• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
vencil - специалист
Едно предложение което си струва да разгледаш - Hyundai i10. Като за първа кола е повече от прекрасна, носи им се славата че са доста здрави икономични, евтина поддръжка, приятна за управление и т.н. От всичко което си изброила при i10 ще получиш най-много за едни и същи пари, по-малко години екстри както се падне.
MamaMy - майстор
ср юли 15, 2020 9:04 amdedostojko написа:
Какъв сервиз за 20 годишна кола под 2000 лв :-D То ще е истинско чудо ако всичко е наред
Понеже е новобранка и може кола без мотор да му пробутат :lol:
Гумите поне 90% карат с втора употреба, а пък 99% гледам карат цяла година със зимните ..........
Да де. Не съм казал да е с чисто нови гуми, а да е с 4 еднакви. Хайде може и 2 по 2 както е по закон. И да имат грайфер. Поне да си личи щото едва ли ще му подарят сликове :wink:

Кола се избира като се огледа външния вид че да не е те е срам като се возиш. Покараш я да чуеш че нищо не тропа и се молиш на Господ двигателя да е наред да изкара по-дълго. Ходенето до сервиз ако не е твой личен приятел е сбълък с дебел и мазен тъпунгер който ще ти обясни колко си тъп ще ти вземе парите, а думите му са фърляне на боб.......

Преди месец сложих едно пунто 2003 година в мобилето за 1400 лв - всичко платено, винетка за до догодина и т.н. Поддържано е в един голям сервиз в София и всичко му е наред. Всеки ден се кара и минава по 50 -60 км дизел - 100 пъти по добро от газов бокук. Досега се обадиха 3 ма човека като 2ма от тях ме питат с документите дали всичко е наред..... та се чудя дали да не го сложа на 2400 лв че нещо на тая цена хората им изглежда съмнително. Ние го караме от 2014 година и навъртяхме 90 000км на него.......
Колега продава Галакси. Всичко му е на ред. Дизел ТДИ. Обслужен и с нов съединител. Няма да пуши и даже и печката му работи. Само климатика не бачка щото колегата го кара със спукана тръба от 5 години и най-вероятно вече не става нищо от него. За този бус няма кой да му даде 1200 вече почти 6 месеца. Просто пазара е залят с коли, а се търсят предимно супер икономични малолитражки за нови шофьорки или луксозни лимузини за големи задници (портфейли)
naB4o - специалист
Аз пък давам глас за Honda Civic 98 година. Ще станат 10 години откакто я карам и 8 години са на газ. Почти нищо не съм правил по нея, и винаги съм бил с нови гуми. Колата ако е запазена и читав екземпляр ще си е по-безпроблемна. Ако вземе човек някой батак, може да не излезе от сервизите.

Моята кола я взех като първа и да се уча на нея. А от две години я карам по 100-200 км месечно, за да разнасям децата до ясла, и до занимални. Единствено затова я държа и от сантимент и любов :)
Догодина като трябва да сменям газовата бутилка, талони, ремъци, ролки и т.н. мисля да я лъзна и някой да ѝ се дорадва до края ѝ.

И помни всичко е до късмет при кола на старо.
kr1100 - майстор
[quote=MamaMy
Колега продава Галакси. Всичко му е на ред. Дизел ТДИ. Обслужен и с нов съединител. Няма да пуши и даже и печката му работи. Само климатика не бачка щото колегата го кара със спукана тръба от 5 години и най-вероятно вече не става нищо от него. За този бус няма кой да му даде 1200 вече почти 6 месеца. Просто пазара е залят с коли, а се търсят предимно супер икономични малолитражки за нови шофьорки или луксозни лимузини за големи задници (портфейли)
[/quote]
Добре,че съединителя е сменен. Иначе цената му е "хубава" с лагер помпата
За климатика - оправя се , но се искат пари : Гние тръбата м/у ф-р дехидратора и ТРВ - върви по десен рог и се защопва от кората на картера. На местата има дунапрен - напоява се с луга и там гние. 1 нова тръба е около 140 лв, ф-р дехидратор 50-60 лв -/ маха се десен мигач и се вижда/. Но се сменя и пресостата.- олива се с кал. луга ф-ра, а пресостата е в/у ф-ра/. Около 140-160 лв промиване и зареждане. Това е , ако компресора е ОК. Ако се направи вс. това има и още 1 - вътре в блокчето на климатроника има 1 вентилаторче за обмен на въздуха в купето - да вкара малко въздух за да следи ? е температурата - почистване на решетката и самата перка .Перката се вади свободно нагоре.
Мотора е на VW 1,9 ТДИ- зависи коя година е.
Последна промяна от kr1100 на чет юли 16, 2020 9:13 pm, променено общо 2 пъти.
vitorio83 - специалист
1 нова тръба е около 1410 лв,
:lol: То галаксито не струва колкото тая тръба :-D
kr1100 - майстор
чет юли 16, 2020 11:24 amvitorio83 написа:
1 нова тръба е около 1410 лв,
:lol: То галаксито не струва колкото тая тръба :-D

Говориш глупости. 2011 г тази тръба струваше към 137 лв. От морга за 70 лв. Тази тръба е във варианти в зависимост от двигателя / за VW бензин 2l ,1,8Т или VR6/ и лява/дясна дирекция. При дизелите са 3 варианта 90к.с.. 110к.с. и след 2000г 115/116 к.с. PD.
vitorio83 - специалист
чет юли 16, 2020 2:31 pmkr1100 написа:
чет юли 16, 2020 11:24 amvitorio83 написа:
1 нова тръба е около 1410 лв,
:lol: То галаксито не струва колкото тая тръба :-D

Говориш глупости. 2011 г тази тръба струваше към 137 лв. От морга за 70 лв. Тази тръба е във варианти в зависимост от двигателя / за VW бензин 2l ,1,8Т или VR6/ и лява/дясна дирекция. При дизелите са 3 варианта 90к.с.. 110к.с. и след 2000г 115/116 к.с. PD.
А ти гледаш ли какво си написал с една 0 в повече :-D
kr1100 - майстор
чет юли 16, 2020 2:51 pmvitorio83 написа:
чет юли 16, 2020 2:31 pmkr1100 написа:
чет юли 16, 2020 11:24 amvitorio83 написа:
:lol: То галаксито не струва колкото тая тръба :-D

Говориш глупости. 2011 г тази тръба струваше към 137 лв. От морга за 70 лв. Тази тръба е във варианти в зависимост от двигателя / за VW бензин 2l ,1,8Т или VR6/ и лява/дясна дирекция. При дизелите са 3 варианта 90к.с.. 110к.с. и след 2000г 115/116 к.с. PD.
А ти гледаш ли какво си написал с една 0 в повече :-D
Корегиано е . А ти от какъв зор спамиш?
Сбъркал съм при писането и оправих грешката. Ако тръбата стриваше 4 цифрена сума въобще нямаше да пиша.
vitorio83 - специалист
чет юли 16, 2020 9:15 pmkr1100 написа:
чет юли 16, 2020 2:51 pmvitorio83 написа:
чет юли 16, 2020 2:31 pmkr1100 написа:



Говориш глупости. 2011 г тази тръба струваше към 137 лв. От морга за 70 лв. Тази тръба е във варианти в зависимост от двигателя / за VW бензин 2l ,1,8Т или VR6/ и лява/дясна дирекция. При дизелите са 3 варианта 90к.с.. 110к.с. и след 2000г 115/116 к.с. PD.
А ти гледаш ли какво си написал с една 0 в повече :-D
Корегиано е . А ти от какъв зор спамиш?
Сбъркал съм при писането и оправих грешката. Ако тръбата стриваше 4 цифрена сума въобще нямаше да пиша.
И понеже "спамя" :-D сега към колежката +1 за рендака.Не е претенциозна кола, лесно се управлява, бензиновите двигатели на рено са доста здрави.Без проблеми се газифицира.Не гние като повечето японки от тия години :-D на които им гният и носачите даже.
Аз не знам какво им вярвате по форумите, повечето само са чули че някой си имал рено и било много калпаво,чупело се и тн. а даже не са се качвали.
miroki - майстор
1,4 и 1,6 16 v на Рено са хубави. За това ги слагат и по други автомобили. На 1,6 8v се случват и проблемни, както и 1,9 дизел. За това по-добре избягвай. Само да се сменят ролките навреме.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Кой автомобил да избера?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: