съб окт 02, 2021 11:27 ammontoya написа: "Инак, фиестата я давам за 300 "Най-близкия ровотел е в Плевен... Ще се обадя на туземец, приятел, ще даде 200 и готово
Ако си по столицата звънни на ровотел, дават 3-400 лв да я смачкат.
съб окт 02, 2021 11:27 ammontoya написа: Ако си по столицата звънни на ровотел, дават 3-400 лв да я смачкат.На мен очевидно ми се е паднал някакъв куц Сценик щото никакви торсиони не са му сложили и дебилният му дизел е на 238000 без основен ремонт, да не говорим, че нито седалките са издънени, нито таванът му е паднал, нито тапицериите на вратите. На всичкото отгоре ме познава кучето и само като посегна към дръжките на вратите се отключва и светва в купето. Тъпото френско недомислие разбира кога вали дъжд и само си пуска чистачките, а недай Бог вънка да пекне малко слънце и веднага пуска климатика. Най-големият му недостатък е, че като се ползва круйза е немислимо да се падне под 6.5/100 на извънградско. Абе тъпа машина, не можеш да въртиш гуми, няма как да дрифтиш, като натиснеш по-рязко спирачките започва да те рита педала и да не ти дава да блокираш гумите.
Относно сценика, тия кокали стават единствено за мъкнене на много и кирлив багаж и инструменти, само ако не счупят торсионите. Да, хубав заден мост измислен за комфорт и много товарене, ама вече одъртяха и не е никаква рядкост сутринта отивайки към паркинга да я видиш изкривена на няколко страни, щото като счупи торсион обикновено се чупи и една от предните пружини щото не издържа на напрежението. Като се обади клиент и пита за ремонт на заден мост на сценик, помисли, помисли и до преди време се навиваше, сега хвърлят колата за скрап. Един двигател макар и мъртво роден, но здрав не прави една кола хубава. Толкова сценици минаха през сервиза и всико е на дреп. Изпочупени пласмаси, висящи тапицерии от кори и тавани, излундзени седалки, ръжда, счупени мостове, изгнили места на лапите, разтропани предни мостове, течащи рейки, течове на масло от избирача на скоростите, който много умно е поставен най отдолу на кутията, мокър машон на лявата полуоска, а великите мотори с проходни шпилки в охладителната система на изпускателния колектор и проходни шпилки в маслото на всмукателния колектор, за тях няма какво да се каже.
За сценик 2 и бензиновото 1.6 думи нямам, само ще спомена прекарването на магистралата за високо налягане на маслото към главата през пластмасовия термостат в страни за да играе охладител е повече от безумно решение.