Всички имаме коли, нали ?
DMN - майстор
preslav написа:
Колкото до подгревните свещи и управляващите ги блокове, може до утре да си говорим и пак да не сме изброили всичките им вариации, за някой може да звучи невероятно, но е факт, че има системи, в които температурата на подгревната свещ се регулира с импулсно подаване на захранване, свещите работят почти до пълното подгряване на двигателя, всяка свещ е със собствено "реле" и т.н.
Има такъв момент.
На един съсед опелчето "корса"(исузу) дизел(старичко), подгревните му свещи не изключваха докато двигателя не достигнеше около 60 градуса. Това го установихме опитно. Беше се побъркал. Няколко пъти му гореше диоден блок на алтернатора. Смени и един-два акумулатора, скапа ги от недозареждане от алтернатора. И всичко това, след като въведоха да се кара задължително на къси светлини през деня. Оказа се, че алтернатора не успява да осигури необходимия ток за подгревните свещи в комбинация с фаровете и компенсацията идваше от акумулатора . А човекът всеки ден ходи на работа с колата, но докато тя загрее до 60 градуса, за да изключат свещите, той вече е стигнал където трябва - и така докато в един момент акумулаторът се изтощи и не може да запали.
:partyman:

Тема "Автомобили" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: