• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
Всички имаме коли, нали ?
vitorio83 - специалист
пет ное 08, 2019 10:57 amemosms написа:
пет ное 08, 2019 10:53 amvitorio83 написа:
пет ное 08, 2019 10:48 amemosms написа:
От вътрешната страна дали има фабрична UV защита?
Фара е мръсен вътре, и освен почистване, чудя се какво ще стане ако се мине с кече и паста, отвътре....
Има колеги които полират и вътре,но това е при цялостна реставрация на фаровете, включва и смяна на кабели,поправка на рефлектори лупи и тн.
За всички които не искат фолио на фаровете,по-долния продукт е за вас.

https://detailingstorebg.com/meguiar-s- ... ration-kit
ммм... еднокомпонентен спрей (тип ташак), нещо като този на Боди, с две парченца кече.
На цената (според модела кола) на фар втора ръка, който може да е в по-добро състояние от вашия.... :D.
Но по-добре да си го видите на живо, а не по снимки в продавалниците.....
Точно на тази фирма леко да е като боди-то :mrgreen: ,но вие си знаете,всеки си преценява как да се учи.
emosms - специалист
Нз, всеки гледа да си продава неговите работи.
Мирката имали техни вълни, не знам си какво ... аз си бях взел 'вълна', и то не естествена, от строителните.

Ето клип на бодито, резултата не ми изглежда като кристал, но си показват... техните си шкурки :D.
Техен препарат за почистване, преди спрей...
Странното е, че приключва със шкурка 3000 и НЕ ползва полирпаста..
Иначе, още на шкурката е бистро.

Последна промяна от emosms на пет ное 08, 2019 12:24 pm, променено общо 1 път.
vitorio83 - специалист
Ето едни фарчета с фолио :-D

Прикачен файл

IMG_20191026_123311_resize_69.jpg
emosms - специалист
То хубаво, ама тая кола/ фара и, колко годишни са ;)
vitorio83 - специалист
пет ное 08, 2019 12:23 pmemosms написа:
То хубаво, ама тая кола/ фара и, колко годишни са ;)
Емо,не гледай колко годишни са,състоянието им зависи от много фактори.
Нямам снимки преди процедурата да видиш за какво ставаше на въпрос.
emosms - специалист
Какво ще препоръчаш, да оправя ръба на фара, който съм наджаскал с шайбата, като свалях лака.....
На места освен неравномерно скосен е и побелял...

Внимателен ръчно-механичен труд ли :D?
Да им ударя една обла фаска, равномерна, някак си
stridata - специалист
emosms, няма никакво значение колко годишни са фаровете. Впрос на бюджет е крайния ефект. Според мен почваш да задълбаваш малко повече от нужното. Каквито и усилия и пари да пложиш с това фолио, другия сезон ще са пак зле. Даже ще стават с всяка година все по-зле, защото ще отнемаш от не защитените слоеве на "поликарбоната". "С трици маймуни не се ловят" или още една “Разочарованието от лошото качество остава дълго след радостта от ниската цена.” Полирай, лепи и се наслаждавай на живота!
emosms - специалист
пет ное 08, 2019 1:21 pmstridata написа:
emosms, няма никакво значение колко годишни са фаровете. Впрос на бюджет е крайния ефект. Според мен почваш да задълбаваш малко повече от нужното. Каквито и усилия и пари да пложиш с това фолио, другия сезон ще са пак зле. Даже ще стават с всяка година все по-зле, защото ще отнемаш от не защитените слоеве на "поликарбоната". "С трици маймуни не се ловят" или още една “Разочарованието от лошото качество остава дълго след радостта от ниската цена.” Полирай, лепи и се наслаждавай на живота!
Не таргетираш правилния човек, нито изказването е адекватно спрямо цялостното ниво на проекта.
Тия ги говори на хора с по-лъскави коли, дето на старо са над 15 бона (т.е. по висок клас).

Иначе, за 90% от хората няма никакъв смисъл да дават 20 лв, да не говорим за повече, за някакви смотани .....шкурки ?????
И да си мислят, че като лъснат фара на някакъв 10+ годишен таралясник, няма хич да личи че е стар ;).

В общи линии, гледаш колко струва нов фар, гледаш колко е бюджета за най-скъпите материали, сравняваш, и ако не ти излезне минимум двойно по евтино реновацията ( и ако има хляб в частите да изглеждат наистина чистак бърсак), отсвирваш най-скъпите консумативи и ВЪОБЩЕ не се замисляш за тях.

Като лъснеш джама до перфектност, и отдолу има някакъв умрял рефлектор? Да не говорим да има язви и олюпено?
50 лв метализация на фар? Кво става и колко струва нов :D ?

После се оглеждаш за фар втора ръка, колко струва, и дали твоите са по зле от такива, и ако след това все още ти е двойно по евтино да си правиш дъртите фарове, чак тогава се занимаваш да си мърдаш пръста, и да си цапаш ръцете.
stridata - специалист
Въобще не съм наясно за какъв таргет и проект говориш. Най-любезно ти казах, че ще си хвърлиш парите и свободното време в кофата и да се примириш, че ако сега оправиш фаровете, другата година ще са пак същите! Аз карам кола на 19 години и фаровете ми са като от магазина и близките години няма и да се сетя за тях. И да си пълен с пари и да нямаш пари се си мисля, че да си изхвърлиш парите в кофата не е редно? Понеже почна да даваш сравнения като истински експерт за кичето на Мирка сравнено със строителна вълна или както се изрази. Или пък спрея на Боди сравнен с Кита за реновиране не фарове...... ? Просто реших, че не ти се дават пари, а пък същевременно търсиш качество и бистрота. Нама значение каква кола караш за да направиш нещо по нея като хората. Дай като карам евтина кола да си хвърлям парите на вятъра с китайски части? Няма логика!
emosms - специалист
Плашиш гаргите, и то във форум направи сам :-D :-D
Страх те е, че повишаването общата култура и умения на хората ще ти изяде хляба ли?
Не няма, ако си пич и си добър в каквото правиш.
Ако ги плашиш и лъжеш, няма да прокопсаш.

Шкурките, които реално съм изхабил, вълната и пастата на МИРКА, която си е профи марка, общо струват 12 лв МАКС. Всичките неща.

За да махна гнусния олят лак, стъргах с флекса и шайба 120, което е нанесло доста поражения. Съответно, няколко пъти полирах фара и забелязвах деруги, след полирането. После се връщах на 800-1200. И махнах всички деруги, с шкурка смирдекс, от строителни материали.

Втория фар го стъргах с шайба 400, но ръчно се наложи да слезна до 180, за да махна това гомно, пръснато отгоре.
От махане на лака, до полиране, ми отне час.
И стана без деруги. Ако все пак забележа такива - знам стъпките.

Като знам вече как се маха лак, и като НЕ знам при кой да отида, какви лайна ще ми забърка и колко добре ще го пръсне, се притеснявам да ги лакирам за защита.
Иначе, вярвам, че по принцип може да стане хубаво и много трайно, с лак.

При полиране на по-високи обороти, с флекс и регулатор, фара се избистри повече.

Но, моите са ужасно мръсни вътре, и не мога да видя крайния резултат.
Едва след разглобяване и почистване, може да направя финално полиране.
С оранжева гъба и златната паста на 3М, които неща ще струват 15 лв.
Или по малко, не съм открил всички магазини из града.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

Тема "Полиране на фарове" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: