ср дек 12, 2018 7:29 pmben84 написа: Със сигурност ще сглобиш нещо не както му е реда, независимо дали поради незнание или невнимание. Ще четеш из форуми и книги и ще научиш много за ДВГ или ще се откажеш. Може и динамометричен ключ да си купиш от ЛидълТука малко ме обиди.Аз тоя мотор(МЗ)съм го разглобявал до последното болтче,зъбчатка,и всякакъв чарк който си помислиш.А на въпроса отговарям:искам да го прочистя и да карам.Няма нужда от ремонт.
И аз като колегата ще те попитам, искаш да караш или ремонтираш?
чет дек 13, 2018 12:15 pmkolev_k написа:Не съм имал за цел да те обиждам но въпросът ти ме наведе на мисълта, че за първи път ти се случва да подкараш двигател. Пък и аз ти разказах моята история и неволиср дек 12, 2018 7:29 pmben84 написа: Със сигурност ще сглобиш нещо не както му е реда, независимо дали поради незнание или невнимание. Ще четеш из форуми и книги и ще научиш много за ДВГ или ще се откажеш. Може и динамометричен ключ да си купиш от ЛидълТука малко ме обиди.Аз тоя мотор(МЗ)съм го разглобявал до последното болтче,зъбчатка,и всякакъв чарк който си помислиш.А на въпроса отговарям:искам да го прочистя и да карам.Няма нужда от ремонт.
И аз като колегата ще те попитам, искаш да караш или ремонтираш?
И като си го разглобявал, къде имаше натрупани мърсотии, които заслужават специално внимание?
Последното също не е заяждане, щото в момента се занимавам с едно престояло трабантче, ама освен да му сменя релето за зареждане и няколко маркуча - нищо не съм му мил. Пък то си работи перфектно.