• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
vencil - специалист
Искам да монтирам на колата такъв модул, Hyundai i10 от 2010г. Дочух че има вероятност кола да е с управление по "-" как мога да разбера по + или - е. И още нещо, гледам най-различни модули с всякакви цени а всичките еднакви по описание някаква препоръка за модул :? .
floydogi - специалист
Напълно е възможно колата да има тази функция, и само да трябва да се активира през диагностичен интерфейс.
vencil - специалист
Ами, абсурд е да има такова нещо :wink: .
KingLin - майстор
чет май 21, 2020 5:34 pmvencil написа:
Ами, абсурд е да има такова нещо :wink: .
Ако го има във високото ниво на оборудване има шанс и при теб да го има. Иначе дали е + или - трябва да видиш на някой модул кое отпада като завъртиш ключа. След като разбереш управлението си поръчваш модул за управление на дневни светлини (може да търсиш DRL "Daytime Running Lights"). Връзва се към бушониерата на светлините. Аз съм си сложил подобен. Струваше 25 кинта и даже не ми се отразява на таблото т.е. докато са включени дневните не се димира таблото. Ако си включа сам светлините модула изключва.
kuger - майстор
Имам излишно DRL, двуканално /разделно управление на фаровете/. Управлението е по "+". Има много екстри като димиране на фаровете /дълги/, звукови сигнали, изход за у/ние на габарити, от там може да се вземе сигнал за светодиод на таблото. Напълно автоматично действие, включително изключване при пускане на светлините от ключа на волана. Управление и настройки от лоста за светлинен клаксон.
Две бяха, едното отиде с Рено Лагуна, кога я продадох.Другото беше проект за Рено Туинго, но проекта пропадна.
Да, закупено е от Станков, произвеждаше и продаваше. Сега не знам, новото ми Рено си има автоматични DRL.

пп: Мисля, че японските /може и корейските/ коли управлението на светлините е по "-". При Станков имаше и такива DRL.
torbalan - Дървен философ
чет май 21, 2020 5:34 pmvencil написа:
Ами, абсурд е да има такова нещо :wink: .
Преди не помня колко години имах Рено 19. На него въпросната функция се "активираше" с поставяне на едно реле.

Практически всички съвременни автомобили я имат тази функция. Най-добре започни с питане във фирмен сервиз или с четене на сервизна документация.
Antonii - майстор
При някои автомобили става и с поставяне на съответния предпазител, указан в инструкцията на автомобила.
kuger - майстор
Става и с мост, реле, предпазител, но има една малка подробност, при подаване на контакт веднага се палят късите и не могат да се гасят. Което за мен поне не е приемливо.
vencil - специалист
нед май 31, 2020 11:09 pmkuger написа:
Става и с мост, реле, предпазител, но има една малка подробност, при подаване на контакт веднага се палят късите и не могат да се гасят. Което за мен поне не е приемливо.
За мен също това не е приемливо.
nikolovvd - майстор
Новите автомобили, от най-ниското до най-високото ниво на оборудване се произвеждат с едни и същи кабелни снопове.
С други думи, дневни светлини може да не монтирани, но кабели за тях има. Остава само да се монтират и включат в управлението от компютъра.
Това могат да го направят в фирменния сервиз, където разполагат с необходимата информация, документация и оборудване. Дори могат да ти доставят оригинално оборудване стига да искаш да платиш цената.
Бих те посъветвал да потърсиш информация и във форума на марката, но в последно време автофорумите нещо позамряха. Няма я вече тази нахасаност, както преди 10-тина години.
  • 1
  • 2

Тема "Модул дневни светлини" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: