Всички имаме коли, нали ?
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
0,4А е сериозна утечка. Обикновено забравен плафон!
Радиото харчи доста при намален звук 0,1А-0,2А зависи. Пък на CD е повече!
Моето на офф харчи 60mA. Затова му откачам панела.
Мисълта ми е, че искри се появяват винаги, дори при всичко изправно.
Особено ако изчака. Ако щеш кондензаторите в радиото за да се заредят трябва ток.
Хубаво е да се знае стойност за да преценим кое харчи толкова грубо.
Hoвoceлckи - майстор
abcdefghijklmnopqrstuvwxz написа:
Особено ако изчака. Ако щеш кондензаторите в радиото за да се заредят трябва ток.
:? При това без коментар.
Не знам колко пъти вече попитах дали колата пали сутрин ако вечерта клемата е откачена от акумулатора.
След колко часов престой на колата не може да пали?!
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Ти питаш, ама отговор не видях.
Автора не е много последователен в обясненията.
Говори се за трето въртене и намалявало.
Говори ми за друг проблем, какво трето въртене?
Ако за 2 сек. максимум колата не пали за мен има друг проблем.
Hoвoceлckи - майстор
Не е изключен пробив в стартера. Както и понижена компресия. Характерно е бензиновите помпи да не държат. Някога жигулите имаха лостче за подкачване (точно заради това). Но човека иска да му кажем къде му бяга тока :-D Колко ток, за колко време му бяга :?: За първото - няма уред, за второто - не ни счита за достойни да знаем :evil:
Chefo77 - майстор
пон юли 20, 2020 11:16 pmabcdefghijklmnopqrstuvwxz написа:
Ти питаш, ама отговор не видях.
Автора не е много последователен в обясненията.
Говори се за трето въртене и намалявало.
Говори ми за друг проблем, какво трето въртене?
Ако за 2 сек. максимум колата не пали за мен има друг проблем.
Говори за трето въртене, но не пояснява колко време държи ключа завъртян. Ако "пали" по 30 секунди, нормално е на третия опит да не му се подава ток на акумулатора. Еле ако е Монбат и сие.
kozl - майстор
Като прочетох темата му преди 1 година, проблем с карбуратора и зацапани свещи. Стартера бая е навъртял. Смяна на бендикс обичайно се случва след като стартера не може да отцепи след като двигателя запали. Обаче единствения пример, който помня за такъв случай е на нова лада, след изработка на нов ключ от ключар и ключа заседна на положение стартер. Демек бобината на шалтера на стартера остана включена след отпускане на ключа.
Интересното в описанията е, че при бутане пали от раз. А това се получава при незареден акумулатор или неизправен стартер или и двете заедно.
Причината мое да е и комлескна, защото самарата е вкарвала масло във въздушния филтър.
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Като бутне - веднага пали, пък на стартер не ще?
Има една вероятност, случвало ми се е на Москвича!
Върти и не пали, пускам ключа и запалва!!!
В положение стартер не се подаваше + към бобината, а на положение контакт се подава.
И от инерцията на стартера палеше. Но ако пали трудно едва ли ще запали ако е това проблема.
Georgi_1m - напреднал
Искам,да споделя 3 неща:

1.проблемът със черните свещите го реших по следният начин ,като смених двигателя,сегментите се бяха "заварили" за буталата,едното бутало беше спукано,и имаше износване на цилиндъра(главата) надраскана,и от там всичко ново и оригинално,бе подменено,прегряван е двигателя,и маслото е било некачествено и така.не съм трол.2 относно утечката,акумулатора при 1,6месеца ползване заряда е12,7.проверен(изправен),генератора (проверен),без утечка0,00 показва на мултицета при свалена клема,на едно от релетата,има постояннен ток,на десният стоп масата прекъсваше и вместо да свети лампата на стопа,ми мигаше като нс аварийни,оправих го.3 от свалянето и слагснето на предпазителите,и другите бъзикания по ел,инсталацията,сега на таблото ми свети лампата за допълнителни фарове за мъгла който нямам,лампата светва при включване на фаровете(къси,дълги)сега трябва и таблото да откачам с жилото и там да ровим,и ладата стана златна(непродаваема).това е всичко приятели.
Кики - специалист
вт юли 21, 2020 2:08 pmGeorgi_1m написа:
и ладата стана златна(непродаваема).това е всичко приятели.
Колега ти явно си сериозен майтапчия! :weedman:
Би ли посочил модел на Лада който е продаваем от 25 години насам?
Hoвoceлckи - майстор
Ей ху... морджия, ти колкото да я продадеш ли я стягаш? :-D Аз имам една (друга марка) дето пали перфектно и даже си върви, но максималната цена, която мога да взема (в отпадъци) е 100 лева. Да направим бартер? Или за Чз-то?

Тема "За ремонт" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: