Няма проблем с втори акумулатор,стига зареждането да е направено акълийската. Още 60-те години камионите "Прага" са с акумулатори 2х12В. зареждани се от динамо. Стартера е на 24В ,а иначе цялата система си е на 12В.
нед дек 08, 2019 11:43 pmmaxaffey написа: Май го измислих.Нито ти си го измислил, нито тия, които ти дават акъл как да зареждаш два акумулатора с алтернатора на автомобила ти, който не е изчислен за такъв вариант.
Само кажете според вас дали би станало.
Ще зареждам втория акумулатор директно от запалката
Тя когато колата не е запалена запалката не работи, когато паля автомобила няма да дърпа ток от втория акумулатор през запалката и нямам нужда от дебели жици, защото те и зарядните за акумулатори на 220 волта са им тънки жиците за зареждане и от запалката ще ми дава ток над 14 волта, да с малък ампераж, но като е врключен по цял ден, когато съм в колата все ще го поддържа зареден!
как мислите?
Принципно можеш да свържеш да зареждаш два акумулатора /пробвай и с трети/ на автомобила си, има само един "дребен" проблем, ще имаш на разположение два /три.../ недобре заредени акумулатора.
Това е "дреболия", щото акумулаторите ще те карат колкото карат /издържат/ и след това или ще сваляш да дозареждаш /ако може/ или ще си купиш нови акумулатори и ще разбереш /може и не/ защо не трябва да се занимаваш и доверяваш на откровени глупости!
Пробвай за да се убедиш!