Всички имаме коли, нали ?
lyubohar - майстор
Върната кола на лизинг има същите условия,като на купена нова на лизинг.
Висока цена на обслужване,застраховки.Лизинг 4-5 години те прави роб на лизинга.
Любопитно ми е кола на 2-3 г.за до 30К коя марка и модел ще е.И какви са условията.
шоп - майстор
нед авг 19, 2018 10:54 amAngryChichko написа:
Дочух обаче, че някои автокъщи си позволяват да пипат километрите. Някакви конкретни предложения имате ли за коректни дилъри / автокъщи, които да проверя?
Какви автокъщи?!
Обърни се директно към официалните вносители на марките автомобили, които харесваш.
plamen6703 - майстор
нед авг 19, 2018 10:54 amAngryChichko написа:
Благодаря за предложенията! Звучи доста атрактивна възможността за кола върната от лизинг. Дочух обаче, че някои автокъщи си позволяват да пипат километрите. Някакви конкретни предложения имате ли за коректни дилъри / автокъщи, които да проверя?
При автомобил върнат от лизинг купуваш директно от представителят на марката. За Тойота примерно от тук http://varna.toyota.bg/ .
Платил съм автомобила в брой и съм много доволен от покупката.
При лизинга на нов автомобил отпадна условието да застраховаш при точно определен от лизингодателят застраховател но това не значи, че не ти дерат кожата с пари :)
Ако решиш да купиш автомобил върнат от лизинг и не ти достигнат пари, по-добре изтегли един потребителски кредит и добави сумата, но не влизай в лизингови схеми.
Най-добрият ми лизинг /ако може да става дума за добър лизинг/ е на три "Кади"-та със заводска метанова уредба. Никакъв проблем с автомобилите по време на лизинга и след това и не се спират от каране.
Желая ти успех в избора! :partyman:
Chefo77 - майстор
нед авг 19, 2018 11:10 amlyubohar написа:
Върната кола на лизинг има същите условия,като на купена нова на лизинг.
Висока цена на обслужване,застраховки.Лизинг 4-5 години те прави роб на лизинга.
Любопитно ми е кола на 2-3 г.за до 30К коя марка и модел ще е.И какви са условията.
Глупости на търкалета. НИКОЙ не те задължава да поддържаш в техен сервиз, ако е изтекла гаранцията - те нямат ангажимент към теб, демек не им дреме, ако ще да слагаш М10Д пред входа си.
А каква кола за 30К ли - такава, която нова е 45-50 К.
lyubohar - майстор
Няма такова нещо.Докато не ти изтече лизинга и гаранцията нямаш право да я ремонтираш,поддържаш и застраховаш на друго място.
Докато е на лизинг колата е на името на продавача и той определя къде какво.
Chefo77 - майстор
Писах ИЗВЪН ГАРАНЦИЯ. След като няма гаранция, не могат да те задължат да си обслужваш колата при тях. Не е задължително лизинга да е от дистрибутора, нали?
Сега - ако някой е достатъчно баламурнест, та да подпише договор, в който е включено задължително обслужване на НЕгаранционен автомобил в точно определен сервиз, както и застраховки в точно определен застраховател, проблемът си е негов. Всъщност, ако някой много държи да седне на венест, никой не може да му попречи.
Приятелчето с КИА-та си пусна лизинга към Райфайзен, условията са много по-добри, застрахова където си иска, но за да му тече гаранцията - за всичко я кара в КИА. Колата е на негово име, с варненски номера - не на Киа България, не на Райфайзен. Когато колата е върната от лизинг, условията по него нямат никакво значение за следващия, който я купи - той си има различни условия.
ArturDent - Почти Безобиден
нед авг 19, 2018 2:47 pmChefo77 написа:
Писах ИЗВЪН ГАРАНЦИЯ. След като няма гаранция, не могат да те задължат да си обслужваш колата при тях. Не е задължително лизинга да е от дистрибутора, нали?
Всъщност могат да те задължат всичко, къде да я обслужваш, къде да правиш ГО и най вече за Каското, защото колата е ТЯХНА, докато не изплатиш лизинга и прехвърлите собствеността.
Chefo77 - майстор
Артъре, ти кое не успя да прочетеш? Ако лизингът е от компанията - могат, да. Ако подпишеш на такива условия. Ако лизингът е от външна компания, нищо не могат да те накарат. Кола, върната от лизинг не означава, че лизингът се прехвърля на теб. Това не е ипотека на апартамент, та да искат да я прехвърлят на твое име и да продължиш при същите условия. Но пък и там има рефинансиране, нали?
montoya - майстор
AngryChichko написа:
Благодаря за предложенията! Звучи доста атрактивна възможността за кола върната от лизинг. Дочух обаче, че някои автокъщи си позволяват да пипат километрите. Някакви конкретни предложения имате ли за коректни дилъри / автокъщи, които да проверя?
Дас велт ауто, оперират с фолксвагени, но май и с още някои други марки
naster - майстор
Моят опит отпреди 7 години... Пежо 308 комби дизел. С финансов лизинг без остатъчна стойност. Каско и ГО започнаха от около 1800 общо и падаха прогресивно с годините (по 100-200). Обслужването стъпваше малко над 200 лв на 15-20к или година, при мен бяха 2 годишно (а горивния филтър сменяш на 40к - всяко трето масло, малко по-скъпо). Гаранцията от 100к я опуках на третата година от петте дадени. Гаранционно имах 2-3 дефекта, всички бяха отстранени безвъзрватно. Предимството на "скъпото" каско е, че снимат в сервиза директно и оправят всички щети (наведнъж съм завеждал до 3). Сега имам кола на 160к и за моя сметка съм сменил един акумулатор и радиатор на климатика. Продължавам да я поддържам в СФА, цената ме устройва, а имат и алтернативни части на пъти по-ниски цени от оригиналните със същата гаранция за части и труд. Народна кола. Разочаровах се от разни "познати" майстори и другата ми 13 годишна кола започнах да поддържам в СФА - всичко се прави в рамките 1 до 3 работни дни, на мен колите ми трябват и не мога да си позволя да отвися по седмица-две, докато ми дойде реда. Нека не се тълкува като реклама, моля.

Тема "Нова кола на лизинг?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: