Всички имаме коли, нали ?
MamaMy - майстор
вт юли 21, 2020 2:08 pmGeorgi_1m написа:
Искам,да споделя 3 неща:
... и там да ровим,и ладата стана златна(непродаваема).това е всичко приятели.
Много си прав. Колкото повече ровите, толкова повече става за скрап :lol:
По-добре си намерете грамотен майстор който няма да рови, а ще ремонтира. Може пък и колата да стане продаваема и цената и да се увеличи вместо да пада. Не знам защо всички търсят сервизна книжка като си купуват кола втора ръка, а никой не търси кола от собственик "направи си сам" :wink: :weedman:
kozl - майстор
вт юли 21, 2020 2:08 pmGeorgi_1m написа:
Искам,да споделя 3 неща:

1.проблемът със черните свещите го реших по следният начин ,като смених двигателя,сегментите се бяха "заварили" за буталата,едното бутало беше спукано,и имаше износване на цилиндъра(главата) надраскана,и от там всичко ново и оригинално,бе подменено,прегряван е двигателя,и маслото е било некачествено и така.не съм трол.2 относно утечката,акумулатора при 1,6месеца ползване заряда е12,7.проверен(изправен),генератора (проверен),без утечка0,00 показва на мултицета при свалена клема,на едно от релетата,има постояннен ток,на десният стоп масата прекъсваше и вместо да свети лампата на стопа,ми мигаше като нс аварийни,оправих го.3 от свалянето и слагснето на предпазителите,и другите бъзикания по ел,инсталацията,сега на таблото ми свети лампата за допълнителни фарове за мъгла който нямам,лампата светва при включване на фаровете(къси,дълги)сега трябва и таблото да откачам с жилото и там да ровим,и ладата стана златна(непродаваема).това е всичко приятели.
Тука си писал мноо повече от 3 неща но:
Когато се купува акумулатор в магазин-сервиз, поне при мен са измервали утечката с ампермер при откачена клема на акумулатора и напрежението на заряд. Тва дет си писал "заряда е12,7" ако е напрежението - заряда ти е повреден. Нормите са 13,8 - 14,1 V. Утечка 0,00 - супер, ама до колко помна на дъртото пежо само часовника лапаше към 30-40 милиампера (0,03-0,04). Па аудиото и алармата още към сто милиампера.
Недей оти ке ти светнат и други ламБи и се не знай ко още шъ загасне :? Нещо си включил за мъглените фарове. На по-дъртата лада 2106 имаше бутон за такива фарове, а фарове отпреде немаше, но пък имаше заводски фар с червена светлина на задната броня, който светваше до момента кат го гепиха и тогиз кат щракна бутона светеше само ламБата на таблото - га че ли като твоя случай :-D
Златна нема начин оти си гние, но непродаваема да. За тва пък все още има едни места дека изкупват секакви марки :-D
DMN - майстор
Georgi_1m написа:
2 относно утечката,акумулатора при 1,6месеца ползване заряда е12,7.проверен(изправен),генератора (проверен),без утечка0,00 показва на мултицета при свалена клема,на едно от релетата,има постояннен ток,
Не се сърди, но както вече ти казаха - много ти куцат обясненията и объркваш аудиторията, която се опитва да се ориентира в проблема ти :) .
1,6 месеца... :?
Заряда ти е12.7V, ама не си казал на сутринта преди непаленето колко е.
Акумулаторът зареждал ли си го на зарядно? Четките на стартера проверени ли са?
Без измервания не става.
Добре е да се измери напрежението на акумулатора сутрин, да се измери токът на евентуалната утечка на едната клема на акумулатора. Да се измери токът на стартера(с амперклещи) и падането на напрежението на акумулатора при въртене. Работа за минута-две, която ще осветли положението.
Все едно да отидеш на лекар и да ти назначат лечение без изследвания...
:partyman:
kr1100 - майстор
Според мен тази кочина да я дава за скраб и без това надлъжните греди са леш о ще се пребие някъде.

Плюс това мисля ,че спамер и пуска теми за това чудо , а обясненията овъртяни, преплетени .
Според мен темата за ключ. Крайно време е.

Тема "За ремонт" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: