Мой познат взе Пежо 307 2.0 hdi мотора е чук,ама за по-малко от година е дал поне ,още толкова за части всичко по окачването,тръби,гърнета,съединител за труд не ги смята защото той е майстор и си я прави сам
Много се качиха и цените за труд моята която е 1.9 tdi гнп ми искаха от 400 дори стигаха 600-700 офертите на някой сервизи лв за смяна на уплатнения на гнп обиколих и прозвънях сума майстори докато намерих майстор
съгласен съм,ако е за първа кола може някоя по-стара и евтина или ще се кара по някъде по калпави пътища,но иначе си е мазохизъм да се взема нещо над 10-15 години
Всички имаме коли, нали ?
radius
- майстор
576 мнения в "RENAULT SCENIC"
- Мнения: 14020
пон юни 05, 2023 5:00 pmimegogo написа: Мой познат взе Пежо 307 2.0 hdi мотора е чук,ама за по-малко от година е дал поне ,още толкова за части всичко по окачването,тръби,гърнета,съединител за труд не ги смята защото той е майстор и си я прави сам
Много се качиха и цените за труд моята която е 1.9 tdi гнп ми искаха от 400 дори стигаха 600-700 офертите на някой сервизи лв за смяна на уплатнения на гнп обиколих и прозвънях сума майстори докато намерих майстор
съгласен съм,ако е за първа кола може някоя по-стара и евтина или ще се кара по някъде по калпави пътища,но иначе си е мазохизъм да се взема нещо над 10-15 години
Трифон П.Трифонов
- майстор
kr1100
- майстор
- Мнения: 4325
пон юни 05, 2023 9:33 amIndianec 2 написа: Мнение за за 1.8 125 коня от ваг групата, атмосферката, не бензина с турбо, 20 клапанаСлаб, много мудно ускоряване. Иска обороти Мен лично ме нерви докато потегли.
Как са му цените на частите за обслужване, в какви граници бара маслото (далеч съм от мисълта, че кола на тия години не бара)?
Четох, във фв форума, че има някакви скъпи ролки, но темата е стара и предполагам цените да са паднали.
С ADY съм свикнал да си потеглям по-леко надолнище - това чудо не ще.Въртящия момент е на високи обороти и си иска газ.
Има 3 вида двигатели според обтегача. Именно ел. обтегача е сума. Пукат бобини. Свещи трудно се сменят.
Ако е Пасат код на двигателя ADR - теч под кутията на възд. ф-р в краката на пътника - сваля се кутията и силикон.Има 3 отвора под и пред предното стъкло за оттичане на водата. Завършват с гумени цицки - задръстват се от кал, листа и става язовир под предното стъкло. Избушват се гумичките. Теч от страната на водата и езеро под краката на водача за да си ги мие / да се вмирисва де/. Обаче комфорт модула не обича наводнение - под седалката на водача е . Смяна. Според електриката по задните порти са 2 вида и различен брой куплунзи.
Ако е в ред/ многомилионик/ масло не пипа.
За сега толкова
kr1100
- майстор
- Мнения: 4325
нед юни 04, 2023 9:45 pmТрифон П.Трифонов написа: .........Свидетел съм как колега плейбой слезе от голф 3 GTI 2.0 16 и се метна в лагуна комби 1.8.Може ,а кое Лагуна 1. Обаче Лагуна 1 1,8 моно на газ със здрава кутия на въздушния филтър е мисия невъзможна
Много здрав и функционален автомобил. Вече на достолепна възраст.
kr1100
- майстор
- Мнения: 4325
Хапнат , ударих 1-2 и пиша:
Първо поколение мотор :
http://www.vsemotory.ru/medium/m/c2c98a ... anie_0.jpg
Електроника : Сименс. Разлика: дебитомера след филтъра горе в ляво е метален,бърз регулатор и най-куция мотор уж.
Второ поколение мотор:Електроника : БОШ
Разлика: дебитомера след филтъра горе в ляво е пластмасов,бавен регулатор и средна хубост мотор с променливо газоразпределение на всмукателните валове(като Ви-Тек) посредством механичен клапан,задействан от налягането на маслото.
Трето поколение мотор Електроника: БОШ
Разлика: изцяло пластмасов колектор с екология и покрит по-горен ЕУРО стандарт.1:1 със старият си мотор с разликата ,че тук механичният клапан е заменен с електрически и колата тръгва от 1500 оборота,а не над 2000.
Първо поколение мотор :
http://www.vsemotory.ru/medium/m/c2c98a ... anie_0.jpg
Електроника : Сименс. Разлика: дебитомера след филтъра горе в ляво е метален,бърз регулатор и най-куция мотор уж.
Второ поколение мотор:Електроника : БОШ
Разлика: дебитомера след филтъра горе в ляво е пластмасов,бавен регулатор и средна хубост мотор с променливо газоразпределение на всмукателните валове(като Ви-Тек) посредством механичен клапан,задействан от налягането на маслото.
Трето поколение мотор Електроника: БОШ
Разлика: изцяло пластмасов колектор с екология и покрит по-горен ЕУРО стандарт.1:1 със старият си мотор с разликата ,че тук механичният клапан е заменен с електрически и колата тръгва от 1500 оборота,а не над 2000.
Трифон П.Трифонов
- майстор
- Мнения: 17114
пон юни 05, 2023 7:43 pmkr1100 написа:Не помня такива подробности. Човърках по парното около 2 часа. Нямаше никакво, искаха му 200лв за труд. Аз не се навих, щото няколко пъти съм си чупил ръцете да сменям и все в студеното искат шефиорите- тогас им е зор.нед юни 04, 2023 9:45 pmТрифон П.Трифонов написа: .........Свидетел съм как колега плейбой слезе от голф 3 GTI 2.0 16 и се метна в лагуна комби 1.8.Може ,а кое Лагуна 1. Обаче Лагуна 1 1,8 моно на газ със здрава кутия на въздушния филтър е мисия невъзможна
Много здрав и функционален автомобил. Вече на достолепна възраст.
След тези 2 часа, колата стана сауна. Супер агресивна промивка на цялата охл. с-ма, с уточнение за рисковете.
На тези мотори прадядо им е старият 1.6 дизел. Следва 1.7 (1721см3), 1.8, 2.0, бензинови, както и 1.9 дизел. Осем клапанови мотори с една и съща, като архитектура, чугунена долница. Жилезни бяха.
Indianec 2
- специалист
- Мнения: 154
Мммда, горе долу всички, които бях набелязал отидохме да погледнем, и всички леш...
Баш Майсторо
- специалист
- Мнения: 328
пон юни 05, 2023 9:33 amIndianec 2 написа: Мнение за за 1.8 125 коня от ваг групата, атмосферката, не бензина с турбо, 20 клапанаЗдравей а защо не искаш този с турбо, много здрав двигател, само че гледай фейстливтовите. От 2015г. до днес търкалям А4 1.8Т, ANB, проблеми с бобини, дебитомер и вериги не съм имал. Сам си сменям масла и филтри на всеки 10 000км., 2-3 години често дърпах претоварени ремаркета и взе да боксува съединителя. Съединител смених комплект не беше скъпо към 300лв., но без маховика, защото нямаше нужда и стандартното ремъци и ролки на 5г. или 50 000км. Преди няма месец след толко години по "прекрасните ни" пътища , дето им плащаме винетки имах счупена предна пружина и изтървал амортисиьор и реших - Предно окачване комплект + предни амове с пружини, всичко с труда под 1000 лв., ама сега се вдигна и стана чук. По на там ще сменя и по задницата, че има тампони ли ще видим. Който е запознат със състоянието на пътя Първомай - Хасково ще ме разбере, ползвам основно него, то и с БРДМ да си ебахти. Върви добре на газ и бензин, не съм имал проблеми до сега, гори 9-10 при нормално каране(мойто не е много нормално има доста по - икономични шофьори ), на магистрала съм я докарвал до 12-13 с климатик и не позволена скорост. Да гори и масло но го отдавам и на турбината все пак не е нова, колкото по - здраво я караш повечко гори, ама не ме бърка карам здраво и доливам по 1-2 л. на 10 000км., то и ми капе от някъде масло та и от там губи, ама ще го видим като сменяме ремъците . Вярно че са бая стари коли и излизат и разни дреболии ама такъв е живота, ще си я правя и карам и няма да я продавам даже и по-нова да зема, даже мисля да я чипосам, че нещо ми малее само 150 коня .
Как са му цените на частите за обслужване, в какви граници бара маслото (далеч съм от мисълта, че кола на тия години не бара)?
Четох, във фв форума, че има някакви скъпи ролки, но темата е стара и предполагам цените да са паднали.
Тема "RENAULT SCENIC" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!