Всички имаме коли, нали ?
kozl - майстор
След вече към 40 000 км на Партнера 1,6 hdi, вече имам обобщение:
Софтуера на Парнера не спира веднага подаването на гориво в цилиндрите след отпускане педала за газ. Това се случва, според моите усещания след 1 до 2 сек. В началото като го подкарах имах чувството, че този двигател няма спирачен ефект. Сравнено с другите коли, които съм карал за повечко км (лада, П305Д, П306Д, Пасат 2.0 ТДИ комън рейл) така се получава усещането - махам педала от газта и нищо не усещам като спирачен ефект. Ми напротив пъроначалното ми усещане е, че колата се ускорява.

Та питането ми е на кои други модели Пежо, а може би и други марки е така, защото имам вътрешно подозрение за нарочна промяна в софтуера с цел прикриване на други недостатъци?
LazarGanev - "Велик майстор"
Имам 3 Рена DCI, 75, 102 и 120 коня, няма такова нещо
iliya_i - майстор
Ако говориш за 110 к.с. двигателя, проблема според мен е, че този мотор е турбо пре-напомпен, за да извади тази мощност.
Със същият обем има и модификация 90 к.с.
И според мен именно високото налягане от турбото тушира спирачният ефект през първите 1-2 секунди.
burkov - специалист
Разликата с 90 коня мотора е интеркулера. И този мотор изобщо не е напомпан. Спокойно държи 140 кончета без подобни проблеми. Проблема може да е в кофти датчик на педала на газта, дросел, дебитомер или някой клапан към турбото. На диагностика карана ли е колата?
burkov - специалист
Моя грешка видя ми се че 2.0 мотора говорите. Първата част е грешна от поста ми.
kozl - майстор
съб юни 16, 2018 3:39 pmiliya_i написа:
Ако говориш за 110 к.с. двигателя, проблема според мен е, че този мотор е турбо пре-напомпен, за да извади тази мощност.
Със същият обем има и модификация 90 к.с.
И според мен именно високото налягане от турбото тушира спирачният ефект през първите 1-2 секунди.
90 к.с. е двигателя. А дали има Парнери на 110 к.с., вероятно има, но в СФА нямаше, когато се сдобих с моя. Сега ми предлагаха партнер 4х4, но пък аз нямам намерения и средства за смяна.
НО.... Аз съм сигурен, че проблема е от софтуера. За сега не искам да пиша как съм се уверил в това, за да не ви подведа с отговорите. Ще изчакам повече отговори.
ben84 - специалист
Роувър 75 v6 150 hp бензин, атмосферен.
Сваля оборотите секунда след отнемане на газта.
На свободна ако чукна педала, се форсира до 2000 оборота, задържа за момент и бавно сваля до 650.
Като търсих кола гледах друг такъв и той правеше същото. Тогава и мен ме озадачи.
По принцип се свиква и вече очаквайки това забавяне връщам газта по-рано.
Един познат кара Мазда 6 бензин и при него било така.
Твърди, че пазело ангренажните ремъци от стрес, ама на мене нещо не ми се види много правдоподобно.
Чакам с интерес и други мнения.
:partyman:
Gadnyara - специалист
Бръмчал съм с тези ПСА печки, 75 и 90кс варианти. Не съм запомнил такова поведение.
Още три различни кон-омрел (TDI, dci, CDI) карам, също няма такова нещо.

П.п. Ровър не съм гледал, но бензиновата Мазда6 иска чистене на дроселовата клапа и ще стане по-послушна при отпускане на педала. И смазване на жило, ако е отпреди 2005г.
ben84 - специалист
Гаранция, че на моя дросела си затваря на мига. И след чистене на стъпков мотор нямаше никаква промяна.
Затова мисля, че нещо кара компютъра да работи така. Дали софтуер или датчик извън строя, не знам.
fbr - майстор
На полицейските OPEL-и ASTRA G бензин голям зор е тръгването на баир без ръчна. При рязко подаване на газ, има едно позамисляне на мотора, и колата вече е тръгнала назад. Обща болест.

Тема "Въпрос за поведение на МПС с комън рейл двигателна система" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: