• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
naster - майстор
Това е единственият добър отговор. Викам си, някой (ентусиаст) като мен, който е конвертирал кола от R12 към R134a...
preslav - майстор
Много не те разбрах, но единственото, което виждам, че е сменяно по системата е кондензатора (най-предния радиатор). По окабеляването няма следи от намеса (рязано, снаждано, добавяно). Компресорът е на оригинална стойка, няма следи от добавяни винкелчета, железца, обтяжки. В купето управлението и то прилича на оригинално. Когато намеря датчика и пусна системата ще видим какви други кусури ще излязат. За сега съм намерил само заместителя на този датчик, има един малък шанс да се вземе и датчик от кола, която се продава на части - него ще го проверявам преди монтажа на колата.
preslav - майстор
ср авг 12, 2020 7:44 pmmikluho написа:
Върши ти работа , ползваш само веригата за прекъсване по налягане.
Виждам, че си в час и ще те помоля да ми дадеш схемата на крачетата (ако я имаш). Утре ще ми доставят HELLA 6ZL 351 028 361 и RNF 38920 - Хелата е с 3 извода, другият датчик е с 4.
preslav - майстор
Един междинен отчет с благодарност към опиталите се да помогнат.
От стария датчик използвах корпуса и към него ми завариха накрайник 7/16-20 (накрайника комплект с игличка и капачка 1.20 лв.).
Тъпото е, че ще се окаже, че някой от кабелите от датчика до куплунга е прекъснат, но това не можеше да се провери на място и без да е свален датчика. Новият датчик също не се държи прилично или аз нещо не разбирам схемата на свързване (ще я приложа, а който иска да се изкаже по въпроса).
Специални благодарности на mikluho!
Едно уточнение - на снимката се виждат, но не много добре кабелчетата, общо четири, две са черни със синя ивица, другите две са черни със зелена ивица.

Прикачен файл

img.jpg
По моята логика черно-зелените кабели не трябва да дават верига при налягане под 2 бара и над 28 бара, а черно-сините трябва да дадат верига при посочените налягания. На практика, когато системата е в покой, пълна с фреон и неработещ двигател, верига има между черно-сините кабелчета.
img.jpg (32 KиБ) Видяна 856 пъти

Прикачен файл

IMG_20200820_111411.jpg

Прикачен файл

IMG_20200820_111531.jpg

Прикачен файл

IMG_20200820_113716.jpg
preslav - майстор
Епопеята приключи!
Цялата работа се оказа в окислен кабел във фабрично захванатата мъжка кабелна обувка. На снимката се виждат "крилата", които обхващат кабела и другите две (по-големи), които обхващат кабела заедно с изолацията - всичко си беше фабрична изработка, а как кабелът се е окислил до такава степен, че да няма връзка не ми е понятно.

Прикачен файл

05402-A-270x270.jpg
05402-A-270x270.jpg (5.86 KиБ) Видяна 819 пъти
  • 1
  • 2

Тема "Ауди 80 Б4" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: