Всички имаме коли, нали ?
Andri01 - майстор
Елтехник.
Hoвoceлckи - майстор
Трябва да се види по схема - къде другаде отива захранване не през предпазителите, които си свалил. Със сигурност на шалтера. Малко вероятно, но не - изключено от зацапване да тече там някакъв ток. По-голяма вероятност има от пробит(и) диод(и) на генератора. За проба откачи дебелия червен проводник от него и провери дали не е изчезнала утечката.
Georgi_1m - напреднал
Откачих,захранването на генератора,и свалих касетофона от буксата и пак има утечка,това ми е имейла георг_вас@абв.бг,с английски букви, не мога да си напиша телефона тук защото не е позволено,щяло да е реклама,а не е така,ако някой знае от къде друго място може да е да каже за да го оправя,най сетне.само харча пари и нищо не става.
Andri01 - майстор
Генератора има дебел кабел "+",също и възбуждане от акумулатора. Дистанционно имаш ли? Запалката -или тя май е през предпазител.Сложи амперметър ,както ти писах. Така с "искрене" не става.
Virtex - майстор
Като гледам колко теми има този за тази самара, по-вероятно е да е трол. То не бяха свещи, палене, сега ел. проблеми. Все непроследими истории и все търсещ майстор, все нерешими и все нови проблеми изкачат.
mcm - специалист
Вечер откачи масата на акумулатора и на сутринта ще разбереш дали проблема е в него. Цъкането ти е от шалтера на стартера, цъка при нагар по контактите му, и спира дава контакт. Може да цъка и от контактният ти ключ, когато паяка вътре се прецака започват номерата. Навремето моя го излекувах с бутон за палене. Шалтера на стартера се проверява като се даде на контакт и с кабел се подаде от плюса на акомулатора към шалтера. На лада 1500 има една кабелна обувка на самия шалтер, и при теб би трябвали да има, подава се на нея, шалтера се задейства, върти и пали, да не забравиш да изключиш от скорост.
Hoвoceлckи - майстор
Не ми отговори ако "вечер" свалиш клема от акумулатора на друга(та) "сутрин" палиш ли без проблеми? Ако това решава проблема - монтирай си "ключ-маса" за удобство и те така ...
На Пежото ми след доста лутане установих, че крадецът ми е компа. Не ми е опция да го сменявам и просто си откачам клема при предстоящ престой повече от 24 часа.
Утечка се търси с амперметър по веригите. Добре е да има схема. В нета има предостатъчно по принцип.
kr1100 - майстор
пон юли 20, 2020 8:44 amHoвoceлckи написа:
Трябва да се види по схема - къде другаде отива захранване не през предпазителите, които си свалил. Със сигурност на шалтера. Малко вероятно, но не - изключено от зацапване да тече там някакъв ток. По-голяма вероятност има от пробит(и) диод(и) на генератора. За проба откачи дебелия червен проводник от него и провери дали не е изчезнала утечката.
На този тъп автомобил няма много консуматори без предпазители - алтернатор /диодна плочка или пикнал реле регулатор/, стартер . Е има и едно - оголен кабел някъде допиращ се до ламарина.
Самара и комп - 2 несъизмерими неща.
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Виж някой да измери колко Ампера е тая утечка.
Това с искрите, не е сериозно.
Hoвoceлckи - майстор
Като не е сериозно това с искрите, ти би ли казал колко ток е сериозна утечка?! Знаеш ли колко ток тегли радио при намален до край звук?
Примера с компа и клемата го дадох като бюджетно решение, когато небюджетното е недопустимо :-D Звучи ти несериозно махането на клема ако колата няма комп [-(

Тема "За ремонт" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: