• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
iliya_i - майстор
Аз пък пиша на фонетична кирилица, понеже съм прост и мозъка ми не стига да помня две подредби на клавиатурата.
Е, понякога в бързината бъркам по някоя буква, но поне се разбира :partyman:

А на карбураторите на Ладите (не знам какъв е на 2108 - имат си модели) освен с винтовете, се правеше и регулиривка на нивото чрез поплавъка на камерата - нивата на отварене и затваряне на иглата от поплавъка.
kozl - майстор
Аз па пиша на кво ми падне. И сас молив и сас хемикал. С перо до са не съм писал.
Имахме 2106. До 120000 км маслените сегменти удържаха след това смени собственика. На към 20000 почна да лапа много масло, че чак се появи на аспуха, но след смяна на уплътнителни пръстени на клапаните спря маслоразсипията.
Помня, че купих на промо свещи Бош. Зимата -ок. Лятото при добре загрял двигател като загася от КК и двигателя продължава с още няколко оборота :shock: Ми смених свечите с NJK и забравих за тях. По Боша се оказаха с гоуемо топло число и за тва били тези детонации при угасване от КК на добре загрел матор.
Искам да питам,на лада самара 1,3 за смяна на сегменти,търся майстор,избива ми масло през въздушният филтър.
gnt69 - майстор
чет май 21, 2020 6:57 pmGeorgi_1m написа:
Искам да питам,на лада самара 1,3 за смяна на сегменти,търся майстор,избива ми масло през въздушният филтър.
С колко врати е и какъв цвят.
С 5 врати е и е цвят червен може ли да си дадеш тел.номер да се чуем.
kr1100 - майстор
чет май 21, 2020 7:30 pmGeorgi_1m написа:
С 5 врати е и е цвят червен може ли да си дадеш тел.номер да се чуем.
Георги -съвет . Дали ще го приемеш е твоя работа. Преди да се занимаваш с ремонти намери канал и огледай надлъжните греди отдолу, мушни 1 отвертка в тях. Ако потъне - тоталка е и е рисковано да се кара.
С твоите познания няма да се справиш. Трябва да измериш нивото на горивото в поплаковата камера. Регулира се от езичетата на поплавока. Изкарай иглата и я огледай. Ако има пръстен по нея е за смяна - не уплътнява по ниво и се препълва поплавковата камера.
За лесна регулировка на качеството на сместта на ПХ - куха / прозрачна свещ. Ако пламъка е синкав - вс. е ОК.
За компресия - манометър - всеки сервиз го има.
като втри съвет - дали е на 62000км - годините си казват - като не е карана и поддържана е тоталка за скраб. Парите дето ще налееш за ремонти , сервизи, почти основен ремонт не си заслужават , както и времето.
Ладите никога не са се хвалели с хубави сегменти, разпределителен вал,, вериги за по-старите модели, и най-важно антикорозионна подготовка.
  • 1
  • 2

Тема "За ремонт" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: