• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
Всички имаме коли, нали ?
vitorio83 - специалист
пет ное 08, 2019 8:44 amkozl написа:
Ако фар се фолира, как се процедира при смяна на фолиото?
Сваля се и се слага ново,но с качествено фолио това ще е може би след 7 години. :lol:
emosms - специалист
пет ное 08, 2019 8:50 amvitorio83 написа:
пет ное 08, 2019 8:35 amemosms написа:
Тази паста отговаря на 3м номер 2.
На други места пише, че не трябват обороти, а натиск.

Колко време е нормално да се полира? То избистря почти веднага, но за да стане гладко?
Аз не се занимавах много, защото с едната ръка държа фара, с другата винтоверта, и като е мръсно отвътре, не виждам много добре какво става.
Само видях как от замътено, стана прозрачно, за нула време.

На колата са си моите фарове, тези ги подготвям за преработка в мазата и там ще действам по тях.
Абе отговаря ама не е същата паста.
Остави какво пише,казвам ти го от опит :-D
Трябва да стане кристал,но за да стане това трябва хубаво да е подготвен фара за пастата,т.е. да няма драскотини.
Фар се прави на колата, свалени фарове е по-трудно.
Няма как да стане на кристал според мен, защото материалът е стар.
Т.нар. микропукнатини мисля ги има в дълбочина и на този фар.
vitorio83 - специалист
пет ное 08, 2019 9:15 amemosms написа:
пет ное 08, 2019 8:50 amvitorio83 написа:
пет ное 08, 2019 8:35 amemosms написа:
Тази паста отговаря на 3м номер 2.
На други места пише, че не трябват обороти, а натиск.

Колко време е нормално да се полира? То избистря почти веднага, но за да стане гладко?
Аз не се занимавах много, защото с едната ръка държа фара, с другата винтоверта, и като е мръсно отвътре, не виждам много добре какво става.
Само видях как от замътено, стана прозрачно, за нула време.

На колата са си моите фарове, тези ги подготвям за преработка в мазата и там ще действам по тях.
Абе отговаря ама не е същата паста.
Остави какво пише,казвам ти го от опит :-D
Трябва да стане кристал,но за да стане това трябва хубаво да е подготвен фара за пастата,т.е. да няма драскотини.
Фар се прави на колата, свалени фарове е по-трудно.
Няма как да стане на кристал според мен, защото материалът е стар.
Т.нар. микропукнатини мисля ги има в дълбочина и на този фар.
Има,правил съм в пъти по зле фарове.
miroki - майстор
Със сигурност може да стане много по-добре.
Вземи 3 м и пробвай пак.
№1 и 3.
stridata - специалист
Ако мога и аз да се включа с една технология на 3M за ексцентър шлайф (гарантирам, че още преди полирането с паста се избистря и се вижда ако е пропуснато и ако е направено стъпка по стъпка няма следи):
1.Облепваш с хартиена лепенка покрай целия фар
2.Шкурка 3M P800 до изваждането на всички петна жълтини и не много дълбоки деруги не повече от 3бр. за фар.
3.Шкурка 3M P1200 минава се абсолютно навсякъде равномерно за да извади матирането на P800 1бр. за фар.
4.Шкурка 3M P1500 минава се абсолютно навсякъде равномерно за да извади матирането на P1200 1бр. за фар.
5.Шкурка 3M Trizact 3000 минава се абсолютно навсякъде равномерно на водно тя изважда равномерна бистрота и с пастата после е детска играчка 1бр. за 5m2 ( ще стигне да финиширате фаровете на колите на съседите пред блока ви).
6.Абразивна паста 3М зелна капачка точно две капки на фар и може да се полира с каквато и да е вълна а не със скъпи гъби, една вълна на Мирка е 8-9лв.(няма нужда от сериозно търкане защото шкурките са си свършили работата)

Шкурките на 3М за разлика от всички други си отгораят на едрините и всяка следваша едрина изважда щетите от предходната. Разковничето в цялата работа е Трайзакта и зелената паста. Трайзакта изважда бистротата, а пастата освен, че полира и шлайфа!
Цената на всичко е следната 10бр. шкурки по 1,5лв., Трайзакта е 10лв. като ще го ползвате още дълго време, вълна 10лв. и нея още дълго време, и паста да речем 5лв. Демек за два фара 40лв. Фара става като заводски, слагате 3М ско фолио за 70лв. И за 55лв. на фар получавате дългогодишна защита на фаровете си.
emosms - специалист
Ако разгледаш останалата част от фара, ще видиш че не е като заводски и никога няма да стане :D.
Между другото, сега видях нови фарове за моята, по ~160 лв бр. ......
50 лв за стар фар (и то осран с лак и пълен с боклуци, иначе са по 80-100) + 50 лв консумативи, на фар, време и труд от мен, не ми изглежда добре.

https://www.auto-colors.com/bg/%D0%BB%D ... D0%B9.html

За тоя спрей какво мислите?
Като UV защита под китайското фолио, което пише че има UV защита, но нямало...
Разбира се, ако самото фолио не пожълтее, но така или иначе то струва 6 лв за двата фара :D

Иначе, боди спрея го препоръчват като крайно покритие, 2 ръце.
https://www.hbbody.com.gr/product/?pid=361&lang=bg
emosms - специалист
От вътрешната страна дали има фабрична UV защита?
Фара е мръсен вътре, и освен почистване, чудя се какво ще стане ако се мине с кече и паста, отвътре....
vitorio83 - специалист
пет ное 08, 2019 10:48 amemosms написа:
От вътрешната страна дали има фабрична UV защита?
Фара е мръсен вътре, и освен почистване, чудя се какво ще стане ако се мине с кече и паста, отвътре....
Има колеги които полират и вътре,но това е при цялостна реставрация на фаровете, включва и смяна на кабели,поправка на рефлектори лупи и тн.
За всички които не искат фолио на фаровете,по-долния продукт е за вас.

https://detailingstorebg.com/meguiar-s- ... ration-kit
emosms - специалист
пет ное 08, 2019 10:53 amvitorio83 написа:
пет ное 08, 2019 10:48 amemosms написа:
От вътрешната страна дали има фабрична UV защита?
Фара е мръсен вътре, и освен почистване, чудя се какво ще стане ако се мине с кече и паста, отвътре....
Има колеги които полират и вътре,но това е при цялостна реставрация на фаровете, включва и смяна на кабели,поправка на рефлектори лупи и тн.
За всички които не искат фолио на фаровете,по-долния продукт е за вас.

https://detailingstorebg.com/meguiar-s- ... ration-kit
ммм... еднокомпонентен спрей (тип ташак), нещо като този на Боди, с две парченца кече.
На цената (според модела кола) на фар втора ръка, който може да е в по-добро състояние от вашия.... :D.
Но по-добре да си го видите на живо, а не по снимки в продавалниците.....
nikolov333 - майстор
При мен левия фар му свалях прозрачната част заради помътняване от влага и изпотяване и след измиване и подсушаване го пръснаха двустранно с лак.. Стана като нов, но монтажа му куца и пак се изпотява при дъжд, та го карам със свалена капачка отзад..

Прикачен файл

received_412881279408784.jpeg
received_412881279408784.jpeg (95.62 KиБ) Видяна 54 пъти
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Тема "Полиране на фарове" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: