Здравейте,
Много съм на "Вие" с електрониките, но ми е влязла една муха да направя капака на багажника да се отваря и затваря автоматично, като на "скъпите" коли. Ще опитам да обясня. Колата е седан и по принцип "резето" на багажника се освобождава или чрез копче на дистанционното или чрез копче на самия капак. Идеята ми е към кабела, който получава сигнал за освобождаване на резето на багажника да се свърже реле, което да има закъснение (напр. 1 секунда, за да се отвори резето) и да дава сигнал в продължение на 5-6 секунди (към линеен актуатор). След това реле да бъде свързано второ реле, което да обръща поляритета на актуатора, при подаване на ток да се разгъва, при следващо подаване на ток да се сгъва, и т.н и т.н. Накрая идва актуатора, който избутва и издърпва капака на багажника. Гледах такива, които при +/+ се движат в едната посока и при +/- се движат в другата (оттук е и нуждата от реле за обръщане на поляритета).
Има ли някакъв шанс за успех според вас или греша някъде ?
Предварително благодаря !
Много съм на "Вие" с електрониките, но ми е влязла една муха да направя капака на багажника да се отваря и затваря автоматично, като на "скъпите" коли. Ще опитам да обясня. Колата е седан и по принцип "резето" на багажника се освобождава или чрез копче на дистанционното или чрез копче на самия капак. Идеята ми е към кабела, който получава сигнал за освобождаване на резето на багажника да се свърже реле, което да има закъснение (напр. 1 секунда, за да се отвори резето) и да дава сигнал в продължение на 5-6 секунди (към линеен актуатор). След това реле да бъде свързано второ реле, което да обръща поляритета на актуатора, при подаване на ток да се разгъва, при следващо подаване на ток да се сгъва, и т.н и т.н. Накрая идва актуатора, който избутва и издърпва капака на багажника. Гледах такива, които при +/+ се движат в едната посока и при +/- се движат в другата (оттук е и нуждата от реле за обръщане на поляритета).
Има ли някакъв шанс за успех според вас или греша някъде ?
Предварително благодаря !