• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
preslav - майстор
чет дек 20, 2018 5:02 pmimegogo написа:
не съм 100% сигурен в стъпковото моторче може би тези дни ще го извадя и ще пробвам да запаля без него
Мисля, че с него е трябвало да почнеш, а също така нищо не казваш за дебитомера - не знам как е в конкретния автомобил, но обикновено в дебитомера е интегриран и датчикът за температура на засмуквания въздух.
Сега погледнах в нета, че някои модели са с датчик за температура на входящия въздух като този на снимката - търси някъде по хода на въздуха такава джаджа, има и Г-образни, които са на щипка, а не на резба.

Прикачен файл

датчик температура входящ въздух.png
imegogo - специалист
какво свърших свалих моторчето и дадох на контакт едва помръдна може би 2-3мм реших да го подменя с ново ефекта е че вече не гасне по 4-5 пъти,но има какво да се желае в паленето не се форсира,както трябва едва стига 1000 после падат започват да играят и глъхне но не гасне
imegogo - специалист
нови данни карах я на диагностика майстора я закачи и каза няма грешки и работи в нормите,според него проблема се дължал на некачествено гориво,свалях свещите да ги огледам всички бяха бели с полепнало нешо бяло по тях,но даваха добра искра,попитах майстора дали не бедна сместа той отново го отдаде на лошо гориво
  • 1
  • 2

Тема "неразрешим проблем с студен старт рено клио 1.4 инжекцион" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: