• 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 58
Всички имаме коли, нали ?
Историята на тоя мотор е такава. Изкупували са стари мотори, само за да ползват блока в изграждането на състезателен мотор за Ф1.

Факт е, технологиите вървят напред, но продиктувано не заради прочност.
Хидрата може да криволичи колкото си иска, но и с двигатели (автомобили) нещата не вървят "по план", както и във всеки един аспект. Само 1 пр. панелите били с живот 25г, като доста от тях вече са минали. Ко ши прайм след 20г, примерно, когато ще трябва да ги изхвърлим? Къде?
Нещо подобно е и с автомобилите.
Хванал се за един двигател и смотан бил той!!! Я го напиши у форума на БМВ, та си запуши ушите!

Индианеца се показва мъдро момче, а и в ръцете не е сбъркан. Да не е скъпа и сравнително здрава.
Ако не ми толкова зле стария таралясник, бих му го подарил, вместо да го хвърля на вторични.
Единият чифт гуми струва повече от колата. Перфектни табелки са.
kr1100 - майстор
нед юни 04, 2023 12:19 pmhidrazin написа:
нед юни 04, 2023 8:56 amkr1100 написа:
Моята е 198г и не смтам да я сменям. Купена за 1210 евро през далечната 201г
:shock: :? Нещо бъркаш. Преди 1800 години нямаше Евро.
Вероятно си я купувал с римски денари или по-скоро сестерции. :-D
:partyman:
Оправил съм пропуските си. Батериите на клавиатурата ми са към края си и при бързо писане , пропускам буква. Нямам време да ходя да купувам батерии.

А от тия новите ВМW рядко е някой да не е правил ремонт на двигателя , след като си купи " нова"коччинка. Сумите за ремонт за доста солени.
:partyman:
hidrazin - майстор
нед юни 04, 2023 5:55 pmТрифон П.Трифонов написа:
Историята на тоя мотор е такава.
...
Хванал се за един двигател и смотан бил той!!! Я го напиши у форума на БМВ, та си запуши ушите!
Да, такава му е историята - две победи на Пике през 82-ра и 83-та но с по-слабата версия на мАтора - М12 дето няма и 900 коня.
А тоя за който говориш М12/13/1 - една единствена победа и край за BMW.
Ти как ме виждаш у форумо на BMW ? :-D
Относно панелите - въобще не си прав. Панелите не са с 25 години живот.
Производителите гарантират че след 25 години в панела ще работи с поне 80% от мощността си.
На практика нещата са доста по-добре. Имам 11 години наблюдения - загуба по-малка от 5% че и дори от 4%.
Реално очакванията ми са че на 25-тата година спада ще е не-повече от 10% което означава живот над 30 че и дори до 40 години.
Освен това панелите не са опасен отпадък и подлежат на почти пълно рециклиране до 98%.
Основната маса е стъкло, инертен материал + силиций, халумин, мед и малко пластмаса.
нед юни 04, 2023 8:32 pmkr1100 написа:
Оправил съм пропуските си. Батерите на клавиатурата ми са към края си и при бързо писане , пропуска буква...
Споко бре, шегувам се. Ама и добре си ги издокарал годините и двете си пасват идеално.
:partyman:
Дано си прав за панелите, че много боклук! Дори и след 50 пак ше е проблем обаче, наред с останалите нарастващи проблеми.

Двигателя на БМВ, колкото и да му се търсят кусури, си е един легендарен такъв. Кусури във Ф1- чуплив и харчел- хахаааа!
Щом в обикновен автомобил, където е показал живот много над сегашните технологични мотори, спорът е излишен. Все пак, обсъждаме надежност и здравина на автомобил.

Скоро колега си купи някакво БМВ. Ми то само обслужването се доближава до основен ремонт.
Дизелово някакво, много мощно било.

Ако някой си е надвил на масрафа, може и едноместен кабриолет да кара.
На Индианеца сякаш му трябва нещо напълно различно.
Свидетел съм как колега плейбой слезе от голф 3 GTI 2.0 16 и се метна в лагуна комби 1.8.
Много здрав и функционален автомобил. Вече на достолепна възраст.
hidrazin - майстор
нед юни 04, 2023 9:45 pmТрифон П.Трифонов написа:
Дано си прав за панелите, че много боклук! Дори и след 50 пак ше е проблем обаче, наред с останалите нарастващи проблеми.
Абсолютно! Вече има и фирми ИЗКУПУВАЩИ стари, счупени, негодни ... соларни панели.
Само до преди няколко години се смяташе че рециклиранто не е изгодно и печелившо.
Но след събитията последните години...
Има и други - изкупуват на безценица соларни панели с ниска ефективност и ги продават в държави от третия свят.
Там така или иначе не могат да си купят нови и високо ефективни панели. Защо да не "доизносят" още здравите панели?
Вярно - нож с две остриета. После ще трябва да мислят и как да ги рециклират... И пак няма да имат пари.
нед юни 04, 2023 9:45 pmТрифон П.Трифонов написа:
Двигателя на БМВ, колкото и да му се търсят кусури, си е един легендарен такъв. Кусури във Ф1- чуплив и харчел- хахаааа!
Щом в обикновен автомобил, където е показал живот много над сегашните технологични мотори, спорът е излишен. Все пак, обсъждаме надежност и здравина на автомобил.
Бъзикам се бе ама виж какъв хубав лаф стана... :-D
Нали точно тоя легендарен двигател са го препикавали в задния двор на завода преди да стане M12/13 ?
Легендарен двигател но за времето си. Както и всички легендарни ДВГ-та бяха запратени в миналото от електричките.
Примерно това - 2000 коня, ускорение до 300 km/h за 9 секунди, до 100 km/h за по-малко от 2 секунди...
Няма ДВГ което да му се опре.




нед юни 04, 2023 9:45 pmТрифон П.Трифонов написа:
Скоро колега си купи някакво БМВ. Ми то само обслужването се доближава до основен ремонт.
Дизелово някакво, много мощно било.
Скоро приятел си купи електричка 4х4 - стандартен шосеен модел а не нещо легендарно.
Е няма такъв кеф. Друго си е да имаш 400 коня - веднага, без забавяне и замисляне, да чакаш турбото...
И ... тишина, Само вятърът и то ако си отворил джама. :-D
400 коня - нещо немислимо преди за сериен автомобил че дори и за легендарен...
Та те така. технологиите вървят напред но ... няма я тръпката. :drinkers:
:partyman:
Подготвям swap от тоя

в един Сценик.

пп.Бързо четеш, личи дека ти е прясно, хаха!
Indianec 2 - специалист
Мнение за за 1.8 125 коня от ваг групата, атмосферката, не бензина с турбо, 20 клапана
Как са му цените на частите за обслужване, в какви граници бара маслото (далеч съм от мисълта, че кола на тия години не бара)?
Четох, във фв форума, че има някакви скъпи ролки, но темата е стара и предполагам цените да са паднали.
imegogo - специалист
като цяло е един от сполучливите бензинови мотори на vw не е изявена масларка подръжката не е скъпа, личното ми мнение е,че не си заслужава 2023г да се купува кола произведена преди 25 години
MamaMy - майстор
Прав е народа. Сития на гладния не вярва. :|
В събота гледах кола за приятел.
Пежо 205 2.0 HDI, 2300лв на обява.
Купи я за 1850.
Перфектна за тези 20 години и тези пари.
Мотора работи перфектно, меко. Леко свистене от страна на ремъците.
Гуми като да закърпи лятото. После едни зимни и с тях ще си иде на вторични слуд 5-6 години.
Купи се за момчурляк също като Индианеца. Просто идеална за 1ва кола.
Всеки би искал да се метне поне на Лотус Елис, ама, както каза МааМу...
Какво значи "Не си заслужава"? Кога и защо?

Относно питането за 1.8 20- за мен е един здрав мотор, с приличен вървеж на който и автомобил да е, перфектен за газификация.
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 58

Тема "RENAULT SCENIC" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: