• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
ср дек 13, 2023 7:54 amschuldiner написа:
Абе сигуно сте прави за инфраструктурата, ама аз не съм виждал опашка пред зарядна станция, а за бензиностанциите всички помним кога е имало криза :-D
Бракували ги... Ами да ги бракуват, обикновено това е проблем на лизингодателя.
Не е на лизингодателя, а на застрахователя. Защото лизингодателя си получава парите, ти видял ли си банка да фалира :) Пък и май не е много "зелено" това :wink:
Иначе за кризата - имам доволно нафта в склада, за да си осигуря едни 2000 км. Интересно ми е кой "електричар" има толкова в мазата си ...
iliya_i - майстор
ср дек 13, 2023 7:16 pmChefo77 написа:
ср дек 13, 2023 7:54 amschuldiner написа:
Абе сигуно сте прави за инфраструктурата, ама аз не съм виждал опашка пред зарядна станция, а за бензиностанциите всички помним кога е имало криза :-D
Бракували ги... Ами да ги бракуват, обикновено това е проблем на лизингодателя.
Не е на лизингодателя, а на застрахователя. Защото лизингодателя си получава парите, ти видял ли си банка да фалира :) Пък и май не е много "зелено" това :wink:
Иначе за кризата - имам доволно нафта в склада, за да си осигуря едни 2000 км. Интересно ми е кой "електричар" има толкова в мазата си ...
Чефо, кажи един застраховател, дето не е свързан с банка и лизингодател.
Все едно и също са.

А тя електричка може и с дизелов генератор да се зарежда.
Chefo77 - майстор
Несериозно е това с генератора. :wink:
iliya_i - майстор
чет дек 14, 2023 12:50 amChefo77 написа:
Несериозно е това с генератора. :wink:
И министрите на екологията в ЕС могат
И полицията го може.
И столична община го може. Ама спира старите коли в центъра за да не замърсяват. :lol:
Киррил - специалист
чет дек 14, 2023 8:17 amiliya_i написа:
чет дек 14, 2023 12:50 amChefo77 написа:
Несериозно е това с генератора. :wink:
И министрите на екологията в ЕС могат
И полицията го може.
И столична община го може. Ама спира старите коли в центъра за да не замърсяват. :lol:
Голям майтап. Върхът на сладоледа.
Оказва се, че ще има големи проблеми с електрическите коли.

Не си купувайте Tesla Model 3 - тази кола е на последното място в германския рейтинг за надеждност
https://fakti.bg/avto/840020-ne-si-kupu ... nadejdnost
Киррил - специалист
Водачи на Tesla в Чикаго, САЩ, научиха по трудния начин как студът влияе на заряда на електромобилите. В началото на седмицата температурите там паднаха до -17°C – и това принуди много хора да не напускат домовете си. А тези, които излязоха със своите автомобили Tesla и се опитваха да ги заредят навън, се сблъскаха със сериозни проблеми.
https://autobild.bg/собственици-на-tesl ... e_vignette



Някой с подобен автомобил у нас да сподели мнения - как се справя в студа. не ми се мисли как ще се държат при -30/-40 гр.
Christo - майстор
Всеки знае, че електрическите автомобили са по-евтини за поддръжка от колите с двигатели с вътрешно горене. Електрическите превозни средства имат по-малко движещи се части, по-лесни са за ремонт и изискват много по-малко поддръжка. Вярно, всеки знае това от маркетинговите материали. Включително онези маркетингови материали, които се представят за сериозни изследвания от реномирани организации. И тогава компанията за коли под наем Hertz тества тези материали на практика. В резултат на одита, както съобщава Bloomberg , Hertz Global Holdings Inc. планира да продаде една трета от своя авто парк от електрически превозни средства в Съединените щати (20 хиляди единици) и да реинвестира в превозни средства, задвижвани с бензин, поради слабото търсене и високите разходи за ремонт на електрически превозни средства. В края на 2021 г. компанията направи поръчка за 100 хиляди електрически превозни средства Tesla, като обяви намерението си да електрифицира своя авто парк. През 2022 г. Hertz обяви, че ще закупи до 175 хиляди електрически превозни средства от General Motors през следващите пет години. Сега плановете се променят.Като цяло електрическите превозни средства успяха да заемат 11% от автомобилния парк. Но сега делът ще намалее.

Това нещо е преведено от един телеграм канал. Не съм проверявал на сайта на Blumberg дали го има.
radius - майстор
Всеки знае, че електричките са по-евтини за поддръжка...докато не се смени батерията :lol: :lol:
Chefo77 - майстор
пет яну 19, 2024 8:52 pmradius написа:
Всеки знае, че електричките са по-евтини за поддръжка...докато не се смени батерията :lol: :lol:
Там няма смяна, приятелю - като дойде време за смяна, електричката приключва. С тези цени си е саморазстрел да го правиш :D

Иначе не само Hertz, и SIXT приключиха с Теслите. На никой не му излиза сметката да купува на 70 палки автомобил, който след 2 години е с 30% по-евтин, посмъртно не можеш да му вземеш предварително калкулираната цена при продажба. И като нямаш сметка от продажбата, няма смисъл изобщо да имаш такава кола в гаража си.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Кой автомобил да избера?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: