• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
kolev_k - специалист
Здравейте Хора!Искам да подкарам съответния мотор,но за целта трябва да промия скоростна кутия,цилиндър,карбуратор,резервоар.С какво-нафта,бензин,или друг спешъл препарат?благодаря.
gnt69 - майстор
пон дек 10, 2018 8:19 pmkolev_k написа:
Здравейте Хора!Искам да подкарам съответния мотор,но за целта трябва да промия скоростна кутия,цилиндър,карбуратор,резервоар.С какво-нафта,бензин,или друг спешъл препарат?благодаря.
Наливай му бензин в резервоара и карай, нали си моторист да не си мияч няма какво да му промиваш. :partyman:
shotik - майстор
За основно почистване аз бих ползвал газ за горене , чисти, размеква отложени материали и не е опасно да се работи .
Какъв е моторът ?
ben84 - специалист
пон дек 10, 2018 8:19 pmkolev_k написа:
Здравейте Хора!Искам да подкарам съответния мотор,но за целта трябва да промия скоростна кутия,цилиндър,карбуратор,резервоар.С какво-нафта,бензин,или друг спешъл препарат?благодаря.
Двутактов? Четиритактов?
Какво налага промивката според теб?
ventzi48 - специалист
Преди много години купих Ява която беше стояла под навес много години и беше в много лошо състояние. В резервоарът имаше ръжда, в карбуратора също. Разглобих карбуратора и го почистих с кореселин и веро. Сега има много почистващи спреове с които е много лесно.
kozl - майстор
Аз па като си сменях мембраната на вакумпомпата и реших да я промия с АМВ. Светна като нова, ама протече масло от семеринга. После докопах друга от моргите и я позаплакнах вътрешно с по-рядко масло, но без излишно старание за стирание и лъскание :-D
kolev_k - специалист
Значи мотора е 2-тактов,не е каран повече от 10г.и кой знае какви масла и боклуци има засъхнали в горивния тракт.
Кики - специалист
Щом е двутактов няма какво да се чудиш, отварянето е лесно ще се види и коляновия вал дали няма ръжди по лагерите. Преглед на резервоара за ръжди и запушване на кранчето, преглед и почистване на карбуратора. Скоростната кутия си е наред ако има масло вътре, няма нужда да се "цепи".
ben84 - специалист
Пък аз мисля, че отварянето му вероятно е безсмислено.
Почисти и продухай жигльорите на карбуратора без да го разглобяваш основно. Смени маркучи и филтри и изплакни резервоара, ако е необходимо.
Сипваш мааааалко масло през дупките на свещите, прегледай ел. връзките за нередности, развърташ и гледаш дали достига ток до свалените свещи, слагаш нови свещи, сипваш малко бензин с повечко масло като за първо палене и го палиш. Ако всичко е наред и не чука нищо, ще караш и отстраняваш леки повреди известно време, докато го раздвижиш.

Вариант 2
Разглобяваш го, търсиш нови гарнитури, семеринги и какво ли още не, превърташ и късаш болтове...
Със сигурност ще сглобиш нещо не както му е реда, независимо дали поради незнание или невнимание. Ще четеш из форуми и книги и ще научиш много за ДВГ или ще се откажеш. Може и динамометричен ключ да си купиш от Лидъл :-D

И аз като колегата ще те попитам, искаш да караш или ремонтираш?
shotik - майстор
И какво е толкова тайно, та не написа каква марка е този мотор ?
По марката може да ти помогнат хора , които имат или са ремонтирали такъв мотор.
  • 1
  • 2

Тема "Мотор не е каран от 10+години" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: