.Всичките ли правят така?
Общата болест, за която говориш я имат само 1.4 и главно 1.6 бензинови мотори/екотеци 90 и 101 коня/.
И тръгването на баир въобще не е зор, ако знаеш как. :wink:

Тема "Въпрос за поведение на МПС с комън рейл двигателна система" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: