• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
kuger - майстор
Аз пък не мога да разбера каква е тая мания да се ползват джанти, които не са за даден моделу и да се ползват фланци.
Някаква мегаломания ли е, що ли?
Инженерите на фирмата са сметнали какво-що, защо трябва да се правим на по-умни от тях?
Не ми го побира ума.
Илчо Илиев - майстор
съб сеп 05, 2020 10:59 pmmikluho написа:
съб сеп 05, 2020 10:32 pmfilm написа:
Може ли обяснение защо, ...
Кога последно ряза с "флекс" и не прегря м-ла?
Кога реши че
Илчо Илиев написа:
....гайката ще го изправи и ще ти е по-лесно да я завиеш отново....
Защо е нужно нещо което е смятано от една торба грамотни хора ние да го "подобряваме, скъсяваме"
Защо въобще трябва да ти казвам че крепежите на джантите са една идея важни за сигурността на хората в МПС-то!
Достатъчно съм се нагледал на "подобрения" тип руски майстор в Тубата. Ми не става!
Нови шпилки и си ОК, по 5-7 лева са :-D . Монтажа им е елементарен, вадят се с чук и се "набиват" изтеглят с гайка.
Понеже си цитирал мое мнение и то с критичен коментар,трябва да питам и аз,ти пък кога стана експерт по технология на металите и как разбра,че шлайфа ще загрее до толкова 12 мм парче метал,че да промени якостта....
Ся, ако ти ползваш диск за шлайфане,има и 1 мм и среза става достатъчно бързо за да загрее метала та да се повлияе на якостните качества...
Човека се е опитал да обясни ситуацията,ако не можеш да му предложиш изгоден вариант,просто прескочи темата,лесно е да даваш акъл с висока цена......

Не ми отговаряй,писнАло ми е от анонимни разбиратели.....
film - специалист
съб сеп 05, 2020 11:08 pmkuger написа:
Аз пък не мога да разбера каква е тая мания да се ползват джанти, които не са за даден моделу и да се ползват фланци.
Някаква мегаломания ли е, що ли?
Инженерите на фирмата са сметнали какво-що, защо трябва да се правим на по-умни от тях?
Не ми го побира ума.
Джантите са напълно оригинални за колата. Фланците са “наследство” от предишния собственик, което искам да махна. Ако сега ги махна, гайката, понеже е затворена, няма как да се навие докрай. Ако сложа отворени гайки, остава проблема с износените резби.
Взимам предвид това за прегряването на метала.
Късите шпилки са евтини 3 лв броя, но искат много за работата. Ако не намеря кой да ги смени всичките за +- 50 лв, ще заменя само шпилките с лоша резба и ще сложа отворени гайки за алуминиеви джанти.
kuger - майстор
пон сеп 07, 2020 8:42 pmfilm написа:
Джантите са напълно оригинални за колата. Фланците са “наследство” от предишния собственик, което искам да махна. Ако сега ги махна, гайката, понеже е затворена, няма как да се навие докрай. Ако сложа отворени гайки, остава проблема с износените резби.
Взимам предвид това за прегряването на метала.
Късите шпилки са евтини 3 лв броя, но искат много за работата. Ако не намеря кой да ги смени всичките за +- 50 лв, ще заменя само шпилките с лоша резба и ще сложа отворени гайки за алуминиеви джанти.
Най добрия вариант е възстановяване до оригиналното състояние. Ще се направи еднократно.
Не бих си правил експерименти с живота на хората, които возя! Колата трябва да отговаря на спецификациите, които са за нея.
  • 1
  • 2

Тема "Рязане на шпилки" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: