нед фев 16, 2020 2:45 pmzz_stefanov написа: Лично съм го пробвал с постояннотокови амперклещи... Мит е, че късите разстояния не го дозареждат. Ако системата е в изправност, на първия светофар заряда се е възстановил. Отделно в акумолатора има достатъчно заряд за много стартирания.Какво си пробвал с амперклещите? Да вземе да го пробвам и аз. Аз виждам някакъв ток протичащ някакво време. Колко кулона обаче? Моите клещи не могат да ми кажат това. Не изключвам да има и такива. Някой би ли показал?
А зареждането е процес със затихване - в началото бурно протичащ, в последствие с повишаване на заряда (и съответно напрежението на полюсите му) интензивността (големината на зарядния ток) спада. Нещо да речем като полуразпада при радиоактивните ...
Акумулатора има капацитет за някакво количество стартове. Но "малко" зависи от колко "тежки" са те. Някога Москвичът ми палеше от "четвърт". Фиестата после - винаги след петия оборот. За дизелите ...
Недозареждането се наслагва. В студа акумулатора се и саморазрежда. Да не говорим за всякакви утечки ...
Та проверката не е за пренебрегване, поне при някои ...